Låssmeden Södermalm Låsjour

Låssmeden Södermalm Låsjour

www.lassmeddirekt.com
  • Badge2024

Låssmeden Södermalm Låsjour är en pålitlig låspartner för både privatpersoner och företag i Stockholm. Med över ett decennium av erfarenhet erbjuder vi ett komplett utbud av låssmedstjänster, inklusive upplåsning av dörrar, installation och underhåll av passersystem samt hantering av digitala och elektroniska lås. Vi skiljer...

11 omdömen om Låssmeden Södermalm Låsjour

Sedan starten hos Reco 2024

André S
Skrev om LåssmedDirekt - Låssmed Stockholm Låsjour

Blev bra bemött av låssmed på plats. Fick snabbt upp dörren

Svar från LåssmedDirekt - Låssmed Stockholm Låsjour

Tack för din recension! Ja, vi försöker alltid hjälpa så snabbt och smidigt som möjligt. Hör av dig om du behöver vår hjälp igen!🙌

Rosie J
Skrev om LåssmedDirekt - Låssmed Stockholm Låsjour

Mycket trevligt bemötande. Förväntade mig snabb återkoppling och service, vilket jag också fick. Ett trasigt dörrhandtag med integrerad låsanordning byttes ut. Vi är så tacksamma för utförd tjänst 😊

Svar från LåssmedDirekt - Låssmed Stockholm Låsjour

Tack för din fina recension! Vad kul att höra att vi kunde leva upp till dina förväntningar och att ni är nöjda med resultatet. Vi finns här om ni behöver hjälp igen! 😊

Thomas B
Skrev om LåssmedDirekt - Låssmed Stockholm Låsjour

Trevligt bemötande samt mycket snabb service

Svar från LåssmedDirekt - Låssmed Stockholm Låsjour

Tack för din recension! Härligt att höra att du är nöjd med både bemötandet och servicen. Vi hjälper dig gärna igen om det behövs! 👍

Max C
Skrev om LåssmedDirekt - Låssmed Stockholm Låsjour

Hur bra som helst! Bästa låssmeden!

Svar från LåssmedDirekt - Låssmed Stockholm Låsjour

Tack för din recension och härligt att du är nöjd! Kan inte annat än att hålla med dig, han är bra Johnny 🌟🤩

Linnéa R
Skrev om LåssmedDirekt - Låssmed Stockholm Låsjour

Snabbt på plats med ett leende på läpparna. Mycket nöjd och kommer absolut anlita er i framtiden igen om jag behöver👍🏻

Joacim S
Skrev om LåssmedDirekt - Låssmed Stockholm Låsjour

Inlyssnande och mycket god service. Gav perfekt råd för lösning, tydlig prissättning och genomförde arbetet perfekt!

Svar från LåssmedDirekt - Låssmed Stockholm Låsjour

Tack för din fina feedback! Vad roligt att höra att du är nöjd med både råden och utförandet. Vi strävar alltid efter att göra vårt bästa! Tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp igen.🌟

Maria P
Skrev om LåssmedDirekt - Låssmed Stockholm Låsjour

Ringde i panik till låssmedDirekt, hade lyckats med det värsta som kan hända. Fick svar direkt och efter 1 timme var jag inne i lägenheten och lugn. Hade inga förväntningar på att få det löst samma dag men redan i samtalet blev jag lugn. Fantastisk service och trevligt bemötande! Tack!

Svar från LåssmedDirekt - Låssmed Stockholm Låsjour

Tack så mycket för din fina recension! Vad skönt att vi kunde hjälpa dig snabbt och att allt löste sig smidigt. Hör av dig om du behöver hjälp igen, vi finns här för dig!🔐🙌

Elias A
Skrev om LåssmedDirekt - Låssmed Stockholm Låsjour

Jag fick väldigt snabb och bra hjälp!

Svar från LåssmedDirekt - Låssmed Stockholm Låsjour

Tack för din recension! Härligt att höra att du är nöjd med hjälpen. Tveka inte att höra av dig om du behöver oss igen!⭐️

Jonas L
Skrev om LåssmedDirekt - Låssmed Stockholm Låsjour

Jag anlitade låssmeddirekt för nytt lås till min verksamhet och är mycket nöjd med både service och resultat. Snabbt, proffesionellt och pålitligt, rekommenderas starkt.

Svar från LåssmedDirekt - Låssmed Stockholm Låsjour

Tack för din varma rekommendation! Vi är glada att höra att du är nöjd med både servicen och resultatet. Hör gärna av dig om du behöver hjälp igen i framtiden!

Victor J
Skrev om LåssmedDirekt - Låssmed Stockholm Låsjour

Jag blev bemött på ett professionellt och vänligt sätt av LåssmedDirekt. Från första kontakten var deras kundtjänst snabb med att svara och tydliga i sin kommunikation. Mina förväntningar var att få snabb och tillförlitlig hjälp med att byta ut ett lås, och LåssmedDirekt levde verkligen upp till dessa förväntningar. Jag anlitade dem för att installera ett nytt säkerhetslås på min ytterdörr. Teknikern kom i tid, arbetade effektivt och förklarade hela processen på ett sätt som jag kunde förstå. Dessutom höll de sig inom...

Solveig V
Skrev om LåssmedDirekt - Låssmed Stockholm Låsjour

Mycket nöjd, väldigt snabb och trevlig låssmed

Svar från LåssmedDirekt - Låssmed Stockholm Låsjour

Tack så mycket för din fina recension! Kul att höra att du är nöjd med både snabbheten och bemötandet. Vi finns här om du behöver oss igen!