Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

mariebergs.com
  • Badge2024

Välkommen till Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala! Hos oss hittar du eldstäder och skorstenar som gör ditt hem varmare. Vi erbjuder rådgivning för att hjälpa dig att välja rätt eldstad och våra skickliga montörer och hantverkare tar hand om installationen. I vårt sortiment ingår ett flertal olika kaminer och kakelugnar...

23 omdömen om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Sedan starten hos Reco 2024

Marita H
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Snabb återkoppling, vänligt bemötande. Jättebra och tydliga i sin service

Svar från Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Hej Marita. Tack för din feedback, kul att du är nöjd. Jag förmedlar det till mina kollegor. Mvh Ulrika, ihop med Team Mariebergs

Peter S
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Enkla att ha att göra med och tillmötesgående. Jag är väldigt nöjd.

Svar från Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Hej Peter. Tack för din feedback, kul att du är nöjd. Jag förmedlar det till mina kollegor. Mvh Ulrika, ihop med Team Mariebergs

Ellinor G
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Beställde montering av skorsten till en Contura 310 kamin ute på sommarstugan på Ormön. Det var ett väldigt smidigt och trevligt bemötande utav försäljare. Jag löste material och vi skjutsade ut montören som jobbade effektivt och smidigt på plats. Skorsten blev godkänd av sotare och blev klart av kommunen att nyttja kaminen. Investering för nästa generation som ärver stugan. Helt klart värt jobbet. Allt gick väldigt snabbt från att jag beställde jobbet och ansökte hos kommunen.

Svar från Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Hej Ellinor. Tack för din feedback. Fint att det gick smidigt att installera din Contura 310, en fantastisk kamin för övrigt, den kommer kunna ge dig massor med värme till dig och er familj. Mvh Ulrika, ihop med Team Mariebergs

Franco V

Professionella, tillmötesgående, förtroendegivande. Helt nöjd

Svar från Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Hej Franco. Tack för din feedback, kul att du är nöjd. Ledsen att jag inte svarade direkt. Jag förmedlar det till mina kollegor. Mvh Ulrika, ihop med Team Mariebergs

Per G
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Bra kundfokus, kunnig personal och bra service.

Svar från Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Hej Per. Tack för din feedback, kul att du är nöjd. Ledsen att jag inte svarade direkt. Jag förmedlar det till mina kollegor. Mvh Ulrika, ihop med Team Mariebergs

Gösta P
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Min upplevelse hänför sig till de kakelugnmakare som arbetar för Marieberg i Stockholmsområdet, dvs S:t Eriks kakelugnsmakeri och kakelugnmakaren Christofer. Det arbete som de hittils utfört med att sätta upp tre kakelugnar från början av 1800-talet har varit synnerligen professionellt och väl utfört.

Svar från Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Hej Gösta. Tack för ditt omdöme, och härligt att ha tre kakelugnar, vilken skatt. Ja, våra kakelugnsmakare är otroligt duktiga och professionella, jag förmedlar feedbacken. Ledsen att det dröjt innan jag svarat. Mvh Ulrika, ihop med Team Mariebergs

Monika D
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Blev mycket bra bemött av personalen på Mariebergs Brasvärme & Solenergi i Uppsala. Både med information och handlande, hur det skulle fungera. Över förväntan, blev mycket nöjd med info och arbetet. Kakelugnen skulle plockas ned och sättas upp igen, för den var trasig invändigt. Det gick inte att elda i den. Håkan har gjort ett mycket bra och noggrant arbete med kakelugnen. Mycket nöjd. TACK Monika Danielsson

Svar från Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Hej Monika. Tack för din feedback. Härligt att du är nöjd. Nu kan du njuta av din kakelugn i många år till. Ledsen att det dröjt med detta svar. Mvh Ulrika, ihop med Team Mariebergs

Lars B
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Trevlig bemötande bra service proffsig montör vid montering

Svar från Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Hej Lars. Härligt att du är nöjd, tack för din feedback. Jag skall förmedla det till mina kollegor. Ledsen att det dröjt med detta svaret. Mvh Ulrika, ihop med Team Mariebergs

Lennart W

Bra bemötande och lösningsorienterade

Svar från Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Hej Lennart. Härligt att du är nöjd, tack för din feedback. Jag skall förmedla det till mina kollegor. Ledsen att det dröjt med detta svaret. Mvh Ulrika, ihop med Team Mariebergs

Agneta V

Bra, pålitlig, punktlig, kunniga

Svar från Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Hej Agneta. Härligt att du är nöjd, tack för din feedback. Jag skall förmedla det till mina kollegor. Ledsen att det dröjt med detta svaret. Mvh Ulrika, ihop med Team Mariebergs

Marie B

Professionellt och trevligt bemötande

Svar från Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Hej Marie. Härligt att du är nöjd, tack för din feedback. Jag skall förmedla det till mina kollegor. Ledsen att det dröjt med detta svaret. Mvh Ulrika, ihop med Team Mariebergs

Emma G
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Super trevligt och professionellt bemötande redan från start i butiken och fortsatte tills allt va klart.

