MOHV Norrtälje

MOHV Norrtälje

En del av MOHV www.mohv.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till MOHV Norrtälje! Med fokus på kundnytta och flexibla lösningar är vi på MOHV Norrtälje ett modernt och nytänkande företag. Hos oss finner du ett stort utbud av bostäder till salu som dessutom erbjuder bred marknadsföring och stor energi. Sälj eller köp din bostad med oss på MOHV Norrtälje. Söker du bostäder i...

497 omdömen om MOHV Norrtälje

Sedan starten hos Reco 2018

Kari Pekka S
Solbacka Strand

Mycket trevlig och duktig mäklare vi blev jätte nöjda.

Carina H
Centrala Norrtälje

Trevlig, glad, inlyssnande. Bra bemötande den bästa mäklaren

Hans Ebbe N
Bergshamra/Enviken

Matilda var/är mycket förtroendeingivande och proffsig under hela försäljningsprocessen. Vi är supernöjda från början till slut. Rekommenderar starkt Matilda och MOHV som mäklare !!

Caroline L
Solbacka

Matilda är en varm och utåtriktad person som mötet dig med ett leende. Hon kan konsten att vara personlig och proffesionell på samma gång. Dessutom har en fingertoppskänsla för sina kunder och för vår del innebar det att hon trollade fram små leksaker till våra barn (i förskoleåldern) på visningen vilket underlättade mycket. Hon är helt enkelt toppen och vi har både köpt och sålt genom henne.

Gerd A
Bergshamra/Enviken

Matilda är mycket trevlig och mycket kunnig. och kan ge svar på alla våra frågor. Vi känner oss väldigt trygga som köpare som hade turen att ha bästa mäklaren Matilda 🙏

Bo N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Demander en del av MOHV Norrtälje
Solbacka Strand

Vi vill varmt rekommendera Ann-Sofie som mäklare. Redan första kontakten med henne ingav stort förtroende. Hon är drivande och tillvaratar våra intressen så att vi genom hela processen kände stort förtroende för hennes arbete. Våra förväntningar om en snabb och friktionsfri process infriades till fullo. Gerd och Bosse

Danny G
Norrtälje Hamn

Proffsig, tillmötesgående, trevlig. Tar alltid reda på fakta innan hon lämnar svar på våra frågor. Hjälper alltid till när vi frågar eller undrar. Danny

Rosa A
Norrtälje Hamn

Åsa är duktig och engagerad. Hjälper till med att lösa alla våra frågor inför ett lägenhetsköp. Proffsig och påläst. Kan varmt rekommendera Åsa som mäklare på MOHV

Svar från Åsa Hallberg

Tack. Nu ska vi se till så ni blir ännu mer nöjd med mig i samband med er fina lägenhet som jag tacksamt ska förmedla

Hans A
Bergshamra/Enviken

Kunnig, lyssnar,förtroendeingivande, kompetent, glad och trevlig, antusiastisk, allt man vill att en mäklare skall vara. Hon får toppbetyg av oss. Har även mycket nära vänner som anlitat Matilda som har samma åsikt som vi. Fler sådana mäklare. // Hasse & Gerd

Patrik K
Hattudden

Mathilda är mycket engagerad i både processen och i dig som köpare. Hon håller direkt kontakt och uppfyller vad man bör kunna förvänta sig av en mäklare + lite till. Kan starkt rekommendera Matilda till alla framtida säljare och köpare.

Tobias H
Kvisthamra

Trevlig ärlig rak och bra slutpris

Ulla Anna Madelene Y
Vigelsjö

Kommer rekommendera Matilda till alla som ska sälja ⭐️

Kenneth Å
Grind

Trevlig bemötande vid visningen. Saklig och korrekt som det bör av en mäklare. Hittade en bra lösning på ett problem som passade både köpare och säljaren, proffsigt.

Erik Jonathan B
Fågelsången

Proffsig och får jobbet gjort!

Inger S
Gransäter

Toppenmäklare! Kan varmt rekommenderas! Erfaren, mkt kunnig , med god lokalkännedom. Håller vad hon lovar. Lätt att samarbeta med, 100% pålitlig och jättetrevlig.

Eva N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Demander en del av MOHV Norrtälje
Kvisthamra

Ann-Sofie är positiv, trevlig och glad, lätt att kommunicera med och snabb återkoppling. Jag kan varmt rekommendera henne till vidare försäljningar.

