Kungsmöbler AB

Kungsmöbler AB

Ring 036-12 40 03
Omdömen totalt
14
Snittbetyg
1.6
Skriv ett omdöme

14 omdömen om Kungsmöbler AB

Visar 14 omdömen med 1.6 i snittbetyg
ELIN P
Skrev om Kungsmöbler AB

VARNING! Helt värdelöst företag. Svarar inte på mail på kundtjänst och uppger när man ringer att de inre fått några mail. Skickar fel vara och är inte bra i bemötandet överhuvudtaget. Noll ursäkter och skyller endast ifrån sig. Jag tvingas alltså att själv skriva ut en retursedel och sedan släpa ett tungt paket tillbaka till ombud på grund av att de gjort fel. Ett paket som tog nästan en månad att komma fram först och främst. Antar att det kommer ta ytterligare en månad innan jag får tillbaka mina pengar..

Ingvar Fredrik K
Skrev om Kungsmöbler AB

Köpte en demo-soffa som stod i butiken då den inte fanns på lager. Efter 5 månader blev det sittskador i dynorna. I samband med det kollade jag undersidan på soffan då hittade jag tillverkningsåret..... 2005. 15 år gammal. Ringde och ville reklamera men det blev blankt nej.

Kim Dennis B
Skrev om Kungsmöbler AB

Varning för detta företag, går ej att ångra köp då han sa att man inte fick provsitta soffan när man fått hem den och vägrade återköp.

Halmat A
Skrev om Kungsmöbler AB

Sämre kundservice får man leta efter. Kollade på en soffgrupp som fans på lager, enligt hemsidan. Ringde efter en vecka för att kolla status och får då som svar att de inte hade uppdaterad hemsidan och att de inte soffgruppen hemma. ytterligare 5 veckor går utan att de hör av sig. kontaktade de för att avbryta köpet pga all strul och talade om att jag beställer någon annanstans varpå jag får som svar "snälla gör det".. De försöker inte ens, hade kanske räckt med en ursäkt men icke.. okunnig personal och otrevliga som få...

Sija
Skrev om Kungsmöbler AB

KATASTROF REKOMENDERAR INTE ALLS OM DU FÅR HEM VARA OCH DU ÖPPNAR BARA STT SE OM DEN PASSAR ELLER OM FÄRGEN STÄMMER I FALL DU ÄR INTE NÖJD DÅ SÄGER DE DU FÅR INTE RETÖTERA VARA EFTERSOM DU HAR ÖPPNAT DEN SÅ ÄR DET BARA

Johnny N
Skrev om Kungsmöbler AB

Extremt dålig kundservice! Utlovades 2-3 veckors leveranstid på en bänk vi beställde för 3600 kr, men leveranstiden blev tillslut 2 månader. När vi äntligen får bänken så har den en skada, bänkskivans front (mitt i blickfånget) saknar en flisa (1 cm lång och några millimeter djup) som syns rejält då bänken är svart och det undertill är vitt. Det är inte bara färgen som lossnat, det är en grop. Detta fick vi till svar från Kungsmöbler efter att ha skrivit och skickat foton + telefonsamtal en timme efter vi mottagit... 

marre A
Skrev om Kungsmöbler AB

Jag ångrar att jag beställde från detta oseriösa företag! HEMSK service. Lögner, aggressiva toner, ont i magen upplevelse Jag har gjort en anmälan till konsumentverket med länkar till deras kundomdömen då jag inte verkar vara ensam om en hemsk kundupplevelse. Läs detta och fundera på om det inte är bättre att beställa från ett annat företag. Länk: https://se.trustpilot.com/review/www.kungsmobler.se

Christina L
Skrev om Kungsmöbler AB

Nu är jag mycket irriterad. För några veckor sedan beställde jag ett glasbord från Kungsmöbler i Jönköping det skulle levereras med DHL mellan 09.00 och 16.00 så jag fick vara hemma från jobbet. Vid leverans var glasskivan (35 kg) krossad men DHL ville inte ta med den i retur. Jag ringde både DHL och Kungsmöbler. En ny skiva skickades och jag fick vara hemma från jobbet ytterligare en dag. Denna dag kom inte någon glasskiva. Jag ringde både DHL och Kungsmöbler och fick ordnat så att leverans skulle ske 2 dagar senare efter... 

Louise S
Skrev om Kungsmöbler AB

Beställde en Howard soffa på Kungsmöbler. Snabb leverans och bra bemötande! Inte nog med det var de den absolut snyggaste Howard soffan till ett kanon pris. En återkommande kund!!! Kanon priser dessutom😀

Mona S
Skrev om Kungsmöbler AB

Får hem ett bord som är för stort för rummet och glaset är lite färgat, ej helt genomskinligt. Så bestämmer mig för att returnera. "Returer" skriver dom på hemsidan inom 14 dagar. Ok hittills inga problem. Men det finns ingen retursedel och frakten får man betala för själv?!! Ok tänker jag, jag betalar bara jag blir av med bordet. Jag blir hänvisad till posten och DHL för att ordna allt själv och företaget varken vill skicka fraktsedel eller hjälpa till på något annat sätt. Jag har aldrig varit med om det här... 

Victoria D
Skrev om Kungsmöbler AB

ETT STORT SKÄMT! lögner, lögner och återigen lögner! Aldrig stött på ett sådant oseriöst företag! Dem ljög för mig att dem skulle skicka min lampa som inte ens existerade i deras lager! Finns på lager står det på deras hemsida 2-8 dagars lev. Väntat 3 v. Fått faktura å orderbekräftelsen efter jag ringt till dem efter 1 vecka så säger dem oj, den har inte blivit skickat vi skickar den imorgon. V.2 ringer igen.... Oj va pinsamt vi ber om ursäkt ngt missförstånd måste ha skett jag loooovar att jag personligen ska se till... 

Ann A
Skrev om Kungsmöbler AB

Borde få noll. Köpte soffa för över 10 000:-. Efter 1,5 år går fjädrarna igenom botten, armstöd paj, tyget sprucket. Och vi är två vuxna (inget hoppande mm) utan husdjur. De vill inte svara på mail och vill ej göra ngt åt det.

Andre M
Skrev om Kungsmöbler AB

En av de sämsta möbelaffären jag har sätt. Dålig service, dålig kvalité och dålig personal. VARNING för denna butik.

Niklas A
Skrev om Kungsmöbler AB

Köpte en skinnsoffa som vi är mycket nöjda med. Letade i hela Östergötland men ingen med det utbudet och den servicen som fanns här.

Filtrera omdömen