Svar från Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Hej Emma. Härligt att du är nöjd, tack för din feedback. Jag skall förmedla det till mina kollegor. Ledsen att det dröjt med detta svaret. Mvh Ulrika, ihop med Team Mariebergs

Conny J
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Professionella och duktiga medarbetare som ger allt till kunden

Svar från Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Hej Conny. Härligt att du är nöjd, tack för din feedback. Jag skall förmedla det till mina kollegor. Ledsen att det dröjt med detta svaret. Mvh Ulrika, ihop med Team Mariebergs

Johan K
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Bra stöttning genom hela processen då vi skulle installera både vedspis och braskamin. Duktiga hantverkare som murade och installerade allt. Mycket bra putsresultat. Och så höll de tiderna och kom när de skulle. Kan varmt rekommendera dem.

Svar från Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Hej Johan Härligt att du är nöjd, tack för din feedback. Jag skall förmedla det till mina kollegor. Ledsen att det dröjt med detta svaret. Mvh Ulrika, ihop med Team Mariebergs

Erik T
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Snabb service med bygget, långsam service med att rätta till ett fel de orsakade.

Svar från Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Hej Erik, tack för din feedback. Beklagar att det drog ut på tiden, vi ska se över vad som hände så vi kan säkerställa att det blir bättre framåt. Mvh Mariebergs Uppsala

Emil O
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Arbetet gällde att demontera och återmontera en braskamin pga en vattenskada och det sköttes utmärkt. Bra kommunikation och återkoppling efter utfört arbete.

Svar från Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Hej Emil. Härligt att du är nöjd, tack för din feedback. Jag skall förmedla det till mina kollegor. Ledsen att det dröjt med detta svaret. Mvh Ulrika, ihop med Team Mariebergs

Marie S
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Pris Professionella och hjälpsamma. Snabb service.

Jan S

Bra………………………………………………!!!!!!!!!!

Svar från Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Hej Jan. Härligt att du är nöjd, tack för din feedback. Jag skall förmedla det till mina kollegor. Ledsen att det dröjt med detta svaret. Mvh Ulrika, ihop med Team Mariebergs

David H
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Supersnyggt jobb med kakelugnen.

Svar från Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Hej David. Härligt att du är nöjd, tack för din feedback. Jag skall förmedla det till mina kollegor. Ledsen att det dröjt med detta svaret. Mvh Ulrika, ihop med Team Mariebergs

Erik T
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Bra bemötande och bra åtgärdat 👍

Svar från Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Hej Erik. Härligt att du är nöjd, tack för din feedback. Jag skall förmedla det till mina kollegor. Ledsen att det dröjt med detta svaret. Mvh Ulrika, ihop med Team Mariebergs

Anna E
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Köpte täljstenskamin och installation av den. Bra bemötande i butiken. Snabb installation.

Svar från Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Hej Anna. Härligt att du är nöjd, tack för din feedback. Jag skall förmedla det till mina kollegor. Ledsen att det dröjt med detta svaret. Mvh Ulrika, ihop med Team Mariebergs

Per Niklas B
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Otroligt nöjd med min kontakt med företaget. Jag har en 11 år gammal kamin köpt från bolaget och upptäckte för ett par månader sedan att det rann vatten på undertaket efter skorstenen. Vet inte när detta började men kontaktade Mariebergs om råd. De skickade ut en toppenkille, Mats, som åkte från Uppsala (jag bor i stockholm) på kvällen när han precis börjat sin semester och kom förbi och åtgärdade problemet med nya alluminiumförstärkta dukar vilka han hade med sig. Sa också att detta gick på garantin vilket jag tyckte var...

Svar från Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Hej Per. Härligt att du är nöjd, tack för din feedback. Skönt att vi kunde hjälpa till och åtgärda problemet. Jag skall förmedla det till mina kollegor. Ledsen att det dröjt med detta svaret. Mvh Ulrika, ihop med Team Mariebergs

MAGNUS F
Skrev om Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Otroligt nöjd, tydlig och enkel köpprocess med bra rekommendationer! Installation gick superbra och allt har flutit på helt smärtfritt.

Svar från Mariebergs Brasvärme & Solenergi Uppsala

Hej Magnus. Härligt att du är nöjd, tack för din feedback. Jag skall förmedla det till mina kollegor. Ledsen att det dröjt med detta svaret. Mvh Ulrika, ihop med Team Mariebergs