MB Flytt

16 omdömen om MB Flytt

Sedan starten hos Reco 2024

Alva H
Skrev om MB Flytt

Supersnälla och trevliga! Gjorde ett bra jobb och flytten av ett tungt piano skedde snabbt och smidigt. Otroligt nöjd och glad över att jag anställde MB flytt till hjälp!

Mats F
Skrev om MB Flytt

Vi blev bortglömda. Flytten skulle starta kl. 08.00. När kl. var ca 09.00 ringde vi och efter ett tag kom det fram att vi helt enkelt blivit bortglömda. Ca 4 timmar senare kunde flytten påbörjas. Detta föranledde att vi var tvungna att .planera om. Vi blev hela tiden vänligt bemötta av mannen som vi hade telefonkontakt med. Männen som skötte flytten var mycket duktiga, noggranna och trevliga. Hade det inte varit för förseningen hade betyget blivit betydligt högre. Vi blev lovade någon form av kompensation pga av föreningen. det har vi inte fått ännu.

Seyhan M
Skrev om MB Flytt

THe service was excellent and efficient, thank to your team

Malin N
Skrev om MB Flytt

Jag anlitade MB flytt för min flytt från Mellbystrand till Laholm. Flyttbilen var 3 timmar sen, vilket var lite trist eftersom vi inte kunde göra något annat än vänta i ett nerpackat hus. Dessutom hade jag tagit ledigt från jobbet för att hinna med och stressat i onödan. Men vi fick väldigt bra information hela tiden att de var sena och var de befann sig. Bemötandet, kundservicen och själva flytten var klanderfritt. Det är vi väldigt nöjda med. Men hade förväntat mig någon slags ersättning för att vi fick vänta I 3 timmar. Mvh Malin Nilsson

Livia R
Skrev om MB Flytt

Jag är jätte nöjd. Trevlig personer. Jag kan bara rekomendera de.

Pareshkumar R

Super TRevligt och Hjälpsam killarna. Rekomendera 100%%

Erik Ö
Skrev om MB Flytt

Mycket bra service och trevlig personal.

Birgitta L
Skrev om MB Flytt

Jag är mycket nöjd med min flytt! Killarna mycket trevliga, hjälpsamma och noga!

Svar från MB Flytt

Birgitta tack så mycket och tack för en mkt trevlig bemötande.

Anne E
Skrev om MB Flytt

Vänligt bemötande, snabba på att kompensera, utan uppmaning, för en förändring av leverans som inte försämrade leveransen bara en smärre försening. Kan varmt rekommendera deras tjänster, i vårt fall hjälp med bärhjälp av kyl och frys.

Svar från MB Flytt

Tack Anne. Vi gör alltid värt bästa !

Adrien S
Skrev om MB Flytt

Väldigt punktliga mycket trevliga killar . Packade otroligt snabbt och höll sitt ord .

Svar från MB Flytt

Tack för dem fina orden! Välkommen åter!

Neriman U
Skrev om MB Flytt

Hej jag är nöd med flytnig tack

Svar från MB Flytt

Neriman vi är glada att vi fick chansen att hjälpa Er!

Max A
Skrev om MB Flytt

FANTASTISKA Människor! Kan inte tänka mig en bättre flyttfirma. Jag och min dotter skulle flytt skulle flytta från Köpenhamn till Oslo och hade två veckor på oss. MB flytt hjälpte oss med allt, råd, tullen men det bästa av allt: MB Flytt kom söndag morgon 0730 packade in allt och levererade allt på kvällen i Oslo samma dag. De arbetade till halv ett på natten. Tusen tack MB Flytt för ni räddade oss och var den stöttande i en svår tid för oss. / Max och Amanda

Svar från MB Flytt

Tusen tack Max. Jag är glad du är nöjd :)

Mona R
Skrev om MB Flytt

Genomgående vänligt bemötande! 😊 Vi fick hem våra saker från Provence till Skåne med hjälp av proffsiga killar - varmt tack!

Svar från MB Flytt

Tack Mona och David. Jag är glad att vi kunde hjälpa till!

Hans S
Skrev om MB Flytt

Daniel och hans far är sååå proffsiga. Vi kommer att begära dem nästa gång vi behöver hjälp

Svar från MB Flytt

Tack för dem fina ord Hans. Välkommen åter!

Anja P
Skrev om MB Flytt

Trotts förskottsbetalning så dök inte flyttfirman upp på flyttdagen.

Svar från MB Flytt

Hej Anja, Jag är inte riktigt med för det vad jag kan se är uppdraget utfört och det var inte problem för dig att vi ändrar på flyttdagen. Mvh Thomas

Sofie K
Skrev om MB Flytt

Riktigt dåligt! Otrevlig och felaktig kommunikation. Vi fick inte ens veta att ett annat företag skulle utföra flytten…men det företaget var seriöst.

Svar från MB Flytt

Hej Sofie, Vad jag förstår så är uppdraget utfört utan några problem även om vi har skickat ett underleverantör utföra uppdraget så jag förstår inte riktigt varför är du missnöjd och jag är ledsen om du har uppfattat oss som otrevliga det var verkligen inte meningen. Mvh Thomas