Kepsmagasinet Norden AB

Kepsmagasinet Norden AB

• Badge2024

Kepsmagasinet Norden AB är ett familjeföretag från Västkusten med eget lager i Sverige. Vi arbetar med välkända leverantörer via agenturer och tillverkare och erbjuder ett brett sortiment av kepsar i alla modeller och storlekar. Hos oss hittar du kepsar från bland annat New Era, Stetson, Yupoong och Under Armour. Med vårt...

142 omdömen om Kepsmagasinet Norden AB

Sedan starten hos Reco 2024

Alexander R
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Riktigt bra! Kunde nog inte bli bättre! Snabb leverans, produkten enligt beskrivning, lättnavigerad hemsida, lätt att betala. Min son är riktigt nöjd med sin nya keps :-)

Mark S
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Bra kepsar till bra pris, lätt navigerad sida

Sonia I
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Det är en bra keps, jag köpte den till min bror, han är så glad!

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Sonia Kul att du är nöjd med ditt köp och framförallt att din bror är nöjd med sin nya keps. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss Daniel Kepsmagasinet

Johan G
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Bra och snabb leverans..................,............

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Johan Kul att du är nöjd med ditt köp och att leveransen gick smidigt och snabbt. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Daniel O
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

jättte bra, rekommenderar kraftigt, snabbleverans

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Daniel Kul att du är nöjd med oss och leveransen :) Tack för du tog dig tid att lämna ett sådant kraftigt omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Elias F
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabb leverans och bra kvalité.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Elias Kul att du är nöjd med leveransen och din nya kepa :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss Daniel Kepsmagasinet

Marcus O
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Perfekt, snabb leverans. Kommer att handla här igen.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Marcus Kul att du är nöjd med allt och välkommen åter :) Hojta till om du har frågor, kundtjänst är tillgänglig. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Suheyb H
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Kepsarna är inte samma som de brukade vara. Nu var de fett mjuka,böjs ganska lätt

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Suheyb Det var tråkigt att läsa att din nya 59fifty inte är bra, kontakta kundtjänst om du har frågor om kepsen. Jag ser att du beställt en NY Yankees NOS och vi har inte upplevt någon skillnad på dessa faktiskt. Kan ju vara något fel på just den du fick, så mitt råd är att kontakta vår kundtjänst. Hoppas att leveransen mm fungerade bra. Ett annat tips är att lägga produktomdöme om just den modellen du köpt så visar du andra vad just du tycker om den modellen. Daniel Kepsmagasinet

Kajsa M
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Fina kepsar som levererades snabbt. Mycket nöjd.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Kajsa Kul att du också är nöjd med leverans och fina kepsar. Extra kul när ni är mycket nöjda :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Evelina B
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Enkelt att beställa, mycket att välja på! En födelsedagspresent till sonen som älskar kepsar! Dessutom är ni ett lokalt företag som vi såklart vill gynna! 👍🏻

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Evelina Kul att sonen blev nöjd och att ni handlar lokalt hos oss. Grattis i efterskott till sonen :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Anders N
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabb leverans, bra paketerat.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Anders Kul att du är nöjd med oss och hoppas du var lika nöjd med din nya keps :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Henrik D
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Bra utbud, bra priser och snabb leverans av en grym Stetson keps

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Henrik Kul att du är nöjd med din nya Stetson :) Även kul att du är nöjd med oss och leveransen så klart. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Anders P
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabb leverans och en bra keps

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Anders Kul att du är nöjd med den snabba leveransen men framförallt att kepsen blev bra :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Tove M

Snabb leverans Bra i stl Och bra pris Vi är supernöjda

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Tove Kul att ni är nöjda med ert köp hos oss, till och med supernöjda :) Då är vi också supernöjda och bara hojta till om det är någon fråga eller annat. Vi finns på mail och telefon. Tack för att ni tog er tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Göran A
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Kanon bra. Bra kvalitet å bra pass form på grejerna. 👍

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Göran Kul att du är nöjd med grejerna och kvaliteten. Hoppas leverans och att hitta rätt gick lika bra. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Lars O
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabb leverans och bra produkt.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Lars Kul att du är nöjd med oss och din nya keps :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsgmagasinet

Ziad K
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Hej Jag har beställt men har inte fått mina grejer än ?

