Mariebergs Brasvärme & Solenergi Gävle

6 omdömen om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Gävle

Sedan starten hos Reco 2024

Malin P
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Gävle

Mina förväntningar och vad jag skrev under var att de skulle sköta kontakt med mitt el bolag och med alla leverantörer, dvs sköta allt! När jag hade skickat in all info inför anmälan till mitt el leverantör så hörde jag inget från de. Det skulle endast ta 2 veckor att få svar från el bolaget enligt de. Jag fick själv söka upp Marieberg och påpeka att jag inte hade hört något ang start och om anmälan är gjord. Efter drygt 1 månad kontaktar kag de igen och påpekar igen att jag inte hört något och att jag hade själv ringt...

Per S
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Gävle

Bra bemötande samt utmärkt planering och installation.

Hans-Peter N
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Gävle

Trevligt och korrekt bemötande. God service och enkel och tydlig i kontakten såväl muntligen som skriftligen. Pålitlighet!

Pär B
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Gävle

Bra bemötande vid förfrågan och tydlig komplett offert. Leverans och montage fungerade hyfsat, vissa detaljer missade vilket ledde till återbesök. Vissa brister vid montagearbetet. Överlag bra med överlämnande av driftklart arbete. Köpte en skorstanssats till redan installerad braskamin

Robert U
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Gävle

Vi fick ett mycket gott bemötande när vi besökte butiken. Uppföljning samt kommunikation och senare installation hanterades exemplariskt . På det hel är vi mycket nöjda med Mariebergs Brasvärme

Olov L
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Gävle

Allt stämde med leveranstid och hur arbetet skulle utföras. Försäljaren höll kontakt och gjorde även hembesök när installationen pågick. Mycket noggrann och duktig murare utförde installationen. ( Spiskasett i öppen spis. )