Kreativ El & Bygg I Stockholm

7 omdömen om Kreativ El & Bygg I Stockholm

Sedan starten hos Reco 2024

MARIA Z
Skrev om Kreativ El & Bygg I Stockholm

Kan inte rekommendera varmt nog Kreativ El & Bygg! Baker är fantastiskt noggrann, i tid och prisvärd. Han kommer med väldigt bra förslag och fantastiskt sinne för detaljer. Jag kommer hädanefter endast använda mig av Kreativ El & Bygg! 5/5 stjärnor!

Cecilia F
Skrev om Kreativ El & Bygg I Stockholm

Vilket otroligt fint bemötande och de lever verkligen upp till namnet Kreativ då alla hinder på vägen vänts till att de kommer med en kreativ lösning. Jag kan varmt rekommendera Kreativ El & Bygg I Stockholm.

Rosanna Maria S
Skrev om Kreativ El & Bygg I Stockholm

Har använt vid flera tillfällen, både eljobb och snickarjobb. Alltid snabba och prisvärda - med bra resultat! Verkligen nöjd och kommer anlita dem igen.

Sascha F
Skrev om Kreativ El & Bygg I Stockholm

Trevligt bemötande, mycket bra service och kreativa lösningar. Kreativ El & Bygg levererade över förväntan när vi renoverade vår hus och vi är supernöjda. De levererade med det där lilla extra.

Rurik Herman H
Skrev om Kreativ El & Bygg I Stockholm

Kom på kort varsel. Trevligt bemötande. Fann felet omedelbart och fixade. Mycket nöjd och kommer att anlita igen vid behov.

Jennifer L
Skrev om Kreativ El & Bygg I Stockholm

Vi har anlitat företaget många gånger. Fantastisk bra service och lösnings orienterade . Rekomenderar starkt detta företag.

Kreativ El & Bygg I Stockholm gillar detta
Anette c s A
Skrev om Kreativ El & Bygg I Stockholm

Snabb, duktig, jättetrevlig och kunnig inom det mesta ! Snabb återkoppling. Rekommenderar verkligen det här företaget !

Kreativ El & Bygg I Stockholm gillar detta