Interkakel AB

Interkakel AB

Omdömen totalt
3
Snittbetyg
1.0
Skriv ett omdöme

3 omdömen om Interkakel AB

Visar 3 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Marcus B
Skrev om Interkakel AB

Var inne i butiken och beställde klinker, leveranstid på 4 veckor. Efter fyra veckor ringer personalen och säger att det blivit fel och plattorna stämmer inte överens med vad vi beställde. Blir erbjuden samma plattor till ett förmånligt pris… Vi tackar nej och vill ha de vi beställde…. Väntar ytterligare 3-4 veckor. Fick ett nytt samtal precis om att ”transporten strular” så de vill att vi väntar ännu 3-4 veckor. Totalt 10-12 veckor för att få klinkers på ca 3 kvm. Bedrövligt, skulle aldrig rekommendera någon att göra... 

Abdulkadir K
Skrev om Interkakel AB

Beställde både kakel och klinkers till våra badrum. Kakel var bra i både färg och storlek men klinkerplattorna var 0,5cm för korta på längden mot vad vi beställt. Vilket gjorde att vi inte kunde följa kakelplattornas fog på väggen med golvet utan det diffade 0,5 cm överallt! Vi ringde och påtalade detta men blev väldigt otrevligt bemötta av personalen som påstod att det var vårat fel att vi inte hade mätt varenda klinkerplatta innan vi lagt det på golvet. Rekommenderar verkligen inte att handla här och gör ni det så räkna... 

Svar från Interkakel AB

Hej! Väldigt tråkigt att du inte är nöjd med ditt köp. En platta som ligger under måtten ”30x60” kan enligt godkänd standard skilja ett antal mm i längd och bredd. Precis som vår säljare förklarade för dig så kan man inte garantera fogföljd om det inte är likadana plattor från samma batch på vägg och golv. Vi kan av förklarliga skäl inte ta returer på plattor som redan är satta/lagda och därför ska plattorna kontrolleras innan läggning/sättning för att se till att din beställning är som förväntat. Alla plattor ur samma... 

Marjan Z
Skrev om Interkakel AB

Köpte ett komplett badrum för över 70000 kr. När vi skulle installera duschvägen visar det sig att det var fel tillverkad. Vi begärde få tillbaks våra pengar eftersom väntetiden för en ny duschväg var 3-4 veckor men fick en väldig otrevlig bemöttande av butikschefen, till slut fick vi tillbaks hälften av pengarna och dessutom fick transportera själva den felaktiga duschvägen till butiken. Allt om allt en duschväg kostade oss över 25000 kr. Väldig dålig service mot sina kunder. Tänker inte långsiktigt att kunder ska man behålla, utan vill bara tjäna snabba pengar.

Filtrera omdömen