Knivsta Bilhall AB

Knivsta Bilhall AB

www.knivstabilhall.se
  • Badge2024

Välkomna in till oss på Knivsta Bilhall! Ett stenkast från E4:an eller en promenad från Knivsta station hittar ni oss på Hyvelgatan 39B. Här har vi befunnit oss sedan 2018 och levererat tusentals begagnade bilar till hårt pressade priser med branschledande garantier & finansieringslösningar! Hos oss hittar ni ett noga utvalt...

13 omdömen om Knivsta Bilhall AB

Sedan starten hos Reco 2024

Claudiu S
Skrev om Knivsta Bilhall AB

Very clean cars, well maintained, very helpful staff, good prices and a decent selection of brands and models. Only downside was that they refused my old car for buy-back and I had to sell it with another company (the car was quite old and not worth a lot of money). Overall I'm very happy with the car I bought from them: a well maintained car at a correct price.

Emil M
Skrev om Knivsta Bilhall AB

Fick ett gott bemötande och kunde lösa bilköpet smidigt! Fick svar på mina frågor och upplevde dem som mycket ärliga. Är mycket nöjd med bilen, den var väl genomgången när jag fick den.

Johan E
Skrev om Knivsta Bilhall AB

Trevligt och professionellt bemötande.

Eva Maria Margareta C
Skrev om Knivsta Bilhall AB

Jag har redan skrivit att försäljaren var trevlig o duktig

Jonna B
Skrev om Knivsta Bilhall AB

Jätte bra och trevligt bemötande, professionella och mycket hjälpsamma i att hitta en bil som passar ens önskemål! Tack Knivsta Bilhall!

Jesse S
Skrev om Knivsta Bilhall AB

Bemötandet hos Knivsta bilhall är riktigt bra. Säljarna och resterande utav personalen är trevliga och serviceinriktade. Vi ses igen när bilen ska bytas till nyare igen

Mohammad K
Skrev om Knivsta Bilhall AB

Otroligt hjälpsamma och proffsiga både vid telefon samtal och på plats, mycket bra service och säljaren Max han hade stenkoll på läget och jag är jätte nöjd med bilen :D

Hannes A
Skrev om Knivsta Bilhall AB

Köpte bil på Knivsta bilhall i februari, har inte haft några problem alls och fick bra hjälp vid köpet. De hjälpte till att ordna finansiering och allt gick supersmidigt 😊

Ludwig B
Skrev om Knivsta Bilhall AB

Skulle egentligen bara dit och kolla, men jag fick en schysst deal och allt gick smidigt med nytt billån, dem tog tyvärr inte emot min gamla bil då den både var risig och gammal men fick bra tips på hur och var jag kunde sälja den. Lyckades sälja den för mycket mer än vad jag trodde med deras tips. Riktigt trevliga!

Danfo Aktiebolag D
Skrev om Knivsta Bilhall AB

Otroligt hjälpsamma och proffsiga både vid min telefon samtal och på plats känns det som att alla som jobbar där har en rotad service känsla som märktes i hela lokalen så nöjd med min affär och mötet med sälj.

Anette J
Skrev om Knivsta Bilhall AB

Trevlig personal och gott bemötande. Har köpt två bilar av dom och varit helnöjd. Kommer tillbaka när det är dags för nästa byte.

Vendela H
Skrev om Knivsta Bilhall AB

Kan inget annat än rekommendera denna firma! Köpte en 10 år gammal bil för 2 år sen, nu när det var dags att byta in den igen pajade tanken vilket bilfirman hjälpte mig med innan jag bytte in den. Nu åker jag vidare med min nya pärla jag köpt från dom. Jag kommer aldrig att köpa en bil någon annanstans, er servicenivå är omöjlig att slå. Tusen tack för allt ni gjort för mig!

Frida L
Skrev om Knivsta Bilhall AB

Väldigt hjälpsamma och medgörliga, kan varmt rekommendera.