Beställde ett headset från MediaMarkt via nätet som jag förskottsbetalade, det kom igår. Ljudet fungerar, dock ej mikrofonen. Jag anser då såklart att de helt enkelt ska ersätta mig med en likadan - men fungerade produkt med tanke på att garanti gäller, jag kan gärna skicka tillbaka den defekta produkten om de står för frakten.
Detta vägrar dock MediaMarkt och tycker att jag ska betala extra för att ta mig till närmsta MediaMarkt-butik som jag såklart ej har gångavstånd till (hade jag haft det hade jag ju inte beställt... produkten via nätet av dem från första början.) för att de vill "få in produkten till ett serviceställe för att kolla vad det kan vara för fel och se om det är möjligt att göra en reperation.". 😂
Man beställer ju från dem via nätet just för att det ska vara så billigt och smidigt som möjligt så att man slipper sådant här, att betala extra för att åka in till deras butik. Och nu tror de alltså att jag ska betala extra för att ta mig in till deras butik när det är dom som borde stå mig till tjänst som trots allt skickat en defekt produkt till mig jag redan betalt för. 😂 Riktigt vidrigt skämt till företag med horribel service.