Mr Helper AB

Mr Helper AB

www.mrhelper.se
  • Badge2024

Redo för ett enklare liv? Varmt välkommen till Mr Helper! Vi finns här frigöra din tid och underlätta vardagen, så du kan fokusera på andra delar av livet. Mr Helper har över 15 års erfarenhet och erbjuder förstklassiga tjänster till privatpersoner och företag i Stockholm. Vi har ett brett utbud av tjänster som våra proffsiga...

58 omdömen om Mr Helper AB

Birgitta S
Skrev om Mr Helper AB

Mycket trevligt uppträdande. Fick snabbt svar vad som skulle göras samt kostnad.

Halina T

Fantastiskt Noggrann och duktig personal

Vaili B
Skrev om Mr Helper AB

Inet fel på jobbet, men det blev dubbla priset mot vad de sa vid bokningen 😞 inte ok!

Madeleine H
Skrev om Mr Helper AB

Fick mer hjälp än jag kunde tro!! Peter skall ringa i november för att hjälpa mig ändra abonnemang till ett billigare alternativ!!

Tatyana S
Skrev om Mr Helper AB

Toppen! Bra jobbat, snabbt, hög kvalitet och professionellt!

Leili M
Skrev om Mr Helper AB

Fönsterna blev så rena så det såg ut som jag inte hade några fönster när jag tittade ut super bra och mycket trevlig fönsterputsare

Eva K
Skrev om Mr Helper AB

Jag är jättenöjd med det trevligt bemötande jag fick. Fönsterputsningen var så bra. Har aldrig haft så rena fönster. Jag kommer att anlita dem igen.

Martin S
Skrev om Mr Helper AB

Jag blev bemött väldigt trevligt och fick hjälp med att få gjort det jag behövde få gjort snabbt och smidigt. Jag bad om hjälp med att borra vägg och montera TV

Elsa Marie-louise P

Snabba och kunniga killar. Bra bemötande. De gjorde ett jättebra jobb.

Bodil E
Skrev om Mr Helper AB

Ett mycket välgjort utfört arbete! Samtliga fönsterrutor var perfekt putsade. Vi är helnöjda. Mycket trevlig o seriös utförare. Mvh Bodil Erlandsson

Lpg J

Så trevlig personal!! Känns som de har bra avtal! Arbetsglädje??👌🏻

Ingmar W
Skrev om Mr Helper AB

Väldigt enkelt att boka, följer ens önskemål och försöker vara så flexibla de bara kan. Otroligt professionellt bemötande och lyssnar av ens önskemål. Jag är tacksam att jag valde Mr helper.

Lars-Ingvar H
Skrev om Mr Helper AB

De är fantastiska, snabba, hjälpsamma, glada, rycker in för allahanda olika tjänster, stort som smått. Har jag "problem" hemma ringer jag Mr Helper . Inget är besvärligt, de fixar allt!

Ove R
Skrev om Mr Helper AB

Fungerade utmärkt kan tänka mig att använda era tjänster igen

Anna C
Skrev om Mr Helper AB

Hade beställt fönsterputs och blev mycket nöjd. Trevligt bemötande och ett fantastiskt resultat.

Lars F
Skrev om Mr Helper AB

Mr Helper har under många år skött vår snöskottning, och det har alltid fungerat till vår stora belåtenhet. Han har alltid kommit väldigt snabbt när vi har kallat på honom.

Elsa G
Skrev om Mr Helper AB

Mycket tjänstvillig, aldrig omöjlig och klarar det mesta. Har i huvudsak anlitat företaget inom trädgårdsarbete i olika former.

Magnus M
Skrev om Mr Helper AB

Peter är oerhört hjälpsam och enkel att ha att göra med. Bra hjälp, rimliga priser. Det är bra att ta till vana att följa upp och stämma av under vägen och efteråt så att man säkert blir nöjd.

Berit A
Skrev om Mr Helper AB

Fönsterputs - mycket trevlig och noggrann man fixade detta.

Ola S
Skrev om Mr Helper AB

Mycket kunnig och trevlig personal

Gunilla T
Skrev om Mr Helper AB

Killen som var hos mig var trevlig och kunnig och jag vill gärna att han kommer nästa gång när fönstren är skitiga

Sandra M
Skrev om Mr Helper AB

Behövde bråttom hjälp med bortforsling, vilket Mr Helper fixade. Lyhörd, bra kommunikation och får jobbet gjort. Jag är jättenöjd!

Ellinor R
Skrev om Mr Helper AB

Bra bemötande i telefonen, vi kom överens om att det skulle komma två. Sen dök bara en kille upp vilket gjorde mig irriterad. Dåligt även mot kollegan som fick ta min irritation. Senare kom även den andra. Hade uppskattat om de kunde informerat om det innan… resultatet blev jättebra. Superfina fönster och jättegullig kille.

Irma F
Skrev om Mr Helper AB

Jag är mycket nöjd med det arbete Mr Helper har utfört. Har fått hjälp med trädgård, fönsterputs, städing, måla huset m m. Personalen är professionell och kunning.

Maud H
Skrev om Mr Helper AB

Jag har fått hjälp med min Tv och jag är mycket nöjd med M.Helpers insats. Jag har också fått hjälp av en snickare, som borrade i köket för gardinuppsättning. Mkt nöjd med snickarens arbete. Mvh Maud H.

