Hemrex AB

hemrex.se
  • BadgeFiveYears
1 775
4.3

Vi hjälper dig i vardagen. Alla våra anställda får internutbildning i kundbemötande, omfattas av kollektivavtal och bär tydligt synlig legitimation när de besöker dig. För oss är det viktigt att du känner dig trygg med våra hembesök. Och att du blir nöjd med vårt arbete såklart! Därför har du alltid en nöjd kund-garanti på...

1775 omdömen om Hemrex AB

Sedan starten hos Reco 2020

Daniel O
Skrev om Hemrex AB

Dom kom 1 1/2 timme för sent, städningen var riktigt dåligt. Jag kan rekommendera att inte anlita hemrex till din flyttstäd

Gabriella T
Skrev om Hemrex AB

Jag har under hela vår kontakt blivit proffsigt och väldigt trevligt bemött! Mina förväntningar på Hemrex va att de skulle utföra en flyttstäd, vilket de gjorde. Men servicen och personalen va utöver mina förväntning, de gjorde att jag varmt rekommenderar hemrex!

Joel P
Skrev om Hemrex AB

Mycket trevligt bemötande , bra utfört arbete

Hans-Åke M
Skrev om Hemrex AB

Prenumeration på fönsterputsning och det funkar utmärkt. Extra plus till att det är samma kille som kommer varje gång.

Lars E
Skrev om Hemrex AB

Mycket bra bemötande vid beställningen av storstäd. Har anlitat Hemrex tidigare och har alltid varit nöjd. Den här gången var städningen inte riktigt bra. Badrummet och köket var inte så väl städat som tidigare gånger. Språkförbistringen ställde till det. Nästa gång vore det bra om en av två talar svenska (eller engelska)

Bo S
Skrev om Hemrex AB

Ett bra bemötande från första kontakt till genomförande av tjänsten och erhållande av fakturan. Vi köpte storstädning med fönsterputsning ute och inne. Allt genomfört till full belåtenhet t.o.m. av min fru -:) Lite synd att det var svårt att kommunicera med personalen p g a viss språkförbristning. Sammanfattning : helt nöjd

Christina E
Skrev om Hemrex AB

Trevligt bemötande, fint utfört arbete med att göra fint i rabatter mm.

Johanna L
Skrev om Hemrex AB

Bra bemötande. Så bra med hämtning och lämning. Också bra att kunna hämta själv även om man bokat lämning. Väldigt nöjda!

Ingrid F
Skrev om Hemrex AB

Trevligt bemötande men tog lång tid att få svar, på plats trevliga utförare lite missat men jag hade inte gjort det bättre.

Niels H
Skrev om Hemrex AB

Jag har städning en gång per månad och är hittills mycket nöjd med hemrex

Susanne F
Skrev om Hemrex AB

Bemötande helt ok. Städning ok men damm bakom en soffa och silen i handfatet var inte rengjord.

Birgitta N
Skrev om Hemrex AB

Hej jag har blivet bra bemöt när jag kontaktade dom .och de som kom o städa blev bra( .men ni får se till att de som inte är svenska att de kan bättre svenska när de kommer o har förstått vad som är sagt om städning ) annars var allt bra . O jag blev nöjd med flyttstädning mvh Birgitta

Christer L
Skrev om Hemrex AB

Perfekt! År efter år 😀 Har det blivit något fel så är det oftast jag själv som är orsaken.. Trädgården hälsar, Lycka till!!

Per-Erik B
Skrev om Hemrex AB

Trevligt Bemötande av både kansli och städpersonal i stort sätt. Förväntade mig bra städning. Dock var den slarvig två gånger men nu är den mycket bättre efter byte av personal. Tjänsten jag har är städhjälp.

Helen Å
Skrev om Hemrex AB

Snabb och bra hjälp. Bra kommunikation för att planera och boka.

Bengt Å
Skrev om Hemrex AB

Vi är jättenöjda med trädgårdsservicepaketet.

