Pinsamt usel leverans trots leveransbesked som sa att leverans sker onsdag 12/5 mellan 07:00-18:00. Ingen leverans skedde och ingen hörde av sig. Dagen efter fick jag till slut tag på på deras så kallade service-avdelningen där de knappt brydde sig och skyllde på underleverantör/budfirma som de enbart kan kommunicera med via email så det tog flera timmar till i väntan på svar via email för att få redan på att något blivit fel och ordna med ny tid för leverans. Ingen återkoppling, förklaring, ursäkt eller kompensation för...
Netonnet Group AB
Omdömen totalt
2
Snittbetyg
2 omdömen om Netonnet Group AB
Visar 2 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Skrev om
Netonnet Group AB
Skrev om
Netonnet Group AB
Omsorg av kundrelation! Köpte en TV i Haninge och parkerade bilen med släp för lastning på parkeringsområdet med P Skiva då anslag om detta finns, speciell parkering för bil med släp var inte anvisat. Var inne i butiken 7 minuter och får en bot???? Efter kontakt med huvudkontoret som hänvisar till butikschef som kontaktades, båda svaren blir ”duckande” vi kan inte påverka parkeringen då vi hyr! Hur kan man som företag inte värna bättre om sina kunder. Likgiltighet, provision, lägre hyresnivå inte vet jag mer än att jag...