Jag tycker det är svårt att komma i kontakt med Kicks. Beställa varor över nätet går bra, men reklamera är en omöjlighet! Man gör sig oanträffbar! I affären hänvisar man till att ”man måste vända sig specifikt till märket på varan”!?! Efter mycket chattande , äntligen ett telefonnummer! Där svarar en förvirrad skolelev, Mathilda, som inte vill lämna sitt efternamn, hon vet inte heller vem som är hennes chef, då jag ber att få tala med den! Är detta möjligt att de anställda inte vet vem deras chef är eller för all del inte... ens vd:n för företaget! Det verkar inte särskilt förtroendeingivande och jag undrar hur man kan sätta en så frånvarande personal på en så viktig post? Naturligtvis kunde hon inget om reklamation utan hänvisade mig tillbaka till butiken! Moment 22! Jag upplever att Kicks blivit ett oseriöst företag , i stil med S lotteriförsäljning! Kränga varor går bra men ha ett ansvar för att det är felfria varor det struntar man fullständigt i. Jag hade hellre talat med någon anständig människa än att anmäla till Konsumentverket. Men det verkar vara omöjligt!