Naprapathälsan i Sollentuna

Naprapathälsan i Sollentuna

www.naprapathalsanisollentuna.se
  • BadgeEightYears

Efter att ha arbetat på flera olika kliniker startade vi 2011 Naprapathälsan i Sollentuna. Här har vi skapat en lugn och välkomnande mottagning där du riktigt kan känna att du kommer bli väl omhändertagen. Vi har ett stort intresse för idrott och behandlar ofta idrottsskador, men tack vare vår breda kompetens och långa erfarenhet...

581 omdömen om Naprapathälsan i Sollentuna

Sedan starten hos Reco 2017

Ivana V
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Trevligt bemotande. Daniel gör en ny människa av mig efter varje massage.

Michael P
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Bästa stället man kan gå till om man har ont!

Karolina L
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Det går snabbt och lätt att boka tid. Den naprapat jag senast var hos var mycket trevlig och professionell. Detsamma gäller för de andra jag haft. Och behandlingarna jag fått och råden/tipsen har verkligen hjälpt! Sett fram emot alla mina besök!

Denise N
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Trevlig personal som är mycket kunnig

Patrik L
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Högt kunnande med mycket gott resultat av mina symptom. Trevlig & proffesionell atomsfär. Kommer definitivt att anlita dom igen. // Patrik Linde

Mikael V
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Mottagandet är alltid professionellt och välkomnande. Lyhörd och ställer en snabb prognos och informativ om vilka förbättringar som man själv kan utföra.

Juliette A
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Alltid bra, gått här i flera år alla är lika proffsiga och trevliga. Kommer alltid välja att gå hit.

Anna L
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Fick ett väldigt bra bemötande och mycket professionell behandling. Kan rekommenderas!

Britt E
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Det är mitt fjärde besök hos Naprapathälsan i Sollentuna. Den här gången hade jag problem med mina fötter. Naprapaten lyssnade och började sedan metodiskt jobba med dem och benen. Återkommer mer än gärna!

Solweig P
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Alltid väl behandlad. Trevligt bemötande.

Anitha K
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Mycket nöjd med de naprapat behandlingar jag fått, duktiga och effektiva:

Deepti S
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

I took sevice from Linn Dotzsky and it was great experience!

Gun-Lis R
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Jag blev trevligt och vänligt bemött och är otroligt tacksam för den behandling jag fick. Efter att jag hade ramlat och hade ont i musklerna överallt, fick jag behandling av en rutinerad, erfaren, skicklig och kunnig naprapat. Jag är så tacksam för den kompetens och kunskapat som finns när det gäller naprapat behandling. Jag hade inte fått den hjälpen inom något annat område inom sjukvården, då jag var i behov av att få akut hjälp. Även med kryckor hade jag svårt att gå och ont i hela kroppen. Efter två besök och behandling...

Gunhild N
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Vänligt bemötande, tog hand om mina fysiska problem. Behandling med massage gav mina muskler avslappning. Jag fick förslag på träning som jag kan utföra hemma. Behandlingen har gett bra effekt.

Pauline N
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Proffsigt och trevligt bemötande. Alltid behandling som ger gott resultat

Anna M
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Här känner jag mig trygg. Vid varje besök blir jag bemött med lyhördhet och respekt. Deras yrkesskicklighet får MVG och jag kan varmt rekommendera Naprapathälsan.

Annika E
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Trots strul med bokningen på nätet fick jag snabb och proffsig hjälp med min onda rygg

Monica A
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Jag har alltid blivit bra bemött, från första dagen för ca 4 år sedan. Hoppades på att få hjälp med mina besvär och det fick jag. Naprapat och massage

Jennifer C
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Mycket vänligt bemötande som efterföljdes av välgörande behandling!

Alex B
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Mycket bra bemötande! Bra hjälp med massage, laserbehandling och övningar!

Bo E
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Toppentrevligt mottagande! Besitter mycket goda kunskaper.

Molly D
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Trevligt bemötande och kunnig personal

Sara L
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Duktiga naprapater som ger trevligt bemötande. Fina lokaler och bra bokningssystem. Har gått hos dem i många år och är väldigt nöjd.

