Maskinkompaniet Skog & Trädgård i Sverige AB

29 omdömen om Maskinkompaniet Skog & Trädgård i Sverige AB

Sedan starten hos Reco 2024

Karin L
Skrev om Maskinkompaniet Skog & Trädgård i Sverige AB

Vi har köpt fyra maskiner av Maskinkompaniet, flishuggarna och workyquaden har överträffat våra förväntningar. Det som utmärker Maskinkompaniet är deras exceptionella service, kunskap och driv att få allt att fungera för kunden. Får vi problem med någon maskin så kan vi lita på att Peter löser det, snabbt dessutom. Vi har aldrig tidigare upplevt den här nivån av service från något annat företag.

John G
Skrev om Maskinkompaniet Skog & Trädgård i Sverige AB

Fick bra hjälp av Peter som skickade ett antal offerter på olika maskiner innan jag hittade det jag behövde. Han spelade även in en genomgång av maskinen till mig, vilket var toppen

Johan S
Skrev om Maskinkompaniet Skog & Trädgård i Sverige AB

Maskinkompaniet tillhandahåller faktiskta maskiner och service. Rekommenderas varmt. Johan Södra Trädvård

Jonathan Ö
Skrev om Maskinkompaniet Skog & Trädgård i Sverige AB

Vi har nu ägt vårt Timberwolf i ett par år och kan bara konstatera att vi är mycket nöjda. Flishuggaren är lika hungrig som när vi köpte den :) Peter har varit väldigt serviceinriktad från våran första kontakt till allt som har med service och uppföljning att göra.

André B
Skrev om Maskinkompaniet Skog & Trädgård i Sverige AB

Har bara gott att säga om Maskinkompaniet. Dom svarar när man söker dom och hjälper till per telefon och eller med bilder när man ska byta ut någon del på en maskin. Kan inte vara nöjdare med deras maskiner eller suport. Mvh Andre, BlekingeTrädvård AB.

Erik L
Skrev om Maskinkompaniet Skog & Trädgård i Sverige AB

Bra service och snabb respons!

Magnus K
Skrev om Maskinkompaniet Skog & Trädgård i Sverige AB

Man blir alltid trevligt bemött, men jag blev sur när jag skulle få ett bra pris på en begagnad stubbfräs och sen kom ett utskick på Blackfriday då är samma maskin 30 000 billigare. Inte snyggt gjort. Då försvann mitt förtroende.

Svar från Maskinkompaniet Skog & Trädgård i Sverige AB

Hej Magnus, tack för ditt omdöme. Verkligen tråkigt att vi gjorde dig sur och du tappade förtroendet. Vi kan förstå det och vill ge en förklaring: Att annonsera under temat BlackFriday beslutade vi väldigt sent; dagen innan vi annonserade, den 22 november. 5 dagar efter att du fått offerten. BlackFriday är ett koncept där det finns förväntningarna på mycket stora ”galna” rabatter. Den demomaskin du visat intresse för och fått en offert på den 17 nov, med 27.000 nedsatt pris, blev då nedsatt ytterligare 18.000. Ett...

Arvid I
Skrev om Maskinkompaniet Skog & Trädgård i Sverige AB

Bra och personlig service, alltid tillmötesgående och hjälpsamma! Köpt en stubbfräs av dom för 2 år sen samt reservdelar flera gånger, kan varmt rekommendera😄

Viktor R

Peter och Dany på Maskinkompaniet är grymma . Varma rekommendationer

Allan M

Mycket nöjd med min WorkyQuad från Maskinkompaniet 👍👍👍

Carina H
Skrev om Maskinkompaniet Skog & Trädgård i Sverige AB

Maskinkompaniet är super trevliga personer! Trevlig personal är alltid ett plus. Vi har köpt 2 st stora flistuggar TW230D som vi är så stolta över. Självklart går maskinerna sönder eller bara handhavande fel från våra hyreskunder. Och snabbt får vi sån fantastisk hjälp så vår kund kan fortsätta sitt arbete. Supporten är bäst med att alltid få snabb hjälp och olika mediekanaler där man kan hitta felet. Vi har även köpt en mindre flistugg som vi oxå är stolta över att kunna erbjuda våra hyreskunder för ändas det bästa för dom så klart.

Tomas Å
Skrev om Maskinkompaniet Skog & Trädgård i Sverige AB

Peter och Danny på Maskinkompaniet slutar aldrig att förvåna. Den kunskapen de besitter i kombination med exceptionell service gör att Maskinkompaniet är det självklara valet när det kommer till dessa produkter. De gör verkligen allt för att både återförsäljare samt slutkund skall känna sig trygga med deras produkter och att man alltid vet att hjälpen/supporten inte är långt borta när "olyckan" är framme. 5 stjärnor! Tomas Verkstadschef Nacka Värmdö Maskin AB

Christoffer J
Skrev om Maskinkompaniet Skog & Trädgård i Sverige AB

Vi har köpt flera maskiner av Maskinkompaniet och det har alltid varit en toppen upplevelse, även vid problem med maskiner så har man alltid jobbat snabbt för att lösa dessa! Kan bara rekommendera!

