MV Elteknik AB

6 omdömen om MV Elteknik AB

Sedan starten hos Reco 2024

Mattias Y
Skrev om MV Elteknik AB

Grym servic och exakt det jag behövde . Förtroendeingivande och stort kunnande, kan verkligen rekommendera dessa

Robin O
Skrev om MV Elteknik AB

Trevligt bemötande, bra kommunikation, professionellt utfört arbete. Inget att klaga på. Har valt MV Elteknik igen för ett kommande el-arbete.

Mohammed I
Skrev om MV Elteknik AB

Fantastiskt bemötande, proffsigt utförande och en väldigt varm människa som vill kundens bästa. Rekommenderar starkt 😊

Joakim Robin J
Skrev om MV Elteknik AB

Toppenbetyg från första kontakt! Mauricio hörde av sig samma dag som vi la ut arbetet via Offerta. Han tog sig tid att komma hem till oss redan dagen efter för att kunna bedöma arbetet och ge en så precis offert som möjligt. Mauricio kom med förbättringsförslag och idéer på sådant vi själva aldrig tänkt på. Det var tydligt att han själv tyckte arbetet va kul. Utöver trevlig och tydlig kommnuikation utförde han själva arbetet över förväntan. Allt från materialval, föreslagna lösningar, för- och efterarbete var toppen. 10/10, skulle absolut anlita igen!

Adel S
Skrev om MV Elteknik AB

Proffsigt bemötande och bra service! Snabb och säker installation. Grymt nöjd och rekommenderar verkligen MV Elteknik!

Arez K
Skrev om MV Elteknik AB

En expert i sitt område. De hjälpte mig med att installera en laddstation för bilen och det sköttes helt fläckfritt utan några som helst problem.