Hornstull Tapas AB

3.4

8 omdömen om Hornstull Tapas AB

Cajsa J
Skrev om Hornstull Tapas AB

Detta är "Ingen vanlig Pizzeria" Helt ok mat, åt dock endast pastan som var godkänd, inte mer el mindre. Övriga i mitt sällskap mumsade pizza och det verkade slinka ner utan problem. Något virrig servitris men snabba att rätta till missförstånd även om det blev en del. En kvarterskrog som den ska va, en "pasta mitt i veckan"

Björn W gillar detta
Jan G
Skrev om Hornstull Tapas AB

Jag var där med tre vänner och tre av oss hade besteält pasta som smackade ingeting. Ganska tråkig

Liisa K

jess
Skrev om Hornstull Tapas AB

kan inte mer än att hålla med jan v, pizzorna är en utav de bästa i stockholm om man är ute efter riktiga stenugnsbakade pizzor- pålägget på pizzorna är i topp , endast färska råvaror, räkorna som vanligtvis brukar vara burkräkor i andra pizzerior är på la casa stora som scampis, skinkan är färsk, men..... personalen är så sjukt otrevlig!!! kan de sparka snorungarna och anställa lite anständigt folk som inte skrämmer iväg kunderna med deras dryga attityd, var där häromkvällen och slutade med att jag gick då de inte...

jan v
Skrev om Hornstull Tapas AB

"Fin Pizzeria" i gamla "Marmaris fylle pizzeria"s lokaler. Bra vedugnsbakade pizzor, men tyvärr lite dryg attityd på endel i personalen. Uppdatering: Har varit här igen ett par gånger efter att ha bojkottat stället ett tag. Nu är det mycket trevligare tongångar tycker jag :) och pizzorna är fortfarande goda !

Liselotte S
Skrev om Hornstull Tapas AB

Jättebra service och den godaste pizzan jag har ätit!! jättetrevligt

Emma K
Skrev om Hornstull Tapas AB

Fantastisk pasta. Finns inte så mycket mer att säga 8-)

Annika T
Skrev om Hornstull Tapas AB

En super trevlig restaurang i Hornstull som har söders bästa Tiramisu.. Den kan jag jag rekommendera starkt!!! Även carpaccion är i världsklass!! Gå dit och få en upplevelse med trevlig personal och unna dig ett gott glas vin..