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Ziad Kontakta kundtjänst med ditt ärende. Tittade på din leverans och den har legat på ditt lokala Coop i Tenhult i 2 veckor och skickats tillbaka till oss. Du får alltid kollinummer med spårbar länk i utleveransmailet som skickas direkt när vi levererar ut ditt paket. När du kontaktar kundtjänst så kolla ifall ditt mobilnummer är rätt. Ser ut som om att Postnord inte kunde komma i kontakt med dig via SMS. Vi skickar alltid alla varor direkt så får du inte avisering så är det något galet med antingen mailadress eller mobilnummer, kontakta oss så löser vi det. Daniel Kepsmagasinet

Jenny G
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabb och bra leverans! Extra bra med fri retur!

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Jenny Kul att du är nöjd med oss och leveransen. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Patrik S
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Alltid bra service och leverans

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Patrik Kul att du fortsätter vara nöjd med oss och att leveransen gick smidigt. Hojta till om du har frågor så klart :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Anna S
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Storlekar på lager och snabb leverans! Mycket bra!

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Anna Kul att du är nöjd med oss och leveransen. Storlekar är viktigt och något vi försöker ha så brett och så mycket av som vi bara kan. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Kristina F
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Näthandel med personlig service i telefon - högsta betyg för perfekta service och extra gott bemötande! Helnöjd! 🤩

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Kristina Kul att du är nöjd med oss på Kepsmagasinet, extra kul när man haft personlig kontakt. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Hannah R
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Bra hjälp av kundtjänst och snabb leverans.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Hannah Kul att du är nöjd med kontakten med oss och att hanteringen av din leverans gick fort. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Sten L
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

fungerade utan problem. även kundservice var bra.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Sten Kul att du är nöjd med oss på Kepsmagasinet och leverans samt kundtjänst. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Alexander R
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Ganska missnöjd. Kändes som en fattig produkt. Köpt av hatstore tidigare & kvaliten är betydligt bättre. Kändes som jag köpte en fejk keps på en marknad i Spanien.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Alexander Det var tråkigt att läsa att du är missnöjd med din nya keps, Kikade på din order och kan se att det är en 59fifty från New Era. Vi har samma leverantör som Hatstore och ganska troligt att dom säljer samma kepsmodell så ingen skillnad på våra produkter jämfört med dom. Lämna gärna omdöme om kepsen i vår butik så andra kan läsa om modellen. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Carina L
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Köpte keps i present till sonen som tidigare inte hittat kepsar, de har varit för små Köpte L/XL passade perfekt. Glad och nöjd son!

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Carina Kul att din son är nöjd med sin nya keps :) är sonen nöjd så är vi nöjda. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Sada A
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Det inte dåligt men jag bestämde fel storlek

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Sada Tråkigt när man inte får rätt storlek direkt, men gör ett byte så blir det nog rätt nästa gång. Använd gärna vår storleksguide. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Niklas N
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Stort utbud, lätt utcheckning och snabb leverans!

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Niklas Kul att du är nöjd med butiken och leveransen, hoppas kepsen var lika bra :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss Daniel Kepsmagasinet

Emilia P
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabb leverans, enkelt och skicka tillbaka, bra kvalite på kepsar. Mycket bra!

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Emilia Kul att du är nöjd med oss och hur vi hanterar våra order. Hoppas du hittade något annat som passade bättre istället :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Per L
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabb leverans. Bra storlek. Bra hemsida med all info.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Per Kul att du är nöjd med ditt köp och vår butik. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Yannik R
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Det var super smidigt att handla, det var bra pris och så gick det snabbt! Jag hade fantastisk upplevelse kan rekommendera detta till andra!

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Yannik Kul att läsa att du hade en riktigt bra upplevelse av att handla av oss. Värmer :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Britt-Marie S
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Köpte en keps till mitt barnbarn, han blev supernöjd. Lätt att beställa, snabb leverans .

