MOHV Malmö

MOHV Malmö

En del av MOHV www.mohv.se
  • BadgeNineYears
2 519

MOHV står för framåtanda, kreativitet och nytänkande - något som genomsyrar hela vårt företag. Vi är drivna mäklare som gillar vårt jobb och vi brinner för att ge både köpare och säljare all den service som behövs för en lyckad bostadsaffär. Standard på marknaden har länge varit att erbjuda färdiga lösningar, en metod eller...

2519 omdömen om MOHV Malmö

Sedan starten hos Reco 2014

Marie A
S:t Knut

Malin har mött alla förväntningar man kan ha på mäklaren när man köper en lägenhet.

Joshua M
S:t Knut

När jag bestämde mig för att sälja min lägenhet fanns ingen tvekan om att jag skulle ringa direkt till Malin och inte ens behöva titta på en annan mäklare! Inte bara super proffsig och kunnig kring hela försäljningsprocessen, men också pga hennes erfarenhet och kunskap ger riktig bra råd och stöd. Rekommenderar verkligen att ni vänder er till Malin på nästa bostadsaffär!!

Louise Ö
Ribersborg

Malin agerade väldigt proffissionellt från början till slut! Väldigt flexibel, rak och tydlig när det kommer till kommunikation hjälpte verkligen oss som säljare. Vi fick toppnotering på våran försäljning och jag är helt övertygad av att det är tack vare Malin. Jag skulle utan tvekan anlita Malin igen och jag kan rekommendera henne till alla som letar efter en riktigt bra mäklare. Tack för all hjälp Malin!

Pär K
Ribersborg

Malin är engagerad och aktiv. Hon återkopplar snabbt och effektivt och gör allt hon kan för att förenkla och genomföra ett köp. Kan verkligen rekommendera henne vid försäljning/köp av lägenhet.

Fredrik P
Ribersborg

Varmt och förstående bemötande som samtidigt var mycket professionellt och sakkunnigt. Effektiviteten var otroligt hög och likaså handlingskraften. Vi kände oss väldigt trygga med Malin genom hela processen.

Stina H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Karin Nilsson en del av MOHV Malmö
Lorensborg

Min lägenhetsförsäljning har gått väldigt enkelt och smidigt med Karin som mäklare. Karin är kompetent, noggrann, lyhörd och vår kommunikation har varit väldigt bra och trygg från början till slut, något som jag verkligen uppskattat!

Svar från Karin Nilsson

Tack för ditt fina omdöme, det har varit ett nöje att hjälpa dig med försäljningen!

Jackie W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Karin Nilsson en del av MOHV Malmö
Lorensborg

Hon bryr sig mycket, är väldigt tydlig och hör av sig ofta så fort det är något, man ska vara otroligt glad om man får Karin som mäklare!!

Svar från Karin Nilsson

Tack så mycket Jackie och lycka till med ditt nya boende!

Saleh Ali F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Veton Kolgjini en del av MOHV Malmö
Kroksbäck

Trevlig och duktig ger en klar bild om helheten.Hans kollega Nour är också lika duktig och samarbetssam

Mikael N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Veton Kolgjini en del av MOHV Malmö
Kroksbäck

Har kunskap och känslan för jobbet.! Rekommenderar starkt

Oskar A
Ribersborg

Kunnig och ett proffs ut i fingerspetsarna. Lotsade oss tryggt genom en lägenhetsförsäljning som hade kunnat innebära en del stress och press, men som istället genomfördes smidigt och där vi fick ett slutpris över förväntan.

David B
Slussen

Kanonbra bemötande och alltid tillgänglig för att svara på frågor!

Alma E

Professionellt, vänligt bemötande.

Eric P
Slussen

Mycket trevlig och kompetent, lätt att få tag på och toppen i bemötandet. Vi är mycket nöjda.

Sara G
Slussen

Martina var effektiv, organiserad och tydlig i sin kommunikation med oss. Vi blev vänligt bemötta och upplevde genom hela processen att det var högt i tak.

Mirzet M
Lindeborg

Köpte lägenheten där Cajsa var mäklare, hela affären kändes proffsig där en väldigt trevlig, hjälpsam och kunnig mäklare sköte försäljningen av objektet. Vi är super nöjda och kan varmt rekommendera Cajsa som mäklare till andra. Mirzet M.

Anita Birgitta A
Skrev om MOHV Malmö

Det har varit ett nöje att samarbeta med Malin Strender på MOHV vid försäljningen av min lägenhet på Slussgatan i Malmö. Malin besitter de allra bästa kunskaperna en mäklare behöver. Hennes tips, stöd, bemötande och lyhördhet under ”resans gång” har varit ovärderligt. Lägenheten såldes på under en vecka sedan den kom ut på Hemnet. Jag kommer att rekommendera Malin Strender hos MOHV till alla som går i försäljningstankar av boende.

Mirzet M

Medeni A
Dammfri

Mycket positivt och professionellt bemötande. Snabb och smidig affär.

Henrik S
Bunkeflostrand

Bästa mäklaren jag haft. Proffsig, kunnig, trevlig och påläst. 10 poäng helt klart.

Lindor B
Drottningtorget

Kunnig, ordentlig och strukturerad. Du ångrar inte dig om du väljer Cajsa som mäklare!

Johannes P
Segevång

Fantastiskt bemötande, alltid tillgänglig under hela processen med svar på alla våra frågor. Otroligt smidigt bostadsköp.

Liv T
Slottsstaden

Bra bemötande och engagemang. Bra återkoppling vid frågor och funderingar

Patrik M
Rörsjöstaden

Proffsig, trevlig och väldigt skicklig mäklare. Jag och min sambo är supernöjda.

