Grattis Swedbank! Swedbank ni har vunnit priset "Sveriges sämsta bank" alla kategorier Stenålders priset En bank där det krävs fysika besök för att aktivera tjänster (utlandsbetalningar) som de tagit bort utan att meddela sina kunder känns 1980 i min bok. Det är 2015 nu, vi lever mobilt och arbetar digitalat, vakna Swedbank! Inkompetens priset Ingen vet nått, står instruktioner på hemsidan, ringer företagskontor- de hänvisar till telefonbanken - de hänvisar till lokalt kontor - ringer till lokalt kontor - de hänvisar...
Huvudkontor
Omdömen totalt
3
Snittbetyg
3 omdömen om Huvudkontor
Visar 3 omdömen med 3.0 i snittbetyg
Skrev om
Huvudkontor
Skrev om
Huvudkontor
Har haft Swedbank i 15 år, de har varit hur bra som helst! Personlig service varje gång. Här är ett företag som bryr sig om sina kunder.
Skrev om
Huvudkontor
Lokal prägel. Snabb och bra personlig service i både små och stora ärenden. Förtroendeingivande bank.