Klimat Kyla & Service

Klimat Kyla & Service

www.klimatkyla.se
  • Badge2024

Klimat Kyla & Service erbjuder försäljning och installation av värmepumpar samt luftfuktare, luftrenare och andra komfort-klimatprodukter. Vi är utvalda Daikinexperter och ingår i Sveriges största installatörskedja för luftvärmepumpar sedan 2018. Våra värmepumpar inkluderar luft/luft-, luft/vatten- samt bergvärmepumpar. Vi...

13 omdömen om Klimat Kyla & Service

Sedan starten hos Reco 2024

Richard W
Skrev om Klimat Kyla & Service

Mycket bra bemötande och sedan mycket välplanerat och snyggt installerat. Kabeldragning på fasad blev top. Kan varmt rekommenderas

Klaesson & Lindmarks B
Skrev om Klimat Kyla & Service

Alltid snabb och bra service! Återkommer snart igen med nya installationer

Josefine T
Skrev om Klimat Kyla & Service

Bra bemötande, lösningsfokuserade. Snabb återkoppling och installation! Något rörig planering, men det bidrog vi till viss del själva till också.

Bengt R
Skrev om Klimat Kyla & Service

Leverans och installation av värmepump, fungerade utmärkt på alla sätt!

Magnus T
Skrev om Klimat Kyla & Service

Bra service när jag fick AC installerat! Trevligt bemötande och serviceminded approach.

Pether G
Skrev om Klimat Kyla & Service

Tack Leif för snabbt o vänligt bemötande o anskaffning reservdelar till min poolvärmepump så att den fungerar nu igen med varmare badtemperatur, stort tack ! mvh Peter Grönholm Klarbo Kärrbytorp

Ulf N
Skrev om Klimat Kyla & Service

Trevligt bemötande, och kunnig inom området, vilket ger ett gott förtroende. Nöjd med installationerna och otroligt bra maskiner som installerats.

Göran W
Skrev om Klimat Kyla & Service

Mycket bra bemötande och väl utfört och professionellt arbete.

Andreas S
Skrev om Klimat Kyla & Service

Jag bad om offert på AC från tre installatörer för några veckor sedan. Leif på Klimat Kyla & Service återkopplade snabbt med bra pris, utförliga och genomtänkta svar på mina funderingar (vilket jag värdesätter högt). Valet blev därför enkelt. Installationen gick toppen och Leif gav ett kompetent intryck och var dessutom noggrann, serviceinriktad och trevlig. Jag kan varmt rekommendera Klimat Kyla & Service! Mvh Andreas

Sven-Erik V
Skrev om Klimat Kyla & Service

Vi är mycket nöjda med montering och service.

Richard L
Skrev om Klimat Kyla & Service

Allt gjordes i tid och som utlovat. Bra kontakt både före och efter arbete/installation.

Lars F
Skrev om Klimat Kyla & Service

Bemötandet funkade jättebra och vi fick maskinen på plats väldigt fort. Vi är väldigt nöjda.

Majvor A
Skrev om Klimat Kyla & Service

Mycket nöjda men informationen, rekommendationerna och det snabba utförandet :D Är så nöjda med vårt val ... älskar våra Daikin Luftvärmepumpar.