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack raraste du för ett jättefint omdöme! Det har varit en fröjd att få hjälpa dig med försäljningen. Stort tack för förtroendet!

Johan Emil A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Hallberg en del av MOHV Norrtälje
Centralt/Hamnen

Proffsig och bra! Hon återkopplade på ett snabbt och bra sätt som gjorde det lätt för mig som kund.

Annika Edla Maria B
Sparrtorpet

Ann-Sofie Selander är en professional och mycket sympatisk mäklare! Mvh Annika Blom

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack raraste du för ett jättefint omdöme! Det har varit en fröjd att få hjälpa dig med försäljningen – stort tack för förtroendet!

Marcus S
Baltora/Rådmansö

Professionell och seriös. Gav goda råd och tips. Öppen och ärlig.

Gert H
Koludden

Vi blev bra bemötta av Matilda och hon levde bra upp till våra förväntningar. Köpet genomfördes utmärkt och frågor efter köpet har hanterats på ett utmärkt sätt.

Lisa I
Köpte sin stuga med hjälp av Ann-Sofie Demander en del av MOHV Norrtälje
Häverö

En otroligt glad mäklare som älskar sitt jobb! Ett otroligt fint bemötande! En mäklare men också en människa! Fler mäklare som hon !

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack Lisa för ett jättefint omdöme! Jag är säker på att ni kommer att trivas jättebra i huset! Och vi ses snart igen :) Välkomna!

Karin Anna Erica L
Häverö

Vi är supernöjda med vår mäklare Ann-Sofie och hur smidigt allting har gått! Ann-Sofie är en mycket trevlig, engagerad och proffsig mäklare! Hon uppdaterade oss regelbundet och lyckades snabbt sälja huset till ett pris över vår förväntan. Vi vill varmt rekommendera henne!

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack Erica för ett jättefint omdöme! Det har varit en fröjd att få hjälpa er med försäljningen – stort tack för förtroendet!

Peder M
Kvisthamra

Glad, engagerad, kreativ, drivande, erfaren och kunnig. En utmärkt mäklare med en bra personlighet.

Anne-Marie Kerstin Margareta S
Kvisthamra

Trevlig, engagerad, kunnig, trygg, glad, kreativ

Britt-Marie C
Norrtälje Hamn

Mycket professionell! Mycket kunnig. Trevlig. Snabb återkoppling fortlöpande vid frågor mm. Rekommenderas!

Ebrahim I
Sika

Matilda was very helpful. Matilda was always available to answer our questions and fulfill the conditions for a successful deal even when she was on holiday.

Setarah H
Centralt/Hamnen

Hon är mycket duktig mäklare och har ett professionellt bemötande..

Svar från Åsa Hallberg

Tack för dina positiva ord. Nu satsar vi på att få en riktigt bra försäljning av ert boende.

Teofila S
Utlunda

Mathilda är duktig att möta klienterna. .

Göran S
Utlunda

Glad och pigg samt mycket kunnig. Lite tidsoptimist vilket gör att det ibland kan kännas något stressigt

Karl-Johan Gunnar T
Norrtälje Hamn

Oerhört trevligt och proffesionellt bemötande. Kan sin marknad och förstår våra idéer.

Svar från Åsa Hallberg

Härligt å vilken snygg lägenhet ni fått Fina ord från dig, det tackar jag för

Eva B
Köpte sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Demander en del av MOHV Norrtälje
Nysättra

Trevlig och kompetent, hon levde upp till de förväntningar jag hade innan jag träffade henne.

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack Eva för ett jättefint omdöme! Jag är säker på att ni kommer att stortrivas! Och vi ses ju snart igen :)

Anders I
Köpte sitt hus med hjälp av Ann-Sofie Demander en del av MOHV Norrtälje
Nysättra

Riktigt bra utfört och organiserat försäljningsuppdrag

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack Anders för ett jättefint omdöme! Jag är säker på att ni kommer att stortrivas! Och vi ses ju snart igen :)

Josephine Helena H
Nysättra

"Engagerad, driven, positiv, tillgänglig, kunnig, ärlig, personlig, hundvän, helt enkelt en toppenmäklare!"

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack raraste Josephine för ett jättefint omdöme! Och i synnerhet för förtroendet att få förmedla er superfina bostad. Och vi ses ju snart igen :) P.S Och pussa du-vet-vem på nosen ifrån mig ;) D.S

Lars H
Nysättra

Trevlig, engagerad, positiv och effektiv - vad mera kan man begära?

