Ett bolag där man inte kan få tag i någon person när det väl händer något. Enbart in försäljning men ingen support. De väljer också att lägga på olika tjänster när fakturan ska betalas som jag som kund aldrig har efterfrågat. När man sedan som kund vill ha en förklaring till varför de väljer att stänga av ett abonnemang trots betald faktura så väljer de att avstå att svara under närmare 2 veckor och när jag kräver svar så får jag svar med fet/understruken text att de minsann har startat min tjänst igen. De verkar sakna internkommunikation.
Mercell Svenska AB
5 omdömen om Mercell Svenska AB
Som anbudsgivare är det en mardröm att försöka få hjälp av supporten! Nonchalant att hänvisa till att det inte är deras problem när min inloggning låst sig. Det visade sig bero på basala lösningar som jag fick pussla ihop med hjälp av Samsung och Tele2 och efter timmar av mailkorrespondans med Tendsign så hade de sista pusselbiten.
Har en monopolistisk position på marknaden för många offentliga upphandlingar där de ska erbjuda tillgång till upphandlingarna för alla men gör det på ett sätt som gör det svårt om man inte väljer att betala för deras tjänster. Om man sedan betalar för tjänsten så ej transparent uppsägning av avtalet då fakturan för förfakturering av nästkommande år kommer när det är försent att ändra abonnemanget.
Levererar aktuella upphandlingar smidigt via e-post. Fungerar väldigt smidigt och supporten är grym!
Mercell är det klart bästa bolaget för bevakning av upphandling. Bästa tjänsten till de bästa priset, jag är helnöjd och ångrar inte att jag bytte till Mercell.