Jag beställde 12 st tygservetter, en matchande bordsduk, ett matchande kuddfodral och en vas den 7:e januari. När jag fick varorna var tygservetterna en helt annan produkt än de jag köpt. Jag kontaktade kundtjänst på Inredningsoutlet - de skyllde ifrån sig på att servetterna skickats direkt från leverantören "Affari of Sweden". Jag bad om att de skulle skicka korrekt servetter eftersom att jag köpt allt för att det skulle matcha. Får inget svar. Får tillslut svar om att de ska göra en återbetalning. Idag, den 26:e februari...
InredningsOutlet
Omdömen totalt
2
Snittbetyg
Om företaget
Säljer inredningsdetaljer av kända märken till minst halva ordenarie priset
2 omdömen om InredningsOutlet
Visar 2 omdömen med 2.0 i snittbetyg
Skrev om
InredningsOutlet
Skrev om
InredningsOutlet
Fina produkter, OK packat och trevlig kundtjänst. Varorna kom inte snabbt och när de väl var framme insåg jag att en produkt hade fel specifikation på hemsidan, så jag behövde returnera dessa. Jag hörde av mig till kundtjänsten 22/11. Efter många påminnelser, först om själva reklamationen och sedan om att få retursedel så fick jag pengar tillbaka 14/1, dvs nästan två månader senare. Så rekommenderas att man verkligen vet att man inte behöver returnera eller att man är redo för en stökig retur där man behöver ligga ute med pengar länge.