När jag skulle beställa in ett preparat till håret som inte fanns i butiken frågade jag vad detta preparat skulle kosta om de beställer in det (vilket de direkt erbjöd sig göra). Biträdet sa att det kostar 60 kr men hon visste inte hur stor flaskan var. Jag sa att om den är på minst 200 ml så köper jag den, men inte om den är mindre. När produkten kom in var det ett prov på 15 ml och jag förklarade att jag inte vill köpa den för det priset. Biträdet påstod då att hon sa till mig från början att flaskan är på 15 ml och att... jag sagt detta var ok och att jag helst skulle köpa den ändå, för nu hade hon ju beställt den. Jag sa att det tänker jag inte, det har jag aldrig lovat och då blev hon sur och sa massa saker som att de inte kan beställa in massa saker för skojs skull osv. När jag sa att flaskan är alldeles för liten jfrt med priset och att medlet kommer ta slut efter en hårtvätt, svarade hon att man bara ska ta lite vätska i hårtopparna. Samtidigt som det står i bipacksedeln att man ska ta i medlet i hela håret inkl. hårbotten. Känns inte kul att handla där mer efter detta.