Sara Lukenda

Sara Lukenda

Sara Lukenda är mäklare på HusmanHagberg Kungälv

Sara Lukenda har varit registrerad mäklare sedan 2022-01. Sara Lukenda har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-07 och har fått 12 omdömen med ett betyg på 4.9. Sara Lukenda har haft 8 försäljningar sen 2024-04 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

2024-04 - 2024-08

12 omdömen om Sara Lukenda

Sedan starten hos Reco 2024
William P
Skrev om Sara Lukenda en del av HusmanHagberg Kungälv

Fick ett väldigt proffsigt bemötande, alla möten var väl förberedda, höll väldigt bra kontakt under hela försäljningen och allting gick väldigt smidigt. En mäklare med mycket energi och driv Rekommenderar starkt

Emil S
Centrum

Proffesionell och snabb. Allt gick väldigt smidigt för oss som säljare och vi fick all den hjälp vi behövde. Alla möten var väl förberedda.

Karl Göran Mathias T
Sålde sitt hus med hjälp av Sara Lukenda en del av HusmanHagberg Kungälv
Älvängen

Kämpade hela väg till försäljning, rekommenderar varmt!

Hampus E
Köpte sitt hus med hjälp av Sara Lukenda en del av HusmanHagberg Kungälv
Älvängen

Superproffsigt bemötande och en snabb och smidig affär! Vi kunde inte vara mer nöjda!

Kristoffer M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Lukenda en del av HusmanHagberg Kungälv

Rekommenderas starkt! Supertrevlig och väldigt driven och kunnig! Allt gick snabbt och smidigt med Saras hjälp.

Samar D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Lukenda en del av HusmanHagberg Kungälv
Bohus

Jätte bra bemötande. Så trevligt, fick alla information som jag vill ha. Kunde inte få bättte. Tack

Melanie N
Bohus

Wow! Jag är överväldigad av den snabba och smidiga försäljningen av min bostad tack vare Sara Lukenda. Från första stund kände jag mig säker på att hon var en mäklare som verkligen vet vad hon gör. Sara överträffade alla mina förväntningar med sitt enorma engagemang, proffsiga bemötande och en otrolig effektivitet. Processen gick som en dröm, och jag kunde inte ha önskat mig ett bättre resultat. Från att lägga ut till såld lägenhet på drygt 4 dagar. Om du letar efter en mäklare som levererar på toppnivå, tycker jag att Sara är det självklara valet.

Albin T
Bohus

Väldigt trevlig bemötande och proffsigt skött jobb. Jobbar effektivt och det visade sig verkligen i hur snabbt våran lägenhet lyckades bli såld från det att vi skrev på för att använda oss av Sara på husmanhagberg.

Thomas A
Centrum

Tycker att allt har skötts proffsigt o bra skulle gärna rekommendera Sara till nån annan

Pontus L
Centrum

Både jag & min fru upplevde Sara som otroligt trygg redan från första stund, det var ett enormt ” GO” & snällhet som gjorde att vi kände oss lugna med att försäljningen kommer gå bra. Jag hade höga förväntningar, men man kan lugnt säga att Sara överträffade dessa med råge. Jag kan varmt rekommendera Sara som mäklare.