Naldo Sverige AB

1.0

4 omdömen om Naldo Sverige AB

Set K
Skrev om Naldo Sverige AB

Har också råkat ut för deras metoder. Fick ta hjälp av Klarna för att få stopp på deras bedrägerier. Synd att det är så, för produkten är bra. Helt oseriöst företag. Finns inget telefonnummer och går inte att returnera varorna.

Leena R
Skrev om Naldo Sverige AB

Blev mot min vilja tvingat med Naldo abonnemang! Drar pengar olovligt på mitt konto.Trots att jag sagt tidigare att jag vill inte ha mer än ett par.Trots det så skickar dom en burk varje månad och drar pengar från mitt konto. Så förbannat! Har inte ens deras telefonnummer, hittar inte den nånstans! Idag drog dom långt över 300kr från kontot igen! Ska kontskta polis och konsumentverketi Jädrans bedragarna!

Helene S
Skrev om Naldo Sverige AB

Svåra att få tag på när jag ville returnera. Ljuger om att jag skickat tillbaka 2 oöppnade och 1 öppnad burk. Köpte 4 burkar Super Probiotic, öppnade 1. Varför skulle jag öppna fler när min hund totalvägrade att äta dom? Den öppnade burken står kvar här så jag har inte skickat fel!! Väldigt lågt att göra så här Naldo!!!

Sten Ove D
Skrev om Naldo Sverige AB

Har inget telefonnummer man kan hitta och när vi köpte probiotika åt vår hund hamnade vi på en prenumeration av detta och den bill vi inte ha!!!