Christina I
Gyllins Trädgård

Jag blev mycket bra, professionellt och trevligt bemött av Malin både vid visningen och även i senare kontakter. (Har lite svårt att pricka in rätt på de fem cirklarna!) Omdömet om Malin är mycket positivt!

Maria P
Gyllins Trädgård

Mycket bra bemött. Kunnig. Snabb på kontakt.

Emilia L
Bunkeflostrand

Trevlig och proffsig vid första mötet. Rak och tydlig i kommunikationen under processen. Bra på uppföljning och återkoppling. Förtroende ingivande.

Elias L
Bunkeflostrand

Duktig mäklare som är transparent genom hela processen och jobbar både för köpare och säljare för en smidig och enkel affär.

Johanna Ö
Rörsjöstaden

Cajsa har ett mycket positivt och inkännande bemötande samtidigt som hon är drivande och tydlig i sin kommunikation. Vi är väldigt nöjda!!

Fanny K
Sorgenfri

Trevlig och kompetent mäklare, jag upplevde att mäklaren gjorde sitt bästa för att förmå säljare och köpare att mötas.

André A
Limhamn

Väldigt effektivt och tydlig kommunikation, stort plus hur snabbt man fick svar på sms. Mycket bra!

Frida W
Sorgenfri

Lätt att få kontakt med och bra på att förklara och uppdatera

Lina M
Slottsstaden

Cajsa var tydlig i sin kommunikation och ambitiös! Hon gav oss energi och var mycket professionell i sitt bemötande. Hon tog även stort ansvar och vågade tänka nytt!

Vilhelm G
Slottsstaden

Cajsa är lätt att ha att göra med. Svarar för det mesta snabbt på ens frågor. Kunnig!

Sara R
Rosenvång

Cajsa var väldigt mån om att alla parter blev nöjda på ett väldigt professionellt sätt! Kunnig, väldigt trevligt bemötande och service-minded!

Catarina S
Centrum/City

Hon var super trevlig och informativ. Hon hade inga problem att ta reda på saker om hon inte visste svaret på våra frågor. Jag kan verkligen rekommendera henne starkt! You won''t regret it.

Lars Johan D
Centrum/City

Endast positiva saker att säga om Malin. Trevlig, tydlig, saklig, professionell, noggrann, och mycket hjälpsam. Allt man kan önska sig hos en mäklare.

Aron L
Slottsstaden

bra bemötande, tydlig, snabb och informativ.vi är nöjda med hennes sätt att sköta vår försäljning.

Katarina B
Husie

Otroligt proffsigt bemött, svarar alltid direkt när jag ringer eller mailar och hjälper till med allt omgående som jag ber om. Jag har använt Mohv tildigare och de var proffsiga då, därför var det ett självklart val att kontakta Mohv även denna gången. Och precis som förra gången så blev jag lika nöjd med både Mohv och Varo, min mäklare på detta objekt.

Ulla-Britt S
Limhamn

Mycket kunnig, serviceminded och samtidigt förstående. Kommer starkt att rekommendera Cajsa vidare vid behov och tillfälle.

Markus R
Dalaplan/Södervärn

Har fått en mycket bra erfarenhet. En bra mäklare, kände mig aldrig pressad av honom att lägga ett bud eller liknande. Samtidigt som han var väldigt hjälpsam och alltid svarade snabbt på ens frågor. Mycket trevlig och genuin mäklare i mina ögon.

Linda A
Arlöv

Cajsa lyssnade på vårt behov och jobbade därefter. Vägledde oss hela vägen med kontinuerlig info och stöttning.

Tatsiana A
Arlöv

Professionnel, snabb, tydlig, väl bemötande, pålitlig.

Madelene F
Nobeltorget

Enkel och snabb kommunikation.

Julia M
Nobeltorget

Cajsa fick mig att känna mig trygg i min försäljning. Hon är tydlig och professionell samtidigt som man alltid blir bemött med ett leende.

Kent Stefan N
Sålde sitt hus med hjälp av
Bunkeflostrand

Väldigt nöjd, proffsig och mycket kunnig i sitt yrke. Bra dialog både för och efter visningar. Kändes tryggt att ha Cajsa som mäklare.

Anett Beata B
Sålde sitt hus med hjälp av
Bunkeflostrand

Kajsa har hanterat vår försäljning av vårt hus mycket bra . Har förklarat allt för oss och uppdaterat så fort något nytt kommit . Vi har kännt oss trygga med henne. Kajsa är en väldigt kompetent mäklare och väldigt trevlig som person. Kan varmt rekommendera henne för för husförsäljning.

Emelie P
Bunkeflostrand

Hej! Vi blev väl bemötta av Cajsa, både på visningen och när vi skrev kontrakt. Hon var glad och trevlig men inte för "på" vid visningen utan en blandning mellan att vi fick kolla runt och hon fanns där när vi hade frågor. Vi hade inga direkta förväntningar men en önskan om att få saker och ting förklarade under varje steg i processen mot att köpa hus då detta var nytt för oss. Det här har hon verkligen gjort och alltid varit lätt att få tag på. Vi har fått våra frågor besvarade och allt har kännts otroligt tryggt. Cajsa...

Karsten H
Elinegård

Engagerad, fokuserad och aktiv fastighetsmäklare. En 100 % rekommendation från mig.

Mostafa G
Nydala

Jag tycker att hon så trevlig och fantastisk. Hon hjälper på det bästa sätt och förklarar så enkelt att man förstå.

Aina G
Triangeln/Rådmansvången

Otto är professionell och duktig på det han gör,, vårt intryck är att han är genuin och förtroendeingivande.