Kak i Västra Mälardalen AB

Kak i Västra Mälardalen AB

kakflytt.se
4.0

Kak i Västra Mälardalen AB är en professionell flytt- och städfirma som arbetar över hela Sverige och gör din flytt prisvärd, enkel och stressfri. Vi har lång erfarenhet och har trafiktillstånd samt ansvarsförsäkring så att du kan känna dig trygg under hela flytten. Vi erbjuder bohagsflytt samt företagsflytt och vi hjälper...

4 omdömen om Kak i Västra Mälardalen AB

Sedan starten hos Reco 2024

Emina A
Skrev om Kak i Västra Mälardalen AB

Jag har anlitat detta företag två gånger vid flytt och varit lika nöjd båda gångerna! Flyttkillarna är otroligt proffsiga, trevliga och snabba de var dessutom väldigt noggranna och plastade allting ömtåligt som jag inte ens hade haft en tanke på att göra. De var även hjälpsamma med att ställa möblerna i rätt rum i den nya lägenheten. Jag kommer absolut att anställa de igen och jag rekommenderar de varmt om man är i behov av flytthjälp eller städning.

Farhad K
Skrev om Kak i Västra Mälardalen AB

Gick snabbt och smidigt att få en offert, Eddie var trevlig och de som flyttade gjorde ett bra jobb. Inget skadat, det gick snabbt och smidigt. Klagar verkligen inte, så bra pris på flytt och städ.

Svar från Kak i Västra Mälardalen AB

Tack för ditt fina omdöme. Vi är väldigt glada över att du nu är så nöjd med vår service och hoppas ni trivs i er nya bostad😊Mvh Kak

Mustafa S
Skrev om Kak i Västra Mälardalen AB

Det var en bra flytt med noggranna, starka och trevliga ”flyttgubbar”. De var i tid och jobbade på bra. De var aktsamma om möbler och var bra på att sätta rätt saker i rätt rum och på anvisad plats. De hjälpte även till med att ta isär och sätta ihop möbler. Företaget levde väl upp till förväntningarna. Skulle anlita dem igen.

Svar från Kak i Västra Mälardalen AB

Tack för ditt fina omdöme och förtroende. Önskar dig all lycka och hoppas du trivs i din nya bostad😊Mvh Kak.

Maria G
Skrev om Kak i Västra Mälardalen AB

För liten bil som beskrevs skulle vara anpassad till uppdraget men icke. Bilen packades ej optimalt heller varpå 2 rundor krävdes, till extra avgift. Bilen hade dessutom användningsförbud vid tillfället. Otrevlig kontaktperson på företaget. Rekommenderar inte

Svar från Kak i Västra Mälardalen AB

Hej Maria, Tråkigt att du upplever att vi inte har skött jobbet enligt önskemål. Vi fick in din bokning för uppdraget med allt vad förfrågan innehöll. När vi kontaktade dig i god tid för att stämma av vilket behovet var fick vi aldrig någon kontakt. Vi försökte vid flertal tillfällen men inget svar. Då utgick vi ifrån vad som stod i förfrågan vilket var en flytt på 50kvm bohag. I vanliga fall brukar en 23m3 som är den största lätta lastbilen kunna räcka för bohag upp till 60 kvm. Därför valde vi en lastbil...