Home Helper Skåne AB

6 omdömen om Home Helper Skåne AB

Sedan starten hos Reco 2024

Anna R
Skrev om Home Helper Skåne AB

Bokade en flyttstädning av Home Helper. Fick superbra hjälp att komplettera städningen när inte besiktningen blev godkänd. Är mycket nöjda!

Svar från Home Helper Skåne AB

Tack! Det var mycket trevligt att hjälpa er.

Linda R
Skrev om Home Helper Skåne AB

Vi är en familj på två vuxna och tre barn som bor i stort hus och vi har haft städhjälp i massor av år genom Izabela Dzialos företag som nu heter Home Helper. Att vi aldrig har provat någon annan städtjänst eller haft uppehåll under alla år är ju det bästa betyget! Vi upplever att våra önskemål tillgodoses och vi får alltid snabba svar på våra frågor. Vi uppskattar också att det finns en flexibilitet - ibland behöver vi byta dag - och en kontinuitet - för oss känns det tryggt och effektivt att det är samma personer som kommer och gör det fint hemma hos oss.

Svar från Home Helper Skåne AB

Hej Linda! Tack. Ni är några av mina första kunder och jag är mycket tacksam för vår gemensamma resa under de senaste 15 åren.

Hans N
Skrev om Home Helper Skåne AB

Mycket pålitligt företag med brett utbud av tjänster. Alltid villiga att tillmötesgå våra speciella önskningar.

Svar från Home Helper Skåne AB

Tack Hans! Vi tycker om att hjälpa våra vänner.

Linda N
Skrev om Home Helper Skåne AB

Noggranna, effektiva och tillmötesgående.

Svar från Home Helper Skåne AB

Tack Linda! Vi uppskattar ditt goda omdöme.

Cecilia Dautovic B
Skrev om Home Helper Skåne AB

Alltid god kommunikation och vilja att förbättra. Punktlighet och pålitlighet.

Svar från Home Helper Skåne AB

Tack Cecilia för ditt förtroende i 15 år!

Kristin T
Skrev om Home Helper Skåne AB

Alltid positiv och snabb respons, lösningsfokuserade och trevliga. Och så gör de ett bra jobb med städningen.