Simon Boström

Simon Boström

Simon Boström är mäklare på Mäklarhuset Hammarbyhöjden - Johanneshov

Simon Boström har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-12 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.3. Simon Boström har haft 0 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Ska du köpa eller sälja en bostad? Gör det enkelt för dig. Mäklarhuset erbjuder dig en heltäckande mäklartjänst och förmedlar samt värderar alla typer av bostäder. Vårt mål är att göra bostadsmarknaden till en mindre krånglig plats.

27 omdömen om Simon Boström

Sedan starten hos Reco 2013
Martin B

Vi är väldigt nöjda med Simon Boström som mäklare vid försäljning av vår lägenhet. Vi upplevde Simon som väldigt professionell genom hela processen. Han är engagerad, trovärdig, tillgänglig och lätt att kommunicera med.

Johan G

Rekommenderas ej. Svagt engagemang, bristande återkoppling. En hel del strul vid tillträdesdagen som en rimligtvis kunnat förvänta sig skulle lösas av mäklaren och inte lämnas till kund.

Svar från Simon Boström

Hej Johan! Förstår att ni inte känner er nöjda 100 procent nöjda med mitt engageman och återkopling. Tråkigt att höra! Jag kan instämma att det var lite strul att få ihop tillträdesdagen med många viljor inblandade. Men det löste sig till slut för allas bästa. Vad det gäller städningen som ni var missnöjda på, så hänvisade jag till städföretaget som utfört denna att åtgärda till er belåtenhet. Detta är normal något som går enklare att lösa vid en direktkontakt istället för att det går via mäklaren. Hoppas ni i övrigt är nöjda med oss på Mäklarhuset. Mvh, Simon Boström / Mäklarhuset

Roland D

Mycket bra bemötande. Kunniga och en snabb hantering. Och alltid tillgängliga vid eventuella frågor.

Lorraine D

Simon är en duktig mäklare som kan sitt jobb och sitt område (Hammarbyhöjden). Han kunde anpassa tidplanen för försäljningen efter mina önskemål och var alltid tillgänglig för att ge råd och svara på mina frågor. Det gjorde att jag kunde känna mig trygg genom hela processen och att det blev en väldigt bra affär. Jag är väldigt nöjd!

Björn A

Simon har hanterat vår försäljning mycket professionellt från planering till genomförande. Vi har under hela processen haft bra kommunikation och alla frågor och funderingar har fått snabba svar.

Gunilla D

Jag upplevde Simon som mycket kunnig av vårt område. Det kändes lättsamt och trevligt att prata med honom. Rekommenderar honom som mäklare.

Angelica Å

Trevlig flexibel och pålitlig.

Matts J

Bra respons och snabb handläggning som ledde fram till en bra affär