Troligtvis den sämsta försäkringen till ditt fordon. Teckna aldrig en MER-försäkring, den täcker ingenting och du står istället med skulder upp över öronen. Ansvarslöst och katastrofalt dåligt!
Länsförsäkringar Skåne - Ömsesidigt
7 omdömen om Länsförsäkringar Skåne - Ömsesidigt
Länsförsäkringar står aldrig för de fel de gör. Tog en olycksfallsförsäkring och även en till mannen. De drar mannens och säger att det inte fanns pengar till min. Den betalas från mitt konto men de väljer mannens. De säger att de skickat en betalningspåminnelse men den har jag inte fått. För dem har kunden alltid fel och de rätt. Går inte att prata med dem😡😡😡
Varning för hemförsäkring hos LF Skåne! Efter en brand i närmaste grannes radhus, blev vårt hus rökskadat och vi hade luftrenare under en månad. Därefter byggdes ett regnskydd som utestängde dagsljus under ca 8 månader. Vi kunde inte vistas i vårt hus utan att ha ljuset tänt inte ens vid den ljusa årstiden. Skadereglerare orkade inte ens att komma hit och uppleva vår boendesituation. Ihop med LF Skånes kundombudsman beslutades att vi inte skulle få varken annat boende eller någon ersättning. Efter många påstötningar meddelade...
Ta aldrig en försäkring med Länsförsäkringar, du får inte det som du betalar för! Det är mitt råd till potentiella kunder, baserat på vår djupt frustrerande och negativa erfarenhet. Min erfarenhet av Länsförsäkringar har varit en stor besvikelse. För sex veckor sedan stals strålkastaren på min mans bil, och trots att vi har en dyr helförsäkring har vi ännu inte fått någon hjälp. Mekanikern är redo att åtgärda skadan, men försäkringsbolaget hävdar att de har andra prioriteringar. De har varit otrevliga och undvikande i våra...
Hej Jag sa upp min bilförsäkring över en månad sedan och nu får jag en faktura som är utskriven den 31/7 17 och när jag önskade få en offert och den uteblev . Tack
Min lägenhet utsattes för en stor vattenskada. Jag kontaktade Länsförsäkringar angående min "hem försäkring". Fick omedelbar hjälp på plats. Första personen anlände inom 1h. Han gjorde samtal att det behövdes personer som akut började med att hämta tekniska saker, de anlände inom 20-30min. Dagen efter hämtade de möbler. Sedan fortsatte det på detta viset under en 5-6 veckors period. Länsförsäkringar tog ett ansvar hyresvärden borde tagit. Länsförsäkringa stod även för flytthjälp när jag skulle flytta tillbaka. Kontakten...