Naprapaterna Kungsholmen

Naprapaterna Kungsholmen

www.naprapaternakungsholmen.se
  • BadgeTwoYears

På Kungsholmsgatan 32 hittar du Naprapaterna Kungsholmen som har funnits på Kungsholmen sen -94. Idag är vi 6 naprapater som arbetar med allt från privatpersoner till företags och försäkringspatienter. Alla naprapater som jobbar hos oss lyder under Hälso och sjukvårdslagen samt att vi alla är anslutna till Svenska Naprapatförbundet....

267 omdömen om Naprapaterna Kungsholmen

Sedan starten hos Reco 2011

Peter H
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Proffsigt bemötande. Otroligt duktiga naprapater! Alltid min räddning när rygskottet satt sig ordentligt.

Emma S
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Otroligt kunnande och trevlig personal!

Karin L
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Trevligt bemött. Det är alltid någon av naprapaterna som brukar alltid stoppa ut huvudet och önska välkommen när man kommer in. Upplever att de är kunniga och vill hjälpa en med sitt problem.

Lotta L
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Alltid lika bra behandling och trevligt bemötande.

Emmy A
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Gått här i över 10 år. De är bäst!

Emma L
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Alltid lika nöjd efter en behandling hos Annika som hjälper mig med mina problem. Känner mig som en ny människa efter behandling. Rekommenderas varmt!

Anders K
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Väldigt bra, trevlig och kunnig Naprapat, och lätt att boka tid

Björn L
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

BRA BEMÖTANDE, KUNNIG PERSONAL OCH HJÄLP MED PROBLÖEMEN.

Olof J
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Bra bemötande och seriös undersökning med lösningsfokus

Erik G
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Bra, professionellt bemötande. Direkt analys och behandling.

Goran N
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Jag var bra och trevligt bemött vid min första besök. Minaförväntningar var att beskriva mitt problem med knät och göra första undersökningar. Naprapaterna Kungsholmen levde upp dem.

Kenneth L
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Bra snabb hjälp av kunniga naprapater.

Eva K
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Ett fantastiskt positivt och trevligt bemötande, och viktigaste av allt en professionell behandling.

Carl H
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Både Ida och Lisa som jag gått till är GULD. Första besöket på 2.5 år. Ville helst inte gå men efter att yogat, stretchat och legat på boll i flera veckor utan att det riktigt släppte (fick bort det värsta men inte det sista) bokade jag och hade tid nästa morgon. Ida fixade och sa att det skulle ta några dagar innan det släppte helt efter. Och det stämde (såklart). Helt återställd nu och åter i träning. Rekommenderar alla!

Joel H
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Jag gick till Laura Franzi och jag har bara gott att säga, verkligen supertrevlig och väldigt kompetent! Jag kände min otroligt väl omhändertagen. Gick dit med en axel som smärtade så pass mycket att jag inte kunde lyfta armen, efter bara 2 behandlingar är jag smärtfri och har åter rörlighet! 10/10!

Attila C
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Har fått naprapatbehandling för rygg och axelproblem som hjälpt mig. De är trevliga och proffsiga. Varit hos Victoria och Annika. Rekommenderas!

Giovanna G
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Det var trevligt at få en tid så fort, det blev en fin och professionell bemötande.

Helena K
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Mycket nöjd. Fint bemötande och behandling.

Hayati K
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Allt var mycket bra. Jag har problem med hälsenan och fick värdefull hjälp och tips.

Carl W
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Jag är väldigt nöjd med mina besök hos Ida. Hon har en mängd olika verktyg i verktygslådan och är alltid öppen för förslag och nya lösningar. Ida är dessutom alltid glad och trevlig och jag rekommenderar henne varmt!

Stefan G
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Bra och positivt bemötande. Inlyssnande och proffsigt. Utmärkt behandling och tydliga instruktioner för efterföljande dagar.

Natalia V
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Annika är den man kan förlita sig på behandlar en utifrån behovsanalys och ger råd och är otroligt bemötande. Testade en annan behandlare när Annika var borta men kan nog säga att det var långt ifrån Annikas toppen nivå.

Mia H
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Jag var hos Lisa på Kungsholmen. Så väl bemött, trevlig och en otrolig skicklig naprapat. Blev mycket bättre i min axel efter 1 behandling. Kan varmt rekommenderas!

