Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Kungsbacka Begravningsbyrå AB

www.kungsbackabegravningsbyra.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Kungsbacka Begravningsbyrå! Vi är en auktoriserad begravningsbyrå vilket betyder att vi jobbar enligt Sveriges Begravningsbyråers Förbunds krav på kvalitet. I och med vår långa erfarenhet inom begravningsbranschen har vi mött många människor i sorg. Vi kan hjälpa dig med att planera begravning, bouppteckning,...

718 omdömen om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Sedan starten hos Reco 2021

Rolf N
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vi blev bemötta på ett otroligt vänligt och proffsigt sätt! Vi hade fått tips innan att Kungsbacka begravningsbyrå skulle vara bra och detta visade sig stämma! Vi är otroligt nöjda och tacksamma för en vacker, ljus och stämningsfull begravning, ursättning m.m!

Marie P
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Begravningar är väl så långt ifrån ett festligt tillfälle man kan tänka sig. Jag och mina syskon var inte direkt nedbrutna av sorg, vår mamma var 90 och nöjd med att kila vidare, men ovanligt är det ju. Döden kommer alltid överraskande, hur förberedd man än är. Att arbeta på en begravningsbyrå kräver därför något extra och jag måste säga att vi var imponerade. Vi möttes av fasta handslag och raka blickar, artighet som inte kändes påklistrad, medkänsla som visades med precis känsla för var gränsen gick. Det här var riktiga...

Yvonne R
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Mycket trevligt bemötande. Personligt omhändertagande. Jättefin begravning.

Thomas W
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Mycket bra omhändertagna och sympatisk bemötande

Anita K
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vi blev varmt bemötta i vår sorg. Vi löste allt bra. Hade inga direkta förväntningar det kom ganska plötsligt. Vi köpte en borglig begravning med urnsättning.

Malin R
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Begravning av närstående Mycket varmt och proffsigt mottagande genom hela processen. Kände mig omhändertagen.

Ann-Kristin A
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Trevligt personligt o proffsigt bemötande Angående vår mors begravning

Sören L
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vi fick snabb hjälp i en svår situation , m hj av kunniga och trevliga och medkännande människor , som hjälpte oss inför och genom en begravning och samkväm efteråt . Det ska de ha stort tack för !

Eva S
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Mkt omtänksam och respektfull personal. Bra stöd och organisation vid begravningsceremoni. Möjlig förbättring: lite tydligare och snabbare återkoppling/kommunikation samt projektledarskap.

Mats J
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Trevligt och professionellt bemötande och handläggande.

Gunilla M
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Begravningsbyrån har varit proffsiga och personliga i sitt bemötande och har tillgodosett våra önskemål.

Gustaf O
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Proffsigt och vänligt bemötande hela vägen igenom. Har vart till stor hjälp igenom hela begravningsprocession.

Isabell I
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vi blev bemötta med värme och respekt. I en sorglig stund fick vi all den hjälp vi behövde för att kunna planera och genomföra en ljus och värdig begravning för min mamma. Proffsigt och personligt! Isabell Inghardt

Karin Charlotte Margot T
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

En omtänksam och omhändertagande personal. Kunnig personal.

Görel J
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Bemötandet är vänligt och mycket repsektfullt. De gör allt för att hjälpa till så det blir en fin och personlig begravning

Tomas A
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Bra service, inlyssnsnde och trevliga.

Christer J
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Varm och stödjande personal i vår jobbiga stund, lyssnade och förstod vad vi ville ha. Magnus var fantastisk!

Magnus L
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Mycket bra framförande av tal m.m, både skratt o sorg

Lars H
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Mycket seriöst bemötande proffsig personal.

Carina A
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vänligt och bra bemött. Öppet sinne för önskemål och ypperlig service.

Daniel E
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Kunnig och trevlig personal som gav ett seriöst intryck.

Lotta S
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Hej. Vi är jättenöjda med bemötande både hos er och hur det var i kyrkan

Petra S
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vi träffade Magnus Gunnarsson i samband med mammas bortgång i juni. Professionell, kunnig, omtänksam, medkännande. Rätt person på rätt plats. Lätt att få kontakt med, oavsett mail eller telefon. Innerligt tacksam för den hjälp vi fick.

Malin W
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Precis så proffsigt bemötande som jag förväntade mig. De är flexibla, enkla och lagom formella. Man kan vara sig själv i deras sällskap även då man upplever stor sorg.

Lennart M
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Proffsiga även i detaljer. Skapar god stämning trots anledningen till att man ses. Lite dyrare än jag hoppats.

Christine I
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Blev bemött på ett mycket trevligt o förtroendeingivande sätt. Hade inga speciella förväntningar förutom att få den hjälp vi behövde. Detta levde de upp till fullo. Fantastisk upplevelse i sorgen och vi köpte allt förutom juridisk hjälp.

Mattias E
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Trevlig och hjälpsam personal som gjorde min fars begravning fin och minnesvärd. Bra information gällande kostnader, kändes uppriktigt och ärligt på alla sätt.

