Joachim Bäckström

Joachim Bäckström

Joachim Bäckström är mäklare på HusmanHagberg Karlstad

Joachim Bäckström har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Joachim Bäckström har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 176 omdömen med ett betyg på 4.9. Joachim Bäckström har haft 33 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-05

176 omdömen om Joachim Bäckström

Sedan starten hos Reco 2021
Eva L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joachim Bäckström en del av HusmanHagberg Karlstad
Våxnäs

Fick ett mycket bra första möte med Joachim Bäckström. Kände att jag fick förtroende för honom och att han var proffsig, jättetrevlig och glad. Blev ändå överraskad av att han var så drivande och snabb med alla visningar. Resultatet blev därför en snabb försäljning. Jag blev också så nöjd med fotografen. Kan verkligen rekommendera Joachim.

Josefin H
Hynboholm

Mycket proffsig och kunnig mäklare som hjälpte oss på vägen till vårt första husköp. Rekommenderar starkt! :)

Fredrik R
Hynboholm

Mycket gott bemötande och behjälplig med samtliga frågor och funderingar vi hade!

Inge A
Sålde sitt hus med hjälp av Joachim Bäckström en del av HusmanHagberg Karlstad
Hynboholm

Joachim Bäckström infriade alla förväntningar jag hade. Positiv, alltid kontaktbar vid frågor o framför allt ett enormt driv att fixa visningar, följa upp eventuella kunder och alltid ett kort informativt samtal till mig. Har bara gott att säga om Joachim 👍

Eleonor Birgitta A
Sålde sitt hus med hjälp av Joachim Bäckström en del av HusmanHagberg Karlstad

Gick ett bra bemötande Jag fick svar och hjälp med mina frågor

Helena L
Köpte sitt hus med hjälp av Joachim Bäckström en del av HusmanHagberg Karlstad

Proffsigt och trevligt bemötande samt bra service och återkoppling. Rekommenderas.

Hans-Ove S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joachim Bäckström en del av HusmanHagberg Karlstad
Karlstad Centrum

Enkel,informativ och proffsigt👍

Felix H
Karlstad Centrum

Superproffsig! Engagerad hela vägen från start till slut. Rekommenderar starkt!

Kristina G
Bellevue

Positivt och bra bemötande, lyhörd i diskussion och gav oss nya vinklar i försäljningsprocessen. Uppfyllde verkligen våra förväntningar på byrån, så vi rekommenderar verkligen Joachim!

Åsa A
Marieberg

Bra bemötande och noggrann Bara massa++++++