Agnes Szabo

Agnes Szabo

Agnes Szabo är mäklare på HusmanHagberg Värmdö

Agnes Szabo har varit registrerad mäklare sedan 2024-03. Agnes Szabo har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-06 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 4.6. Agnes Szabo har haft 9 försäljningar sen 2024-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-06 - 2024-09

10 omdömen om Agnes Szabo

Sedan starten hos Reco 2024
Jessy S
Gustavsberg Holmviksskogen

Trygg, kunig, stötande i hela processen. Tips och råd för bästa köpp eller sälj Jag gärna rekommendera henne som mäklare Med vänlig hälsning Jessy Schilbach

Bo Lennart E
Gustavsberg Farsta Slottsvik

Träffade henne som hastigast när vi sent kom till visningen Därefter mest mailkontakt Var inte närvarande när vi skrev kontrakt Har varit stressad och otroligt på i processen Det gick helt enkelt för fort för att vi ska kunna ge ett positivt omdöme

Lennart S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Agnes Szabo en del av HusmanHagberg Värmdö
Gustavsberg Farsta Slottsvik

Målinriktad, drivande, bra återkoppling, vänlig och intresserad Mycket nöjda kan absolut rekommenderas

Ulf H
Gustavsberg Ösby Grind

Har ingen erfarenhet av mäklare. Kan inte komma på något som borde gjorts bättre, all flöt på bra. Agnes skötte sig mycket bra på alla sätt.

Barbro K
Stavsnäs

Trevlig kunnig och mycket tillmötesgående

Eva Maria Kristina H
Gustavsberg Ösby Grind

Proffsigt bemötande, informerat oss väl och alltid glad och trevlig

Jonas J
Gustavsberg Hästhagen

Varm, tydlig, flexibel och tillmötesgående. Hon arbetade snabbt och hårt och hjälpte oss till en väldigt effektiv och bra försäljning.

Svar från Agnes Szabo

Tack Jonas för dina varma ord och för möjligheten att fått hjälpa er både som säljare och köpare! Roligt att få se er att kunna ta nästa steg i familjelivet i ert barnvänliga område på Hästhagsterrassen!

Lina W
Köpte sitt hus med hjälp av Agnes Szabo en del av HusmanHagberg Värmdö
Gustavsberg Ösbydalen

Tillgänglig, snabb och väldigt tillmötesgående!

Svar från Agnes Szabo

Tack Lina och Petter för ert fina omdöme! Extra roligt att ha kunnat hjälpt er till ert drömboende! Fantastiskt område på Ösbydalen! Varmt välkomna där! Tack även för att ni tagit er tiden att lämna omdöme!

Marta F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Agnes Szabo en del av HusmanHagberg Värmdö
Gustavsberg Munkmora

Agnes is a very warm and professional broker. She gave us a big support and amazing result.

Svar från Agnes Szabo

Thank you Marta and Amal for your nice recommendation and a fantastic and effecient collaboration! Good luck with your new apartment in Nacka!

Peter Ingemar H
Gustavsberg Ösbydalen

Fantastiskt trevligt mottagande och proffsigt utförande av vår mäklare, Agnes, från början till slut. Rekommenderas starkt!

Svar från Agnes Szabo

Tack Therese och Peter för era fina ord! Så kul att ha fått hjälpa er till en väldigt lyckad försäljning! Lycka till med ert nästa boende! Tack för att ni tagit er tiden att lämna ett omdöme!