Köpte ett andningslarm, men fick istället en cykelkorg i paketet. Företaget har sedan gått under jorden, och verkar vägra skicka tillbaka pengarna.
Nordbutiker AB
6 omdömen om Nordbutiker AB
Handla INTE här! Vi har anmält detta företag till Arn ! Min dotter använde sin elscooter i 2 månader, sedan har vi förvarat den inomhus. Nu när det äntligen blev säsong för en tur så startar den inte över huvudtaget. Kontaktar givetvis företaget i första hand för att nyttja garantin, men detta vill dom inte gå med på då det enligt dom är ett handhavande fel, man ska underhållsladda batteriet en gång i månaden. Och mycket riktigt, detta framgår faktist i den engelska manualen, MEN inte i den svenska, som tyvärr va den...
troligt dålig service, lång svarstid, känns väldigt oseriöst. Köpte en elbil till min son i ettårspresent. Efter ett tag slutade den fungera, man måste mäta och felsöka bilen själv, sen skickar dom reservdelar. Reservdelarna verkar begagnade och hade ärgade kontakter och lödningar när jag fick dem. Har haft ett tre månader långt ärende hos dom och bilen fungerar fortfarande inte. Är sjukt besviken. Riktigt jävla dåligt. Nu står bilen bara här och tar plats och grabben vill ut och åka och så funkar det inte. ...
Jag har behövt reklamera batterier 2 ggr till en elscooter. Vid reklamation blir du förhörd, du ska beskriva dina batterier och vad som hänt. Konversationerna är långdragna och tar mycket av din tid. Du ska fotografera dem också. Konsekvent svar blir att det är handhavarfel dvs inte det täcks av garantin. Jag blev ombedd att inkomma mätprotokoll via elektriker för att de skulle då kunna se över reklamationen igen. Anlitade en elektriker som mätte upp laddare samt byggnadens el och inga avvikelser eller fel på laddare eller...
Beställde en Mini ATV i mitten av April från deras onlinebutik som heter Rull.se. Mini ATV hade en defekt del som påverkade styrningen. Efter kontakt med supporten skulle de skicka ut en ny del som aldrig kom! fter 2 veckor och flera påminnelser utan svar begärde jag en reklamation. Jag har fram tills idag, den 11e Juni, inte fått svar och kommer imorgon gå vidare till reklamationsnämnden och varna så många som möjligt för detta företag som inte verkar ta något ansvar efter en vara är såld 😔
Blev lite besviken på att min cykel började skramla och strula rätt så tidigt, men fick tillslut hjälp och support av dem att få det ordnat, så kan ha haft otur. De tog iallafall ansvar för att rätta till det. :)