Svar från Ann-Sofie Demander

Stort tack Lars för ett jättefint omdöme! Och i synnerhet för att jag fick förtroendet att få förmedla er fina bostad!

Anita B
Grovstanäs

Har både köpt och sålt med Ann-Sofie och är mer än nöjd. Hon har varit otroligt engagerad och aktiv i båda affärerna. Hon är proffsig, trevlig och personlig och vi har känt oss väl omhändertagna Kan varmt rekommendera henne

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack Anita för ett jättefint omdöme! P.S Och lova att ta ett foto på den "långsmale kompisen" när hen dyker upp... ;) D.S Kram på er båda och GLAD PÅSK!

Lars Owe B
Grovstanäs

Trevlig , personlig och proffsig i både köp och sälj.

Svar från Ann-Sofie Demander

Stort tack Lars för ett jättefint omdöme! Det värmer dubbelt upp i en mäklares hjärta.

Kerstin Nilsdotter S
Bergshamra/Enviken

Från första kontakt med Fia kändes det tryggt.Glad, driven,serviceminded ,saklig ,alltid lättillgänglig för kontakt ,lyhörd . Över våra förväntningar ( vi blev varmt rekommenderade Fia av andra) Från start till försäljning säger vi bara WOW vilken duktig mäklare.Rekommenderas

Svar från Ann-Sofie Demander

Stort tack Kerstin för ett jättefint omdöme! Det var riktigt roligt att få hjälpa er med försäljningen av er bostad. Hälsa Billy så gott och ha nu en riktigt fin påsk!

Ida Elisabeth H
Fågelsången

En fantastisk mäklare med ärlighet och känsla för kundens behov. Har känt oss helt trygga med att Matilda tagit hand om vår försäljning. Skulle absolut välja henne igen om behovet uppstår

Bengt W
Fågelsången

trevlig, proffsig, noggrann. Läste av vad vi sökte efter på ett perfekt sätt. Väldigt nöjda som köpare av bostaden.

Evalena Birgitta S
Fågelsången

Proffsigt bemötande av ett energiknippe. Lugn o säker lotsning genom fastighetsaffären. Kan rekommendera Matilda med varm hand.

Gabriel B
Grind

Lika professionell och duktig som alltid!

Gustaf J
Köpte sin stuga med hjälp av Ann-Sofie Demander en del av MOHV Norrtälje
Västanvik

Snabba svar och trevligt bemötande.

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack Gustaf för ett jättefint omdöme! Ska bli spännande att se bostaden när ni har fått "sätta tänderna" i det. Ha nu en riktigt fin påsk och hälsa hela familjen!

Johnny Carl Erik J
Västanvik

Toppen väldigt proffsig väldigt fint bemötande

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack Johnny för ett jättefint omdöme! Och i synnerhet för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen.

Sture N
Sika

Otroligt härlig person med mycket glädje och energi. Matilda är snabb, konkret och har ett personligt engagemang som går långt utöver det vanliga. Vi hade ganska stora förväntningar och många olika erfarenheter sedan tidigare fastighetsaffärer och olika mäklare. Men Matilda levde upp och överträffade alla våra förväntningar. Matilda fick naturligtvis även uppdraget att sälja vår egen bostad och vi skulle gärna välja henne igen i en annan affär.

Evalena Birgitta S
Sika

Seriös, kunnig och en härlig personlighet

Lars L
Kvisthamra

Super professionell Har inget som helst att klaga på Har använt Matilda på fler än denna husförsäljningen och blir det ytterligare en försäljning kommer jag inte använda någon annan

Victor Gunnar G
Grossgärdet

Av alla mäklare jag haft att göra med i Norrtälje så slår Matilda alla med hästlängder! Professionell, effektiv och alltid lika trevlig!

Lenny T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Demander en del av MOHV Norrtälje
Björnö

Svar från Ann-Sofie Demander

Tack Lenny för ett jättefint omdöme!

Ellie N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Demander en del av MOHV Norrtälje
Vigelsjö

Proffsigt snabbt och smidigt! Trevligt bemötande och man känner sig trygg.

Svar från Ann-Sofie Demander

Precis SÅ ska det låta - det värmer en mäklares hjärta. Stort tack Ellie för ett jättefint omdöme! Det var en fröjd att få hjälpa er. Hälsa Lasse så gott!

Marcus P
Kvisthamra

Väldigt professionell, snabb återkoppling vid frågor. Inte minst glad och trevlig. 😃