Tomas S
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Linn är helt fantastisk! Supertrevlig och är jättebra på att hitta precis rätt punkt utan innan jag ens hinner förklara vart.

Lisa K

Bästa tänkbara! Anna är magisk

Marielle S
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Lätt att boka online, trevlig personal som alltid hälsar. Min naprapat Linn är en av de bästa jag varit hos. Hon är professionell, kunnig, trevlig och lyhörd. Så jag rekommenderar alltid Naprapathälsan till de jag känner.

Norberg N
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Väldigt bra bemötande och mycket kunnig. Kändes tryggt att bli knakad och tryckt på!

Mathias C
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Trevlig miljö, lokal och bra bemötande

Lina V
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Fantastisk! Jag blev mycket väl omhändertagen och behandlingen i sig var precis vad jag behövde. Jag skulle rekommendera Naprapathälsan till andra!

Beatrice B
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Mycket bra hjälp vid problem med rygg, nackspärr och onda hälsenor.

Connie N
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Trevligt och proffsigt bemötande av kunnig naprapat.

Johanna B
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Supertrevligt bemötande och professionell behandling. Blev bättre redan efter första gången.

Kajsa H
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Proffsigt bemötande. Blev dock inte bra i min onda arm.

Kim B
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Niklas är en hjälte! Jag har varit där många gånger och är lika nöjd varje gång.

Catrina S
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Fint och inlyssnande samtal och bemötande- respektfullt. Behandling med rekommendationer hur jag skall hantera mina symtom. Lämnade naprapaten med en bra känsla och råd och anvisningar hur jag ska agera på egen hand. Har frusen skuldra och ville ha en professionell behandling och rådgivning.

Per L
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Anna har hjälpt mig med nacke/axlar/rygg sedan urminnes tider men på Naprapathälsan har hon även fantastiska kollegor som också tar väl hand om mig och gör det lättare att hitta tider för behandling. Jag upplever att jag är i goda händer (eller armbågar :-)) och att de verkligen vill mitt bästa vilket får mig att vara trygg där, trots att jag har viss vårdrädsla. Jag väljer vanligtvis naprapatbehandling men någon gång ibland blir det en massage istället. Behandlingen är lika bra på båda ställena men väntrummet på Turebergsleden...

Catharina J

Lyssnar Kompetent Trevlig

Liselotte F
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Blir alltid bemött av duktiga massörer o naprrapater. Väldigt professionell a

Marie C
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Bra och proffesionellt bemötande och behandling

Robert E
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

jag har ont knä massage och laser känner mycket bättra. jag är nöjd hos dom

Julia L
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Har gått till Anna flera år. Super bra! Kommer inte gå till någon annan.

Eva L
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Ett väldigt bra och trevligt bemötande, jag är mycket nöjd.

Jan L
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Bra mottagande, lätt boka om eller av. Lätt få ny tid. Bra centralt läge. Mår alltid bättre i ryggen efter en behandling även fast grundorsaken kvarstår..

Sofia G
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Alltid nöjd med mitt besök. De vet vad som behövs fixas ☺️

Katarina S
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Idrottsmassage. Trevligt bemötande, bra behandling som gjorde skillnad. Trevligt OCH bra, alltså. Jag tycker att jag kände mig värdefull.

Daniel C
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Toppen i både bemötande och behandling. Fick hjälp med problem med plantar fasciit.

DEEPTI M
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Very professional!! Heard my problems and focuses on the problem area. I felt relieved after the session.

Jan F
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Behandlingen var väldigt bra. Jag kommer att återvända till henne för kommande behandling. Tack för hjälpen.

Anders S
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Kunniga, lyssnar på kunden. Lätt att hitta tider.

Eva K
Skrev om Naprapathälsan i Sollentuna

Alltid trevligt mottagen. Bra bokningssystem, man hittar lätt, finns tider snabbt. Massage skulle jag ha men fick även lite behandling av mina ” gamla” åkommor.