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Britt-Marie Kul att barnbarnet blev nöjd med sin nya keps :) Viktigast, sen att det var smidigt och gick snabbt är också kul. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Jari V
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Allt gick snabbt o smidigt, och väldigt nöjd med kepsarna, kommer att handla igen:)

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Jari Kul att du upplevde ditt köp riktigt bra och framförallt att du är nöjd med kepsarna :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Christer E

Hej! Bra priser, suverän kundservice och snabb leverans. Toppbetyg! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Christer Kul att du är nöjd med oss och vår service :) Alltid extra kul med toppbetyg. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Peo K
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabb och bra sida, enkelt att hitta rätt keps, till ett bra pris

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Peo Kul att du är nöjd med vår snabba sida och att du med lätthet kunde hitta din nya keps till rätt pris :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Andreas E

Snabbt smidigt perfekt kvalité

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Andreas Kul att du är nöjd med oss och din nya keps. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Oskar M
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabb o bra service och nu fyller jag bara ut med lite ord för att ni har en väldigt onödig minimumgräns på antal ord.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Oskar Hahaha, kul att du är nöjd med oss men mindre nöjd med längden på text du behövde skriva :) Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Håkan H
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabb leverans men tyvärr lite stor storlek. Byter och beställer en mindre

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Håkan Kul att leveransen var snabb, mindre kul med byte. MEN som tur är så lär vi kunna skicka ut din nya storlek lika fort som den första. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Oskar J
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabb leverans och bra priser rekommenderas

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Oskar Kul att du rekommenderar oss och att du är nöjd med din nya keps till rätt pris och snabb leverans. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Ann S

Bra utbud och det gick Snabbt och smidigt 👍

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Ann Kul att du är nöjd med oss och vårt utbud med snabba leveranser. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Kent F
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Tja, vad ska jag säga? Beställde mina kepsar, fem stycken. Samma fabrikat som tidigare osså ett par nya. Såå, som numera lite tuffare genX:are kan jag inte annat än vara supernöjd! Bra priser. Beställde måndag typ 22:00 och kunde hämta ut på lokala butiken på onsdagen 13:10!

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Kent Ja, snabbt går det hos Kepsmagasinet :) Kul att du är nöjd med dina nya kepsar och vår snabbhet. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Urban J
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabbt och lätt att beställa,

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Urban Kul att du tycker vi är snabba och att vår butik är enkel :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet

Daniel Å
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabb leverans och väldigt bra. Rekommenderas starkt

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Daniel Kul att du är nöjd med vår butik och snabbhet. Att du rekommenderar oss stakt är extra kul :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss Daniel Kepsmagasinet

Erik N
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Det fungerade bra och snabbt.................................................

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Erik Kul att du är nöjd med oss och din nya kepa :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Evalena Å
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Lättnavigerad sida. Jag hittade fort det jag sökte. Bra priser och snabb leverans. Nöjd!

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Evelena Kul att du är nöjd med vår butik och att allt gick smidigt till att du fick din nya keps på huvudet :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Jonas T
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Enkelt att handla i webbshopen, bra sortiment ,

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Jonas Kul att du är nöjd med oss och vår butik :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Jens H
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Smidigt att beställa och snabb leverans.

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Jens Kul att du är nöjd med vår butik och snabbhet :) Tack för du tog dig tid att lämna omdöme om oss. Daniel Kepsmagasinet

Christoffer J
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Alltid snabb leverans! Har de senaste åren endast handlat hos er 😎

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Christoffer Kul att läsa alltid extra roligt med återkommande kunder :) Leveranserna har funkat ganska bra för att vara sommar i år jämfört med tidigare år så också kul. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme och välkommen åter Daniel Kepsmagasinet

Marie-Sophie H
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabb service och fina kepsar. Sonen är mycket nöjd!

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Marie-Sophie Kul att sonen blev nöjd med sin nya kepa, bra också att du fick snabb service och att du gillar vårt sortiment. Tack för du tog dig tid att lämna omdöme Daniel Kepsmagasinet

Mikael K
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Snabbt,enkelt å bra kvalité, från start till mål☺️

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Mikael Kul att vi fick dig nöjd med oss och din keps :) Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme. Ha en go sommar Daniel Kepsmagasinet

Henrik P
Skrev om Kepsmagasinet Norden AB

Bra utbud. Rätt pris. Supersnabb leverans!

Svar från Kepsmagasinet Norden AB

Hej Henrik Kul att du är nöjd med oss och din leverans :) Ha en bra sommar och tack för du tog dig tid att lämna omdöme. Daniel Kepsmagasinet