Irene N
Skrev om Mr Helper AB

Hej jätte nöjd med hjälpen. Trevliga personer. Fönstren rena och rabatten fin.

Hej Irene Vi står redo, bara att ringa så kommer vi ☺

Bo D
Skrev om Mr Helper AB

Personlig och engagerad service. Lyssnar in kundens behov, och föreslår lösning. Bra personal.

Svar från Mr Helper AB

Hej Bo Mycket trevligt att träffa sån trevlig kund samt hund.

Ellen Marianne Betty H

Gjorde vad dom lovat! Kommer att anlita Mr Helper i fortsättningen.

Svar från Mr Helper AB

Tack Ellen Vi kommer och hjälper till i trädgården när det är dags igen

Dick B
Skrev om Mr Helper AB

Trevliga gubbar, smidigt att boka, billigt!

Trevligt att hjälpa till. Hälsningar Peter Mr Helper

Margareta H
Skrev om Mr Helper AB

Vänliga tillmötesgående! Lätt att få kontakt med.

Tack för ditt fina omdöme Margareta. Hälsningar Peter

Eva N
Skrev om Mr Helper AB

Mr Helper är värd en femma, högsta betyg. Allt jag bett dem om att hjälpa mig med har utföts väldigt bra. Jag har fått hjälp med att forsla bort saker, köpa och installera en duschvägg, sätta upp tavlor, koppla in router och stereo. Skruva ihop möbler. Installera Dropbox och skaffa en licens på ett ljudredigeringsprogram.

Svar från Mr Helper AB

Hej Eva Alltid kul att få hjälpa dig. Ser framemot att hjälpa till snart igen. Hälsningar Peter

Georg S
Skrev om Mr Helper AB

De städade grundligt på utsatt tid och tog bort det som fanns kvar. Vi är mycket nöjda över resultatet.

Tack för ditt fina omdöme Georg Hälsningar Peter

Ann-Marie P
Skrev om Mr Helper AB

Hej! MR Helper o co hjälpte mig med min trall. Den var så smutsig och behövde både tvättas och oljas in. De gjorde ett jättefint jobb och jag är mycket nöjd. Det blir högsta betyg. Mvh A-M Poucette

Svar från Mr Helper AB

Hej Ann-Marie Kul att du är nöjd. Kommer gärna och hjälper snart igen. Hälsningar Peter

Ragnhild H
Skrev om Mr Helper AB

Vi är mycket nöjda med de arbeten de har gjort!❤️❤️❤️❤️

Hej Ragnihild Tack för ditt fina omdöme. Hälsningar Peter

Kristina A
Skrev om Mr Helper AB

Mycket bra bemötande och ett mycket väl utfört arbete. Fick mina fönster skinande rena.

Paulina L
Skrev om Mr Helper AB

Fantastisk service med kunnig personal.

Beatriz L
Skrev om Mr Helper AB

Mycket trevligt bemötande och håller vad som utlovats. Rekommenderas starkt!

Margareta G
Skrev om Mr Helper AB

Jag köpte fönsterputsning Strålande utfört kommer inte att byta ut denna fönsterputsning. Han får högsta betyg

Carina Susanne L
Skrev om Mr Helper AB

Snabbt och mycket bra utfört arbete. Topp klass.

Annika L
Skrev om Mr Helper AB

Så glad att få samma som städar varje gång. Och hon är toppen, det är så fint och det känns så lyxigt att få komma hem de fredagar vi har fått st'ädat

Linda S
Skrev om Mr Helper AB

Jag fick ett bra bemötande både via telefon och även han som gjorde själva grovjobbet. Jag upplevde alla som hjälpsamma och vänliga!

Berith L
Skrev om Mr Helper AB

Alltid hjälpsam och kan hjälpa oss med så mycket. Vi har hemstädning kontinuerligt men har även haft hjälp med fönsterputs och snöröjning. Vi vet vart vi ringer!

Lars H
Skrev om Mr Helper AB

Utsökt, snabbt, alltid bra. Myggnät i vädringsfönster.

Gunilla H

Vänligt och professionellt bemötande

Marie-Anne O
Skrev om Mr Helper AB

Jag har blivit bra bemött och Tommy som putsar fönster är toppen, trevlig och duktig. Jag har bara anlitat fönsterputs och kommer att fortsätta med det.

Carina O
Skrev om Mr Helper AB

Bra bemötande! Bra utfört arbete!

Christina
Skrev om Mr Helper AB

Hej, Jag samlade ihop 6 hushåll och anlitade Mr Helper för fönsterputs förra året och var mycket nöjda med deras arbete. Därför anlitade vi dem även i år. Lika nöjda!

Margareta M
Skrev om Mr Helper AB

Jättetrevligt och proffsigt bemötande. Mycket fint och noggrant utfört arbete , fönsterputs i en gammal villa med många fönster med spröjs i rutor. Super!

Joakim P

Bästa städ & service firman i Tyresö

Ursula E
Skrev om Mr Helper AB

Fantastisk bemötande, Peters röst gör att man vill beställa deras hjälp. De är professionella, lyhörda o snabba! De klippte våra buskar väldigt bra o nu kan vi njuta i vår trädgård med våra rosor som mår så …… bra! Vi kommer anlita Mr Helper flera gånger om de bara kommer att ha tid , för det är en minus att de håller inte tider!