Stefan O
Skrev om Hemrex AB

Funkade bra blev bra städat hade en liten miss men efter samtal blev det fixat direkt Vi blev mycket nöjda. mvh stefan

Cathrine Anette Ulfsdotter L

Välstädat och nöjd😀återkommer gärna som kund

Birgitta M
Skrev om Hemrex AB

Artigt och vänligt bemötande. Tvätten mkt fin vid återllämnandet. Superservice att få tvätt hämtad o lämnad vid dörren. Kan inte tvätta själv pgr av sjukdomar o synskada.n

Lars-olle L
Skrev om Hemrex AB

Hemrex är utan jämförelse det bästa städbolag vi anlitat.

Nils Magnus L
Skrev om Hemrex AB

Jag beställde en tjänst av Hemrex innebärande borttransport till soptippen av ett par dörrar. Dagen innan Hemrex skulle komma och hämta dörrarna tvingades jag att avbeställa tjänsten. Damen på Hemrex tog emot min avbeställning på ett ytterst vänligt sätt vilket jag uppskattade mycket.

Per E
Skrev om Hemrex AB

Relativt ok. Man byter personal relativt ofta. Rutiner glöms bort. .

Magnus K
Skrev om Hemrex AB

Fungerade bra och hen som gjorde arbetet var duktig. Fick hjälp i trädgården

Bodil M
Skrev om Hemrex AB

Artur fixade så fint i trädgården när vi skulle flytta! Lätt att få tid och snabb återkoppling vid bokning

Maggie W
Skrev om Hemrex AB

Hej, jag var först inne på Hemrex kemtvätt vid Östergatan under våren. Pratade med en supertrevlig tjej som förklarade för mig hur allt fungerade när man ville lämna in vanlig kilo veckotvätt. Det skulle gå från en dag till en annan. Jag hyr ett sommarhus där det inte finns tvättmaskin. Så perfekt tänkte jag. Så jag beställde hämtning av tvätt i huset , dom kom o hämta på utsatt tid, och sen skulle dom höra av sig när det va klart och vi skulle boka ny tid för lämning. Det gick 8 dagar innan tvätten kom och då ringde...

Svar från Hemrex AB

Hej Maggie, som du skriver så ska det i vanliga fall inte ta 8 dagar för vanlig hushållstvätt. Vi ber om ursäkt om det inte nämnts vid bokningen att tvätteriet hade semesterstängt. Är du intresserad av att testa oss igen så ger vi dig gärna lite rabatt som kompensation för miss i kommunikation. Kontakt kundtjänst på 020-721 721 eller info@hemrex.se så hjälper de dig. Vänliga hälsningar, Hemrex

Lisbeth H
Skrev om Hemrex AB

Proffsiga och trevliga.Jobbade snabbt och noggrant. Jag blev mycket nöjd med resultatet ( fönsterputsning) Minns inte vad de heter, men de var från Polen

Sven-Åke H
Skrev om Hemrex AB

Hade använt Hemrex tidigare i samband med flyttning och var mycket nöjd. Fick nu hjälp med storstädning och kommer att ha Hemrex som återkommande hjälp var tredje vecka.

Sonja E
Skrev om Hemrex AB

Allt jättebra. Damerna som städade var så noggranna. Vi är väldigt nöjda.

Robert S
Skrev om Hemrex AB

Blev inte gjort dom tjänsterna som beställdes

Svar från Hemrex AB

Hej Robert, kundtjänst kommer kontakta dig för att undersöka ditt ärende. Vänliga hälsningar, Hemrex

Vivianne E
Skrev om Hemrex AB

Jag har fått en fantastiskt ren och fin Altan utan risk för halka.Jag är så tacksam.

Theres A
Skrev om Hemrex AB

Mycket trevliga och professionella.

Eva F
Skrev om Hemrex AB

Bra för det mesta, men några mycket dåliga tillfällen. Problematisk hantering av reklamationer. Nystart på relationen m hjälp av Novasol, nu mycket bättre. Hoppas det fortsätter så.

Lars A
Skrev om Hemrex AB

Allt fungerade till belåtenhet.Väldigt trevliga flyttkillar.

