Tomas Andersson

Tomas Andersson

Tomas Andersson är mäklare på MOHV Stockholm

Tomas Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Tomas Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 150 omdömen med ett betyg på 4.9. Tomas Andersson har haft 24 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Tomas Anderssons stora passion är att göra affärer. Tomas går alltid in helhjärtat i varje uppdrag han tar sig ann och ger inte upp förrän varje affär är i mål.

– Min ambition är alltid att få dem nöjdaste kunderna. Nyckeln är att hitta lösningar på såväl de stora problemen som de små, detta för att få bästa möjliga slutresultat.

Tomas Andersson säljer objekt över hela Storstockholm. Med sitt stora driv samt sin personliga service kommer Tomas att guida dig genom hela processen med ett leende på läpparna. – oavsett om det gäller befintliga objekt eller nyproduktion. Tomas har stenkoll på båda delarna.

Tillsammans med Sofie Vikström har Tomas Andersson grundat Brokr.

150 omdömen om Tomas Andersson

Sedan starten hos Reco 2017
Lars-Gunnar T
Vasastan / Hagastaden

Bra bemötande av Tomas . Våra förväntningar var att hitta en lägenhet i ett visst område. Tomas hörde av sig efter en tid om ett bra objekt passa oss perfekt mycket bra jobbat.

Lisa B
Kungsholmen - Fredhäll

Kanonmäklare! Har hela tiden kunnat svara på alla våra frågor och uppdaterat oss med status längs med hela processen. Supertrevlig!

Svar från Tomas Andersson

Hej Lisa, Stort tack för så fint omdöme! Roligt att få hjälpa er genom köpet. Vi ses snart för tillträde. Vänligen Tomas, Mohv

Henrik T
Kungsholmen - Fredhäll

Tomas har varit professionell, fokuserad och lyhörd under hela processen. Han har från första mötet varit tydlig med vilka förväntningar vi kan ha och gett regelbundna uppdateringar utifrån rådande läge. Han har gett intryck av vara proaktiv och att ligga några steg före hela tiden vilket uppskattas av en förstagångssäljare. Vi bor inte i Stockholm och Tomas har varit extremt hjälpsam med att organisera och koordinera styling, städ, nycklar och alla andra småprocesser, supersmidigt! Dessutom är han ödmjuk och trevlig som person - rekommenderar honom!

Svar från Tomas Andersson

Hej Henrik, Stort tack för detta fina omdöme. Alltid lika roligt när mina kunder är så nöjda :) Det har varit väldigt kul att få hjälpa er med försäljningen. Vänligen Tomas, Mohv

Ann W
Kungsholmen - Fredhäll

Alltid tillgänglig, hjälpsam, alltid trevlig och engagerad på ett lagom välbalanserat sätt. Har koll på läget.

Svar från Tomas Andersson

Hej Ann, Tack för ett mycket fint omdöme. Det har varit roligt att få hjälpa er! Vänligen Tomas, Mohv

João P
Vasastan / Hagastaden

Communication was highly effective, and Tomas addressed issues with a solution-oriented and informative approach.

Bf V
Vasastan

Tomas är en engagerad och energisk mäklare,under hela processen har Tomas agerat med en hög proffsig nivå!!

Svar från Tomas Andersson

Tack snälla för detta fina omdöme! Det glädjer mig att höra. Vänligen Tomas, Mohv

João P
Vasastan / Hagastaden

Tomas worked exceptionally hard to get a good deal during times of uncertainty and drops in the prices of the house market. The communication was very good. Tomas deals with issues in a solution and informed driven manner, which help the seller or buyer to make more confident and informed decisions.

Svar från Tomas Andersson

Hi Joao, I'm so happy to read your review and that you are so satisfied with my work. Thank you! :) Best Tomas, Mohv

Carl L
Vasastan / Hagastaden

Mycket kommunikativ, informerar även när det inte är progress. Noggrann med avtal etc.

Svar från Tomas Andersson

Hej Carl, Väldigt kul att läsa! Vi ses snart för tillträde. Vänligen Tomas, Mohv

Anders K
Stureby

Vi använder alltid Tomas, och är alltid lika nöjda. Snabb, trevlig, professionell och tydlig. Engagerad, personlig och lyhörd.

Svar från Tomas Andersson

Hej Anders, Stort tack för detta fina omdöme. Väldigt kul att få hjälpa er! Vänligen Tomas

Hanna W
Stureby

Tomas är en helt fantastisk mäklare! Grym kommunikation henom hela vägen! Det känns tryggt att sälja med honom och jag skulle aldrig välja en annan mäklare!

Svar från Tomas Andersson

Hej Hanna, Tack snälla för så fina ord! Alltid lika roligt att hjälpa er! Vänligen Tomas