Stort tack till Victor Johansson på Hyundai Motor Sweden för ett mycket professionellt bemötande med stort engagemang och med hög kompetens. Jag fick svar på mina frågor angående frågetecken kring bl.a. appen minHyundai. Det gör att min användarupplevelse med min Hyundai Tucson Plug-in hybrid ännu mer positiv.
Hyundai Motor Sweden AB
Omdömen totalt
2
Snittbetyg
2 omdömen om Hyundai Motor Sweden AB
Visar 2 omdömen med 3.0 i snittbetyg
Skrev om
Hyundai Motor Sweden AB
Skrev om
Hyundai Motor Sweden AB
Ingen bra början för er, upriktigt sagt helt usel. Kunde inte registrera min bil i nya appen. När ska registrera mig "blinkar" bara tangentbordet till. Försökte även engelska och danska med samma resultat. Försökte ringa er, satt i tel.kön över 50 min och var alltid " först i kön" sedan var inga "agenter tillgängliga". Vilka är agenterna? Är det någon av era tilltänkta ÅF? Ska jag tolka det som att ni inte har några ÅF? Har en Santa Fe 2022 laddhybrid. Mvh Bert