Mbs Energi AB

Mbs Energi AB

www.mbsenergi.se

MBS Energi är ett mindre solcellsföretag som verkligen bryr oss om våra kunder både före och efter installation.

7 omdömen om Mbs Energi AB

Eva W
Skrev om Mbs Energi AB

Ett relativt ungt företag men med mycket god kompetens inom sitt område, som verkligen månar om sina kunder och följer upp. Levererans på utsatt tid och till överenskomna villkor. Känner mig som kund väldigt trygg med att de står vid sitt ord. Kan varmt rekommendera MBS Energi AB med Emil i spetsen 🌟🌟🌟🌟🌟

Yasin D
Skrev om Mbs Energi AB

Kunnig på sitt jobb, kunde svara på våra frågor och funderingar. Bra genomgång av hela installationen samt hur appen fungerar. När allt var slut så städade dem efter sig och tog med sig skräpet som blev kvar. Det är inte många företag som gör det! Vi kan fortfarande ringa han idag om vi undrar över nånting med installation. Kan bara ge topp betyg till detta företaget. //Yassin

Jerker Ö
Skrev om Mbs Energi AB

Mycket trevlig, kompetent och serviceminded personal!

Göran T
Skrev om Mbs Energi AB

Allt bra, inga problem överhuvud taget. God kommunikation och snabba besked. Trevlig personal.

Hans Johan A
Skrev om Mbs Energi AB

Tvekade länge att skaffa solceller m batterilösning. Efter att ha talat m Emil så vände det! Trevlig, förstående, saklig, kunnig och ärliga svar på mina frågor! Inget säljsnack utan rak och ärlig dialog. Montörerna skötte sig bra, också de proffsiga, fin installation, sedan Jerry, elektrikern, oerhört kompetent, fin genomgång av vad han gjort och adekvata svar på mina frågor. Rekommenderar MBS varmt som leverantör av solceller m eller utan batteri!!

Kjell H
Skrev om Mbs Energi AB

Jag tycker att hela upphandlingen har gått bra och snabbt. Montörerna arbetar professionellt och snabbt dock med lite oförsiktighet vad gäller takarbetet. Saknade säkerhetssele oh arbetade med svagt lyse på kvällen när det var nermörkt.

Ulf Andreas L
Skrev om Mbs Energi AB

Mycket bra kundbemötande. Lyhörd för frågor. Tät, kontinuerlig kontakt och sköter kundrelationen exceptionellt. Därtill mycket snabb och smidig installation av solceller och batteri.