Lidl Nordstan

Lidl Nordstan

Omdömen totalt
3
Snittbetyg
1.0
Skriv ett omdöme

3 omdömen om Lidl Nordstan

Visar 3 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Rolf Magnus Johan L
Skrev om Lidl Nordstan

Är det fler än jag som tröttnat på att bli hänvisad tiil ”snabbkassorna”(självscanningen). Personalen hävdar att man bara kan betala med kontanter i bemannade kassan och att kort endast fungerar i självscannigen. Rent ljug. Jag använder gärna självscannigen om jag köpt ett fåtal produkter men tycker det är extremt dåligt att bli hänvisad till dom när man handlat så mkt att varorna inte ryms på packytan…Extra illa såg det förresten ut när kassapersonalen lämnade kassan för att assistera personalen i självscanningen och... 

Julia Å
Skrev om Lidl Nordstan

Idag gick jag in på Lidl kl12.30,skulle handla samt reklamera samtidigt, brukar handla där på kvällar annars.Hon som satt i kassan började prata jättehögt när hon fick syn på min reklamation blev hennes ton var väldig dryg,sa att jag måste tänka mig för nästa gång och inte handla utan reklamera först för annars tror hon att jag har plockat på mig varorna inne i butiken, när jag försökte förklara att jag köpte den igår kväll och det fans streckkod och allt , pratade hon i mun på mig och sa’’’FÖRSTÅR DU INTE VAD JAG SÄGER... 

Isa D
Skrev om Lidl Nordstan

Ca kl. 15:20 den 23 maj 2022 har jag handlat mjölkprodukter, frukt och grönsaker för mer än 200 kronor och gick till självskanning. Eftersom att självskanning är relativt nytt hos Lidl så för säkerhets skull frågade jag en Lidls medarbetare, en ung kvinna som tog hand om självskanning, vilken sida jag ska placera min korg. Först fick jag ett väldigt otrevligt svar med irriterad röst:"Ser du inte själv? Det är ju tydligt!". Jag sa att det kanske tydligt för henne som jobbar där men det är inte tydligt för mig. Efter detta... 

Filtrera omdömen