Mariebergs Brasvärme & Solenergi Dalarna

mariebergs.com
  • Badge2024
4.5
Ring 0240-120 20 Dela

Mariebergs Brasvärme & Solenergi Dalarna erbjuder eldstäder, skorstenar och solceller från branschens ledande aktörer! Vi har god erfarenhet av olika typer av eldstäder och hjälper dig gärna att hitta det som passar just ditt hem. Vi har ett brett sortiment av eldstäder som till exempel braskaminer och kakelugnar, samt ett...

17 omdömen om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Dalarna

Sedan starten hos Reco 2024

Kenneth G
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Dalarna

Bra service och produktkännedom. Snabb behandling av order leverans och installation.

Jp`s B
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Dalarna

Vi har bara positiva upplevelser av Mariebregs Kaminer.

Jonas L
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Dalarna

Kunniga, serviceinriktade och allmänt trevligt folk.

Lennart S
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Dalarna

Bra bemötande och hjälp vid ansökan om bygglov för installation av kamin. Bra information om när installationsarbetet skulle utföras och också snabb och effektiv installation.

Anna-Karin J
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Dalarna

Allt funkade utmärkt och inom bokad tid. Det enda var väl att jag fick ringa och be om fakturan (hihi)

Stefan W
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Dalarna

Bra bemötande och installationen med ombyggnaden av murstocken utfördes proffsigt

Hanna Ulrika G
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Dalarna

Proffsig hantering från början till slut, vi är jättenöjda👍

Per B
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Dalarna

Snabb återkoppling på mitt mail. Trevlig gennomgång i mitt hus. Vi valde en snygg braskamin. Lite rörrigt med vad jag skulle göra och hur med bygganmällan. Det drog ut på tiden innan bygganmällan blev godkänt. Kommunen hade fel på sin hemsida. Montöran var trevlig, snabb och kunnig.

Olle Oloff L
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Dalarna

Allt fungerade bra, tidplanen höll och besiktningen gick bra. Det ska bli spännande att elda under hösten.

Katja N
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Dalarna

Bra service både innan, under och efter köpet och installation av insatskamin.

Sakofall A
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Dalarna

Vi har haft ett gott samarbete och allt har rullat på bra, vi hoppas på ett fortsatt gott samarbete. Alt gott, Sakofall Ludvika

Christer A
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Dalarna

Vi köpte en braskassett inkl. installation. Bra bemötande, snabb och korrekt offert, kunnig och trevlig installatör så vi är nöjda.

Mari J
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Dalarna

Fick mycket god kontakt med EN av säljarna. Bra bemötande och bra service. Intresserad av att jag som kund blev nöjd med mitt köp. Hade tittat länge på en kamin som jag till sist köpte hos er. Som sagt, en säljare gjorde att jag fullföljde mitt köp.

Valhalla A
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Dalarna

Vi är supernöjda! Proffsiga och trevliga hantverkare. De håller vad de lovar och tidsplanen följdes till punkt och prickar… Rekommenderas starkt Mvh Valhalla Tandvård AB, Ludvika

Jörgen E
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Dalarna

Ett fantastiskt bemötande och en kundvänlighet utöver det vanliga, trots att jag bara behövde handla reservdelar.

Hans R
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Dalarna

Trevligt mottagande o suverän installation

Mariana H
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Dalarna

Smidigt och ett bra utfört arbete. Trevlig hantverkare.