Anna-Lena W
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Mycket proffsiga, kunniga och fantastiskt bemötande av alla personer vi varit i kontakt med på begravningsbyrån. De är ett föredöme för yrkeskåren!

Jenny R
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vänligt och proffsigt bemötande med saklig information om det man behövde veta inför begravningen.

Patrik A
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Helt underbar personal och väldigt professionellt bemötande.

Johnny L
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Fint arrangemang men väldigt höga kostnader.

Henric K
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Upplevde bare positivitet og profesjonell mottagning, forberedelse og genomföring. Det är en fryd att jobba med Kungsbacka Begravningsbyrå AB.

Lennart E
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Så bra,Från första samtalet när mamma avlidit. Fick kontakt med Magnus Gunnarsson. Hjälp med planering inför begravningen. Det blev så fint. 100% nöjda. Lennart,Bertil Ekberg Kinna

Gull W
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Allting sköttes på ett bra och proffsigt sätt.

Anette S
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Perfekt bemötande och allt sköttes så proffsig! Jag skulle inte klarat att hantera allt detta själv 👌

Marie-Louise O
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Fint bemötande, inget att klaga på allt blev fint🥰

Lotta A
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Vi blev bemötta så fint o värdigt.

Henrik M
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Mycket gott, tryggt och empatiskt bemötande; god tillgänglighet och kompetens. Planering och organisation av jordfästning, minnesstund och urnnedsättning med detta stöd fungerade mycket bra och bidrog starkt till ett fint avsked.

Ingvar J
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Bemötandet vi fått av begravningsbyrån och Jonas Bertilsson har varit helt fantastiskt. Även om vi förväntade oss ett gott bemötande och ett bra arrangemang kring fars begravning så tycker jag att våra önskemål och förväntningar konstant har överträffats. Kort sagt en fantastiskt genomförd ceremoni som gav oss många fina minnen av far. Ord räcker nog inte till för att beskriva vår fina Upplevelse i en svår tid.

Stefan A
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Tillmötesgående och varma mycket trevliga, vänliga och hjälpsamma.

Marianne L
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Blev väldigt bra bemött av Kungsbacka Begravningsbyrå i sorgen. De levde upp till mina förväntningar. Blev en väldigt bra borgerlig begravning.

Marja S
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

-Värdigt, professionellt bemötande en lördagskväll av en vänlig, lugn, saklig och informativ person. -Hade inga förväntningar. Tänkte att det får bli såsom det blir. -Sammanfattningen är att det höll hela vägen från första samtalet till att begravningen var över samt de följande samtalen med samma person. Jag hade möjlighet att ställa frågor, reflektera och att vid flera tillfällen få snabb kontakt med "vår representant" för Begravningsbyrån. Mycket bra att alla de närmaste som var med på samtalet på Begravningsbyrån...

Björn J
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Lyssnade på oss, kom med bra förslag och ideer

Charlotte B
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Så väl omhändertagna från stunden min far somnade, Jonas som vi hade kontakt med är en otroligt fin människa

Ingela J
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Bra vägledning och stöd i alla de beslut som behöver fattas inför begravningen. Hjälpsamt stöd under begravningen. Minnesboken var över förväntan, fantastiska foton.

Lilly B
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Ett allt igenom proffsigt och personligt första besök .Därefter allt sköttes på ett så snyggt och värdigt sätt .Precis så som vi tänkt oss.Hela familjen ger Kungsbacka begravnings byrå högsta betyg och ett stort tack till Magnus och en stor kram! Tack från hela familjen Bogren.

Annika B
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Enormt duktiga och professionella men visade även sympati och medkänsla i vår svåra stund. Trevlig personal, allt runt begravningen flöt på enormt bra. Vi fick många och bra råd som vi vissa följde och vissa bara tänkte över. Bra samarbetspartner som gjorde det lättare för oss och speciellt för vår mamma. Allt runt pappas begravning flöt på bättre än vad vi vågat hoppas på och det kändes som det berodde mycket på begravningsentreprenörens förtjänst. Vi är alla i familjen mycket nöjda. Priset.... Vi vet att det är dyrt och...

Lennart J
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Mina barn och jag gav i uppdrag åt Kungsbacka Begravningsbyrå att ordna en borgerlig begravning för min make och barnens far. Vi blev mycket proffsigt och vänligt bemötta av Magnus Gunnarsson som var officiant vid begravningen i Skogskapellet i Kungsbacka. Han hjälpte oss verkligen i en svår stund. Allting var mycket vackert och värdigt arrangerat i Kapellet. Det blev precis som ville ha det. Vänliga hälsningar Magdalena Jacobsson Svante Jacobsson Åsa Berntsson

Staffan M
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Väl utförd begravning Anhöriga väl omhändertagna

Svante J
Skrev om Kungsbacka Begravningsbyrå AB

Jag är nöjd med allt och med Magnus som var vår person. Allt blev som vi önskade och vi är väldigt nöjda.