Magnus F
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Jag blev väl bemött, lyssnad på och behandlad därefter

Johan J
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Fick sbbbt tid för behandling. Proffesionellt utfört behandling med trevligt bemötande. Rekomenderas.

Elisabeth B
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Mycket trevligt och proffsigt bemötande.

Rebecca E
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Lyhörda, trevliga och lätt att få tid! Gått här i flera år och är mycket nöjd.

Hans B

Fint bemötande. Toppenbehandling. Plågsamt men skönt efteråt

Roger W
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Så bra! Både bemötande och behandling.

Lina B
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Väldigt trevliga och kunniga! Känner mig alltid bra bemött och har fått hjälp med mina ryggbesvär.

Fanny O
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Superbra. Hade strålningar i arm o hand, och hon jag träffade visste precis vad hon skulle göra och jag blev bättre snabbt. Proffsig och mycket trevlig!

Charbel D
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Jag är jättenöjd med Naprapaten Lisa som jag går till. Mycket kunnig.

Bo S

Utmärkt bemötande av naprapat Lisa Thurfors

Mikael L
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Har varit där flera gånger tidigare med olika besvär och alltid blivit väldigt bra bemött.Denna gång för strålande smärta i nacke/rygg.Blev behandlad av en tjej med magiska händer så nu är smärtan borta och jag har mycket bättre rörlighet som bonus.

Per E
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Kompetent, trevlig, anstränger dig för att vara tillgänglig

Kerstin J
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Vänligt bemötande, proffsig behandling, fin omtanke om mig som patient. Tålamod att lyssna på prat om ditt och datt.

Barbro W
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Går regelbundet hos Ida Pettersson och är lika nöjd varje gång. Bra samtal före behandlingen, som är proffsig och kunnig. Hjälper mig att må bra. Gillar också det lätthanterliga boknongssystemet.

Jenny G
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Ida är väldigt kunnig och man känner sig säker oavsett vad hon vill ge för behandling. Värd omvägen alla dar i veckan!

Agneta H
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Lisa är kunnig, lagom hårdhänt och inkännande.

Per S
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Kunnig, vänlig och välkomnande personal. Ser alltid fram emot nästa besök!

Sara H
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Jag går regelbundet till Ida och blir alltid professionellt bemött. Hon lyssnar in mina behov och jag lämnar alltid med en lättare känsla i muskler och leder och sinne än innan.

Anette W
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Blev så väl omhändertagen och fick verkligen den hjälp jag behövde. Jättegullig Naprapat som lyssnade och förstod vad jag behövde. Kan verkligen rekommendera Naprapaterna Kungsholmen.

Maria F
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Alltid positivt bemötande. Håller tider och allmänt positiv känsla när man kommer innanför dörren. Jag får alltid den hjälp jag behöver med mina besvär med krånglande muskelknutor, ryggproblem, hälsporre och annat. Rekommenderas verkligen!

Olle N
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Kom dit med mkt stora problem med rygg & nacke. Var ganska enkelt att hitta en tid på hemsidan. Bemötandet har varit mycket bra, med en härlig blandning av humor och allvar. Var lite uppgiven i början då det inte blev så stor skillnad (lite otålig mao) men dem hade rätt. I kombination med att jag dessutom började göra de övningar jag blev rekommenderad, och bra behandlingar så har det blivit en stor skillnad! Båda tjejerna har varit suveräna! Kan mkt varmt rekommendera Naprapaterna!

Anna-Maria U
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Trevlig naprapat som kunde lindra mina besvär efter endast ett tillfälle, proffsigt!

Jenny Ö
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Så nöjd, Viktoria är den bästa naprapaten. Går inte till någon annan även om det är en bit att åka dit. Absolut betyg 5!

Per J
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Mkt bra. Påverkade mig bl a söka vård. Mkt engagerad hjälp.

Swen E
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Trevligt bemötande och effektiv hjälp.

Anne S
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Mycket väl omhändertagande med bra resultat.

Katja Severin D
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Professionellt bemötande mycket kunnig naprapat Lisa Thurfors som tar sig an mig och mina problem på ett mycket bra sätt. Rekommenderar verkligen!