Eva M
Skrev om Hemrex AB

Jag gillar Hemrex. Min man arbetade med trädgård 2012-2019 och trivdes jättebra. Företaget verkar välstrukturerat och har bra folk. Den här gången anlitade vi Hemrex för kompletteringsstädning och fönsterputs. Eftersom vi inte hört något från de nya ägarna på Sankta Gertrudsgatan verkar allt ok.

Theres S
Skrev om Hemrex AB

Byte av personal hela tiden. Svårt att kommunicera med medarbetarna då de inte kan varken engelska eller svenska. Vi använder inte Hemrex mer.

Pontus R
Skrev om Hemrex AB

Jag bor utomlands och Hemrex ser efter mitt ärvda sommarhus i Sverige. Att vara så långt borta skapar extra oro. Då hjälper det att Hemrex alltid är så snälla och hjälpsamma. Och lyhörda även när det gäller speciella behov och frågor från utlandssvenskar som jag.

Clas-Göran O
Skrev om Hemrex AB

Trevligt bemötande Kunnig personal som levererade snabb genomgång av önskade åtgärder Häck och busk klippning helt enl önskemål

Elsie N
Skrev om Hemrex AB

Trevlig dam som kom först. Verkade veta vad hon skulle göra. Rent o fint o luktade gott när vi kom tillbaka. Trevlig o duktig fönsterputsare. Beställde flyttstäd o fönsterputsning. Enda som inte var med, jag hade inte beställt putsning mellan fönstren. Blev lite tokigt

Birgitta L
Skrev om Hemrex AB

Bra och lätt att få kontakt med. Vi ficksnabbt en tid för deras besök. Snabbt och bra arbete och duktiga arbetare som var noga med att vi fick gjort det vi önskade. Trädgårdsarbete.

Frans M
Skrev om Hemrex AB

mycker bra och väl utfört arbete, mycker nöjd

Margareta C
Skrev om Hemrex AB

Mycket trevlig personal som gjorde en väldigt fint jobb.

Britt Inger C
Skrev om Hemrex AB

Helt ok! Vi är nöjda med städning trots byte av ett antal städare.

Ylva T
Skrev om Hemrex AB

Smidig beställning och bra med hembesök av den som utförde trädgårdstjänsten. Det handlade om gräsklippning och att bespruta ogräs mellan stenplattor på stenhårt och uteplats men vi fick mer än så. Personen som utförde tjänsten var mycket noggrann och utöver det jag beställt även kantklippte han med trimmer och rensade ogräs mellan plattorna. Vi är mycket nöjda! Rekommenderar denna tjänst och person!

Ulla J
Skrev om Hemrex AB

Jag är nöjd med arbetets utförande. Mycket missnöjd med att er anställde uppgav mer tid än vad han och jag var överens om. Jag förväntar mig att han lämnade arbetsplatsen när arbetet var slutfört och inte stannade kvar på parkeringen. Jag har betalat 340kr för mycket och det känns väldigt trist att känna sig lurad.

Ulf H
Skrev om Hemrex AB

Jag har på 32 år anlitat fyra städfirmor den absolut bästa är HEMREX !

Mikael C
Skrev om Hemrex AB

Har varit kund på Kemtvätt Ystad i ca 23 år, när Hemrex.se tog över blev det katastrof! Vi märkte att kunskapen försvann, våra kläder blev förstörda, märkliga saker med våra kläder hände, de kunde ej pressa rätt. Vi har reklamerat gått flera veckor nu inget svar! Vi kommer ej använda dessa mer nu. Saknar mycket vår gamla kemtvätt i Ystad!

Mona S
Skrev om Hemrex AB

Jag köper tjänsten hemstäd var fjortonde dag och är jättenöjd med den. Personalen är noggrann och trevlig.

Arne A
Skrev om Hemrex AB

Gjorde jobbet bra men efter 10 dagar det kommit upp nytt ogräs. Man borde göra en uppföljning efter 2-3 veckor

Gabriella S
Skrev om Hemrex AB

Trevligt bemötande. Effektivt arbete utfört med glatt humör. Kollade av att allt var rätt innan de lämnade platsen.

Anita M
Skrev om Hemrex AB

Hon som städar är väldigt noggrann, jobbar väldigt effektivt