Låsassistans Stockholm AB

4.0

4 omdömen om Låsassistans Stockholm AB

Emma B
Skrev om Låsassistans Stockholm AB

Jättebra service, fixade lås till mina toaletter!! Rekommenderar varmt!

Tvedbergs Lås
4.9/5 i betyg av 119 omdömen 4.9 av 119 omdömen

Snabb kontakt och dito hjälp av en glad, självständigt pysslande låssmed som gjorde allting precis som önskat mitt i pågående snöstorm. (Ja,

GIAN FRANCO A
Skrev om Låsassistans Stockholm AB

Finns inga bättre låssmeder i Stockholm. Super att dom har jour dygnet runt och alltid på G, trevliga och alltid ett leende på läpparna. Dom kan verkligen lås och är professionella. Rekommenderas starkt!

KENA P
Skrev om Låsassistans Stockholm AB

Fantastisk service! Svåra att nå och man får ringa några gånger, pga hög arbetsbelastning.

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 64 omdömen 4.9 av 64 omdömen

Veronica O Veronica O
Karin E
Skrev om Låsassistans Stockholm AB

Jag skulle få ett nytt lås installerat. Låssmeden (om han var låssmed) som kom sågade upp ett alldeles för stort hål i dörrkarmen och satte in låset så att dörren nu glipar och därför är inbrottsosäker och dessutom inte ljudisolerar, så vi vaknar av att folk rör sig i trapphuset. Inför det för stora hålet stod han helt handfallen, så jag fick arbetsleda honom i två timmar för att vi åtminstone skulle försöka dölja det lite. Efter en mängd påstötningar tyckte de att jag skulle låta samma kille "åtgärda" dessa problem, men...