LA Takvård AB

LA Takvård AB

takvard.se
  • Badge2024
4.3

LA Takvård AB, grundat 2004 av Leo Juujärvi och Ari Vähäjylkkä, vi behandlar tak för att skonsamt avlägsna mossa, alger och lavar. Detta förlänger takets livslängd och skjuter upp kostsamma takbyten. Våra takexperter finns i hela landet från Norrbotten till Skåne. Påväxt på tak är ett vanligt problem genom nedbrytning, frostsprängning...

836 omdömen om LA Takvård AB

Sedan starten hos Reco 2024

Louise R
Skrev om LA Takvård AB

Dem jag har haft kontakt med på LA har varit mycket professionella. De har rengjort taket, bytt två trasiga takpannor, lagt nått på nacken, rensat stuprännorna m.m. Mvh Louise

Ingrid J
Skrev om LA Takvård AB

Igensatta stuprör mossa ligger kvar på fönsterbleck mycket mossa i rabatter

Stina Ö
Skrev om LA Takvård AB

Snabba o progffsiga dessutom trevliga

Maria A
Skrev om LA Takvård AB

Glad, kunnig och trevlig personal. Taket blev rent som jag hade tänkt mig. Bra städat efter takrengöringen.

Anders C
Skrev om LA Takvård AB

Bra bemötande Bra bemötande och Bra utfört arbete Mycket bra personal trevlig på telefon!!!vi fick tacket ren från mossa Mycket nöjd

Marie N
Skrev om LA Takvård AB

Mycket klar och utförlig beskrivning hur taket skulle bli rent och hålla sig snyggt redan vid första mötet samt om hur arbetet skulle utföras och varför, plus muntlig offert. Snabb skriftlig bekräftelse på offerten inom en dag. Arbetet utfördes rationellt och noggrant. Vi erhöll specificerad faktura med rotavdrag. Kunde inte ha varit bättre.

Brf V
Skrev om LA Takvård AB

Trevligt bemötande Vi förväntade oss hjälp med borttagning av mossa på hustaken, vilket utfördes med fullgott resultat. Vi är mycket nöjda med LA Takvård och kommer att anlita dem igen när behov finnes. Vi kommer även att rekommendera detta företag till andra

Håkan L
Skrev om LA Takvård AB

Hej LA Takvård Mycket bra bemötande från Ahmad, en effektiv och kunnig entreprenör. Jobbet verkar utfört fackmannamässigt, Kan väl tycka att det blev rätt dyrt med tanke på den tid han lade ner på jobbet. Totalt 13100 kr för max 15 timmars arbete....jag betalar 9530 kr resten betalar skattebetalarna. Men jag är ändå nöjd bara nu slutresultatet blir bra Hälsa Ahmad! mvh Håkan

Patrik E
Skrev om LA Takvård AB

Bemötande var bra.hoppas resultatet blir bra med.

Gun A
Skrev om LA Takvård AB

Mycket bra bemött. Proffsigt utfört. Utmärkt städning av alla barr! Trevliga kullar! Helnöjd. Mvh Gun

Hans Åke O
Skrev om LA Takvård AB

Vi är helt nöjda med bemötande och utförandet

Karin S
Skrev om LA Takvård AB

Bra bemötande från början till slut.

Elin E
Skrev om LA Takvård AB

Vi blev lovad att de som skrapades bort skulle plockas bort och tömmas, likaså att hängrännor rensades och togs bort. Det lovades också att lösa och eller trasiga pannor skulle bytas. Inget av detta fullföljdes fullt ut. De som utförde jobbet kunde varken svenska eller engelska! Och vi fick själva be dem fixa med takpannorna som vi då visste sen innan att de var lösa eller söndriga. Faktiskt väldigt besvikna!!

Jonny F
Skrev om LA Takvård AB

Det gick väldigt snabbt och bra Ock trevligt bemötande

Annette B
Skrev om LA Takvård AB

Bra kommunikation och trevliga killar. Borttagning av mossa på taket. Gillar att det utfördes utan högtryck.

Kjell S
Skrev om LA Takvård AB

Ett bra utfört arbete i min smak

Siv J
Skrev om LA Takvård AB

Jag hade väldigt låga förväntningar eftersom taket var väldigt angripet. Så allt blev en positiv upplevelse, mycket nöjd.

Kerstin L
Skrev om LA Takvård AB

Har redan svarat på den enkäten jag har ingenting att klaga på. Blev bra bemött.

Sara J
Skrev om LA Takvård AB

Tycker de var snabba och effektiva,otroligt rent tak och runt omkring.Kan ändå tycka att den besinning de gjorde innan skulle varit mer noggran,för de hittar alltid något som de tycker behöver åtgärdas och er huset sig snabbt att gör det för en rejäl summa pengar.Men grabbarna som var här var fantastiska.