Sandra A
Skrev om Maskinkompaniet Skog & Trädgård i Sverige AB

Vi är ett 2-mans företag som har investerat i 4 maskiner från Maskinkompaniet sedan 2020. Man får alltid den perfekta blandningen av professionell service med personligt bemötande som gör att vi har känt oss trygga genom hela inköpsresan. De är också alltid så snabba att hjälpa, svara på frågor, och ha skräddarsydda lösningar på eventuella problem som kan uppstå. Vi känner stor tillit till Maskinkompaniet och rekommenderar varmt detta företag till alla vi känner i branschen - här kommer kunden verkligen först!

Jocke W
Skrev om Maskinkompaniet Skog & Trädgård i Sverige AB

En väldigt kompetent leverantör som gör sitt yttersta att leverera värde till sina kunder.

Felix P
Skrev om Maskinkompaniet Skog & Trädgård i Sverige AB

Köpt två maskiner av Peter. Otroligt bra service, otroligt bra bemötande och riktigt bra produkter. Helt klart ett företag som levererar det lilla extra! Felix Pütters Skog & Trädgård

Pierre S
Skrev om Maskinkompaniet Skog & Trädgård i Sverige AB

Under alla mina år som kund har jag faktiskt inget att klaga på. Bemötande och service håller alltid toppnivå- Maskinkompaniet är extremt lösningsorienterade och sköna människor! Rekommenderar varmt!

Nicklas A
Skrev om Maskinkompaniet Skog & Trädgård i Sverige AB

Peter är kanon och finns alltid tillgänglig för frågor och svar och allt jag har handlat så har hela processen varit fenomenal. Rekommenderar starkt!!!!

PETER E
Skrev om Maskinkompaniet Skog & Trädgård i Sverige AB

Maskinkompaniet är helt suveränt. Aldrig några problem och Peter är verkligen Mr. Service. Rekommenderas å det varmaste! /Peter Ewers - Snickars träd och trädgård AB

Emil S
Skrev om Maskinkompaniet Skog & Trädgård i Sverige AB

Vi har varit kunder hos Maskinkompaniet länge och köpt flera flismaskiner. Allt från första kontakt till support och service har funkat klockrent, vi är nöjda!

HÅKAN R
Skrev om Maskinkompaniet Skog & Trädgård i Sverige AB

Bra bemött en bra affär har fått bra hjälp för köpet och efteråt

Oscar Gösta Bobinus L
Skrev om Maskinkompaniet Skog & Trädgård i Sverige AB

Alltid snabb och bra service! Rekommenderas!

Gustaf E
Skrev om Maskinkompaniet Skog & Trädgård i Sverige AB

Vi har från dag ett fått hyra välservade maskiner utan några som helst anmärkningar. Flexibla lösningar med professionell vägledning. När vi gjorde vårat företags hittills största investering så fick vi superb service och möjligheten att köpa ett demo ex av Workyquad med få timmar på mätaren. Självklart efter en ordentlig provkörning och jämförelse med konkurrenter. Vi kommer fortsätta att hyra och köpa maskiner här, för den personliga servicen och ypperliga kvaliteten på maskiner.

David C
Skrev om Maskinkompaniet Skog & Trädgård i Sverige AB

Helpful, knowledgeable, always available and reliable. I couldn’t he happier with the service we’ve received and are still utilising. I warmly recommend Maskinkompaniet to anyone interested in purchasing chippers, grinders and everything in between. David Cross VD Avancerad Trädfällning i Nora AB

Laura M
Skrev om Maskinkompaniet Skog & Trädgård i Sverige AB

Vi får alltid hjälp snabbt, oavsett problem, otroligt trevligt bemötande och positiv attityd. Företaget är mån om sina kunder och ger verkligen förstklassig service av hög kvalitet. Personalen vet allt om maskinerna vilket ger trygghet vid köp. Dn Trädgård vill skicka ett stort tack till Peter som är vår kontaktperson, han förtjänar en julbonus i år!

Mikael B
Skrev om Maskinkompaniet Skog & Trädgård i Sverige AB

Alltid snabb men framförallt enastående god service! Vi är mycket nöjda och tacksamma för att vara Maskinkompaniets kunder.

Joakim W
Skrev om Maskinkompaniet Skog & Trädgård i Sverige AB

Tillmötesgående, hjälpsamma och riktigt bra utrustning! Väldigt smidigt att hyra maskiner av Peter och Maskinkompaniet, trots att det är en bit att åka ut till Ingarö. Kommer hyra fler gånger. //Joakim

Marek J
Skrev om Maskinkompaniet Skog & Trädgård i Sverige AB

Professionell företag, trevligt ägare , snabbt support! Rekommenderar!

Christian Å
Skrev om Maskinkompaniet Skog & Trädgård i Sverige AB

Vi har under många år varit kunder hos Maskinkompaniet. Planen är att vara det under många år till. Peter och Danny har en extraordinär förmåga att leverera femstjärnig service och snabba och smarta lösningar till våra maskiner. Vi ropar Hurra för våra maskinleverantörer och rekommenderar dig som läsare att använda er av deras tjänster. Med vänlig hälsning, Christian Åberg Storholmen Träd