Henrys hundar

15 omdömen om Henrys hundar

Sedan starten hos Reco 2024

Jimster W
Skrev om Henrys hundar

Jag har haft min hund Lucas på Henry’s hundar sedan mitten på april 2024. Detta har helt klart förändrat livet för Mig och Lucas till det bättre. Lucas är en liten busig Yorkshireterrier som nyss fyllt fem år. Han har sedan han började blivit mer harmonisk, lugn, lyhörd och lydig. Jag var orolig att han inte skulle passa in i gruppen eftersom han var svårhanterlig vid hundmöten tidigare.Detta är idag inte några problem. Johanna och Markus är proffs på att hantera situationer som uppstår och de jobbar och övar med...

Isa D
Skrev om Henrys hundar

De har varit väldigt bra att ha att göra med och vi känner oss väldigt trygga med att ha vår hund där om dagarna. :)

Brf S
Skrev om Henrys hundar

Fantastiskt familjärt hunddagis. Passar även vår från början stressade och osäkra kille. Nu springer han bara in av ren lycka.

Rebecca Crystal M
Skrev om Henrys hundar

The best doggy day care in Stockholm! 11/10! Joanna, Marcus, and their team are the best second family to our dachshund, Remi. They have created a safe, cosy, and fun environment for all of the dogs. This is especially reassuring as our dog can be nervous. Remi is so happy and excited to go to day care every day. So much so that when we go to drop Remi off, he zooms to their door and is super excited to see them and their fur family. The day care itself is very clean and has a beautiful decor. I love that they have...

Elisabeth W
Skrev om Henrys hundar

Jättemysigt dagis med soffmys, långpromenader, lek och gos. Vår hund totalnonchalerar mig när Johanna eller Markus öppnar dörren och säger gomorron! 😄🐶 Han trivs jättebra och är jättetrött när han kommer hem! ❤️❤️

Alma J
Skrev om Henrys hundar

Bästa hunddagiset i Sumpan! Mysig hemmamiljö, vilket inte alla hunddagis har. Alla är trevliga och hjälpsamma. De uppdaterar ofta dagarna på sociala medier och de brukar hänga mycket i hundrastgården och leka.

Thomas S
Skrev om Henrys hundar

Mysigt hunddagis med fint gäng hundar och väldigt bra personal.

Anna L
Skrev om Henrys hundar

Mysigt hunddagis med kompetent personal som verkligen bryr sig om hundarna. Rekommenderar!

Steffo D
Skrev om Henrys hundar

Henrys Hundar är ett fantastiskt hunddagis där man verkligen känner att hundarnas välmående står i fokus. Dagiset har en familjär atmosfär som genomsyras av omsorg och kärlek för varje hund. Vår hund ser alltid fram emot att få gå dit, vilket är ett tydligt tecken på den positiva miljö som Henrys Hundar erbjuder. Personalen är uppmärksam och har en förmåga att se och förstå varje hunds unika behov. Vi är oerhört nöjda och kan varmt rekommendera Henrys Hundar till alla som söker ett tryggt och kärleksfullt dagis för sin fyrbenta vän.

Goriana T
Skrev om Henrys hundar

Bästa hunddagiset för min inte alltför enkla unghund. Långa promenader, lek i hundrastgårdar, generösa öppettider, omtänksamhet & flexibilitet som underlättar vardagen enormt. Rekommenderar varmt!

Axel A
Skrev om Henrys hundar

Mycket professionella och har inga problem att hjälpa till vid behov. Gör ett exceptionellt arbete.

Clara B
Skrev om Henrys hundar

Bästa hunddagiset, vovvarna får vara i en bekväm miljö med kompisar, soffor och lek! De får även gå på långa promenader och leka runt i rastgårdar. Henrys hundar har överträffat alla förväntningar, de erbjuder även övernattning/pensionat vid semester eller andra orsaker. Skulle rekommendera det här dagiset till alla, supertrevlig personal som verkligen älskar hundar och gör allt för att de ska ha det bra!

Diana S
Skrev om Henrys hundar

Ett supertrevligt dagis som min hund älskar att gå till, vilket märks så tydligt varje morgon. Ägarna och personalen är trevliga, flexibla om olika önskemål man har och väldigt måna om att hundarna ska ha det bra. Jag har en känslig hund som inte kan äta annan mat än ”hans egen” då han blir dålig och personalen har alltid sett till att han får i sig den mat han ska ha, vilket jag uppskattar supermycket!

Anna V
Skrev om Henrys hundar

Styrbjörn 🐶 har gått på totalt 4 dagis, och Henrys hundar är i särklass bäst. Så tillmötesgående, personliga och som Styrbjörns andra familj. Kan ej rekommendera nog!!

Özze Ö
Skrev om Henrys hundar

Bästa stället! Så bra personal och fantastiskt ställe.