Johan M
Skrev om LA Takvård AB

Bra bemött! Att resultatet skulle bli bra! Samma nu som innan dom var hos oss! Dom kom åter för att kolla resultatet. Men gick till fel hus och tittade. Då fick jag visa dom till rätt hus och tak! Kommer inte att rekommendera dom för någon annan dessvärre! mvh Johan

Johan D
Skrev om LA Takvård AB

Bra information om arbete som ska utföras och mer än nöjd för utfört arbete! Kanonbra från offert till färdigt resultat!

Gösta K
Skrev om LA Takvård AB

mycket bra och snabbt utfört, rekommenderar på det.bästa

Mats C
Skrev om LA Takvård AB

Bra bemötande som vanligt. Köpte borttagning av mossa plus behandling mot mossa för 8 år sedan och har nu gjort den andra efterbehandlingen mot mossa (vart 4de år). Är mycket nöjd med mitt mossfria tak och med att LA takvård inspekterar taket vid varje behandling

Ingegerd L
Skrev om LA Takvård AB

Trevligt bemötande. Allt ser bra ut så här långt efter en vecka. Takrengöring och spolning med algmedel som verkar på sikt. Städning av hängrännor och på mark. Rekommenderas!

Kjell B
Skrev om LA Takvård AB

Mycket bra arbete , vi är nöjda. Vi kan rekommendera LA till alla.

Anette E
Skrev om LA Takvård AB

Bra bemötande vi förväntade oss ett rent tak utan mossa och det fick vi Bra utfört arbete och kan varmt rekommenderas

Hans J
Skrev om LA Takvård AB

Har inte några andra synpunkter än att de skötte sig till full belåtenhet! :

Anders S
Skrev om LA Takvård AB

Trevlig kontaktperson, Flitiga arbetare men det saknades utrustning bla lång stege

Michael F
Skrev om LA Takvård AB

Bra bemötande , hoppas att taket blir bra nu

Bengt B
Skrev om LA Takvård AB

Bra bemötande, positiv attityd. Förväntningarna stora och dom införlivades. Sammanfattning, allt blev och ngt bättre

Ella L
Skrev om LA Takvård AB

Fint bemötande och bra jobb utfört. De höll vad de lovade!

Thöger O
Skrev om LA Takvård AB

Mycket bra service, trevlig personal

Carina E
Skrev om LA Takvård AB

Mycket trevligt bemötande och snabb återkoppling. Har tidigare anlitat dem för tak rengörning/mossa.

Ingalill H
Skrev om LA Takvård AB

Vi fick hjälp med takrengöring. Vi fick snabbt kontakt med företaget i Norrköping. De kom och gjorde inspektion och lämnade offert på plats. Efter ca en vecka kom två killar och utförde jobbet effektivt och med ett trevligt bemötande.

Mats N
Skrev om LA Takvård AB

Snabb service och inga konstigheter i utförandet.

Erik W
Skrev om LA Takvård AB

Tillmötesgående och trevlig personal, mindre oklarheter kring offerten löstes snabbt och utan diskussion. Svårt att se resultatet fullt ut redan nu men med två års garanti känns det ändå tryggt.

Maivor G
Skrev om LA Takvård AB

Dåliga på att hålla tider, men annars ganska trevliga,

Johan G
Skrev om LA Takvård AB

Snabbt, bra och korrek...........................

Guje N
Skrev om LA Takvård AB

Mycket bra bemötande, håller vad dom lovar. Dom var på taket skrapade mossa å behandlade trotts dåligt väder regn å blåst kom tillbaka å kollade efter någon. Vecka så att de såg bra ut.Fullt förtroende för LA.

Mats B
Skrev om LA Takvård AB

Allt var bra inget att klaga på. Hoppas bara att resten av mossan också försvinner efter hand. Mvh Mats Berggren

Laila S
Skrev om LA Takvård AB

Gjorde ett bra jobb och var trevliga

Helen B
Skrev om LA Takvård AB

Två fantastiskt trevliga killar kom o slet en hel dag för att göra vårt hustak o garagetak mossfria. Nöjda!

Mikael L
Skrev om LA Takvård AB

Snabbt och bra jobb. Bra kommunikation.

Per-Ola O
Skrev om LA Takvård AB

Hej! Mycket bra bemötande. Taket var renskrapat och förhoppningsvis gör kembehandlingen sitt jobb! Städat och fint👍Bra med erbjudandet om tilläggsbehandling om 4 år. Hälsningar Per-Ola Olsson

Caroline S
Skrev om LA Takvård AB

Snabb och adekvat kontakt. Kom på avtalad tid. Idog arbetskraft. Bra resultat.

Roland J
Skrev om LA Takvård AB

De gjorde ett bra jobb. Kom på utlovad tid och var profesionella.

Ellinor E
Skrev om LA Takvård AB

Snabbt utfört jobb. Bra kommunikation.

Inrem Aktiebolag I
Skrev om LA Takvård AB

Beställde tjänsten att ta bort mossa från taket och besprutning. Mycke bra och snabb service med trevlig bemötande.

Saif A
Skrev om LA Takvård AB

Bra bemötande och noggrant och bra utfört tak rengöring.

Dina E
Skrev om LA Takvård AB

De var snabbt , okomplicerat och så långt som jag vet effektivt.