HEMSON.SE

HEMSON.SE

• Badge2024

Välkommen till Hemson.se, din expert på spa- och poolvård! Hos oss hittar du allt du behöver för att hålla din pool i toppskick. Vi erbjuder ett brett sortiment av poolfilter, skydd och kemikalier. Vi erbjuder både sandfilter och patronfilter för att rena alla typer av pooler från föroreningar. Tillsammans med poolfiltret arbetar...

21 omdömen om HEMSON.SE

Sedan starten hos Reco 2024

Eva R
Skrev om HEMSON.SE

Hjälpsamt bemötande, råd vad jag skulle köpa Snabb smidig leverans

Per J
Skrev om HEMSON.SE

Men att behöva vänta ytterligare på leverans bara för att de som packade leverans inte läser önskad leverans adress är mycket dåligt. Man är skriven på en adress män många har även sommar adress eller som jag olika hela tiden MEN JAG SKRIVER NY LEVERANS ADRESS ALLTID, VART ÄR FELET ???. Jag ska inte behöva gå till Kivra och ändra hela tiden LÄS LEVERANSADRESS.

Lina A
Skrev om HEMSON.SE

Stort sortiment. Snabba leveranser till bra priser

Shabnam H
Skrev om HEMSON.SE

Köpte ett lock av Hemson sweden till min Hydropool. Verkligen nöjd. Locket verkar mer robust än orginallocket, som bara höll 4 år. Tiden får utvisa om detta lock är bättre men hittills verkar allt bra iaf. Av min erfarenhet hittills kan jag rekommendera Hemsons lock. (Har tidigar köpt filter av Hemson, och det har alltid fungerat väl)

Tomas Z
Skrev om HEMSON.SE

Snabb leverans och bara service

Max L
Skrev om HEMSON.SE

Grannen rekommenderade Hemson då han själv har ett Hemson-lock sedan några år tillbaka som han är nöjd med. Är nöjd med mitt locket so far.

Kim S
Skrev om HEMSON.SE

Super nöjd med Hemson! Rekommenderar starkt! Locket som jag köpte känns rejält och passar perfekt på spabadet. Leverans med DHL Leveransen var också en positiv upplevelse. Locket skickades med DHL och hela processen var smidig och utan bekymmer. Jag kunde följa leveransen enkelt och den kom precis inom den utlovade tiden.

Alexander A
Skrev om HEMSON.SE

Jag har nyligen köpt ett spalock från HEMSON.SE och är oerhört nöjd med både produkten och servicen. Förväntningar och Leverans Jag hade höga förväntningar när jag beställde mitt spalock från HEMSON.SE, baserat på deras beskrivningen av produkten på hemsidan. Jag förväntade mig snabb leverans och en produkt av hög kvalitet, och HEMSON.SE levde verkligen upp till dessa förväntningar. Leveransen var snabb och precis som utlovat. Sammanfattning av Upplevelsen Min upplevelse med HEMSON.SE har varit utmärkt. Spalocket...

Björn W

Snabb leverans Alltid rätt prylar i paketen Hyfsade/ ok priser

Davood K
Skrev om HEMSON.SE

Service och kunskap i världsklass. Kundservice är förstående och lösningsorienterat. Köper all min spaken och filter från Hemlin.se

Bengt W
Skrev om HEMSON.SE

En hemsida som det var lätt att hitta på. Snabb och bra leverans. Uppskattade info när varan skall levereras. Köper gärna mer av dom.

Göran L
Skrev om HEMSON.SE

Snabb leverans av spafilter som vanligt.

Jan L
Skrev om HEMSON.SE

Bra upplysning till vilka bad varan passade

Bodil W
Skrev om HEMSON.SE

Lätt att hitta vad jag sökte efter. Snabb leverans.

Annika K
Skrev om HEMSON.SE

Bra.Allt fungerade som väntat.

Teemu P
Skrev om HEMSON.SE

Trevlig bemötande, snabb leverans.

Jimmy B
Skrev om HEMSON.SE

Otroligt snabb leverans och bra kvalitet på pooltaket!

Claes H
Skrev om HEMSON.SE

Köpte ett spalock. Supernöjd med locket. Man känner att det är god kvalitet och leveransen tog bara ett par dagar. Rekommenderar verkligen Hemson!

Max H
Skrev om HEMSON.SE

Köpte ett spa-lock innan sommaren. Clas hjälpte mig genom hela processen via telefon. Han hjälpte mig så jag fick rätt mått på locket till mitt spa bad. Blev jätte nöjd med leveransen och hur smidigt det var. 5 Stjärnor!

Folke G
Skrev om HEMSON.SE

Snabb och säker leverans med rätt grejer👍👍👍

Jan A
Skrev om HEMSON.SE

Bra grejer, bra pris, snabb och bra leverans!! Bra kort och gott!!