People Västervik

People Västervik

peoplevastervik.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 0490-318 00 Dela

Välkommen till People Västervik! Hos oss möts du av en varm atmosfär där varje klippning och behandling är en unik upplevelse skräddarsydd för dig. Våra tjänster spänner från klassiska klippningar till lyxiga bröllopsförberedelser och feststylningar. Vi är experter på skäggtrimning, färgning och fransar, och vi anpassar våra...

735 omdömen om People Västervik

Nadja M
Skrev om People Västervik

People leverar varje gång. Varje gång får jag bästa resultat och precis vad jag önskat, om det någon enstaka gång inte levt upp till vad jag förväntat mig har min frisör varit snabb att åtgärda.

Kerstin E
Skrev om People Västervik

Jag lät klippa och slinga mitt hår och blev mycket nöjd med frisören och hennes lyhördhet om hur jag ville ha det !

John W

Proffsigt och trevligt att klippa sig på People! Extra plus för gott kaffe 😃

Cornelia R
Skrev om People Västervik

mycket trevlig personal och nöjd med klippningen :)

Mariann Z
Skrev om People Västervik

Noggrann o tillmötesgående, trevlig.

Tamina D
Skrev om People Västervik

Var lite besviken över salongkuren, hade nog lite höga förväntningar över beskrivningen. Klippet var bra. Tyvärr kändes det som att min frisör var lite otrevligare mot slutet än i början, som att hon var mentalt upptagen med annat. Men jag älskar people och kommer att komma tillbaka

Ia A
Skrev om People Västervik

Trevligt bemötande och fina lokaler!

Felicia L
Skrev om People Västervik

Magiskt headspa! Extra plus med styling efteråt så man känner sig snygg 😍☀️

Carl-Johan P
Skrev om People Västervik

Tydligen var hon praktikant. Topp jobb till rimligt pris

Louise O
Skrev om People Västervik

Super trevligt bemötande, väldigt hjälpsamma, välkomnande och super duktiga! Absolut nöjd efter mitt besök☺️

Eva E
Skrev om People Västervik

Mycket trevligt bemötande. Bokat klippning, är mycket nöjd, samt lite avslappnat prat om allt möjligt.

Mats A
Skrev om People Västervik

Finns ingen som har en sån kundkänsla å Marie sprider det till sin anställda

Melanie L
Skrev om People Västervik

Natalie var mycket lugn, väldigt snäll och försiktig. Mycket noggrant gjort och blev över förväntan. Blev jätte nöjd.

Kristina K
Skrev om People Västervik

Var helt underbart. Fick presentkort när jag gick i pension

Emilia E
Skrev om People Västervik

Mycket nöjd, frisören klippte mig utefter mina önskemål och jag är supernöjd!

Karolina A
Skrev om People Västervik

Första gången jag gick till Amilia, besöket var trevligt och jag kände mig trygg och vänligt bemött. Också nöjd med frisyren såklart. Toppklass!

Maja K
Skrev om People Västervik

Jättetrevlig upplevelse! Superduktig trainee som klippte mig och verkligen var noggrann!

Siri T
Skrev om People Västervik

Jättenöjd, Blev precis som jag ville ha det! Jag klipptes av en trainee och hon var hur duktig och noggrann som helst! Rekommenderar verkligen💞

Rim H
Skrev om People Västervik

Väldigt trevliga, lyhörd och förstått vad det är jag söker. Hade bokat en exklusiv klippning

Sebastian F
Skrev om People Västervik

Ett väldigt trevligt bemötande. Beställde en skäggklippning som blev väldigt bra. Hon som klippte mig var nyexaminerad i branschen och det märktes lite men absolut inget som störde helhetsupplevelsen. Hon var lyhörd, pratsam och väldig proffsig. Första gången på ett tag som jag var där och det kommer definitivt inte bli den sista.

Imilia K
Skrev om People Västervik

Det var jätte trevligt där personalen var oxå jätte trevliga och jag blev jätte jätte nöjd med min frisyr

Joakim B
Skrev om People Västervik

Bemött riktigt bra! Förstod precis hur jag vill ha. Tvätt och massage av håret är guldvärt. Blev klippt av en trainee och jag blev riktigt nöjd! 5/5

Maria H
Skrev om People Västervik

Hej jag vart bemöt med en glad Persson. Att bli av med det mycket tjocka hår och bli snygg hihi. Jag köpte frisyrgele(kräm).ett jätte bra jobb jorde min frisör.Tack

Christina L
Skrev om People Västervik

Kunden i centrum med noggrannhet och stor yrkesskicklighet.

Rasmus A

0123456789 0123456789 0123456789 Så 30 tecken

Leon K
Skrev om People Västervik

Görde en klippning. Blev väldigt bemöt när jag gjorde en bokning. Klippning starta i tid och lokalen var väldigt fräsch och fint. Klippning tog mycket längre än vanligt men Nathalie var proffsigt och ödmjuk. Häftigt med massage stol.

Nicolas O
Skrev om People Västervik

De va bra, trevligt och gjorde sitt arbete jätte bra och jag är mycket nöjd. Mycket bra ställe att klippa sig på samt att de gör en väldigt skön huvudmassage

Christina W
Skrev om People Västervik

Så nöjd son efter gårdagens besök hos Maria!

Siw H
Skrev om People Västervik

Bra bemötande, proffsigt utförd klippning, helt nöjd med resultatet

Emilia J
Skrev om People Västervik

Bästa frisörsbesöket jag varit på! Fantastiskt service och goda råd.

Amanda A
Skrev om People Västervik

Trevligt bemötande och lyhördhet i vad jag vill ha

Lovisa P
Skrev om People Västervik

Jag blev väl bemött och hade en lugn och trevlig upplevelse genom hela tiden. Det var över mina förväntningar och jag är väldigt nöjd

Lina L

Finns ingen bättre frisör än Maria ❤️

Ebba S
Skrev om People Västervik

väldigt bra service. finns inget att klaga på

Alexander L
Skrev om People Västervik

Bra putsning av håret. mycket nöjd 👍

Christel I
Skrev om People Västervik

Engagerad -kunnig - ger det lilla extra med härlig massage - mycket trevlig frisör- kommer gärna tillbaka

Agneta M
Skrev om People Västervik

Trevlig personal med bra bemötande.

Elinor J
Skrev om People Västervik

Jag klippte och färgade, samt färgade ögonbryn ögonfransar och är jättenöjd. Jag klippte mig hos Letitia som var toppen! 🌟 Ett plus för att de bjuder på kaffe och glass!

Moah L
Skrev om People Västervik

Super trevlig personal och blev super nöjd med klippningen.

Nettan K
Skrev om People Västervik

Möttes av en väldigt blyg ung tjej som inte sa så mycket. MEN hon frågade iaf hela tiden hur jag som kund ville ha min frisyr innan hon började klippa mig. Fick även skön massage när hon tvättade mitt hår. Jag har inget att klaga på, supernöjd med min snygga klippning. Jag rekommenderar alla vänner i Västervik att gå till er❤️ Jag kommer att gå tillbaka till er igen. Nu är jag från Örebro och är endast här mellan april till oktober men nu har jag en frisör här med som klipper mig utan att jag blir nervös hur jag ska se...

Ruth H
Skrev om People Västervik

Det bästa bemötande och proffsig frisör!

Carolin H
Skrev om People Västervik

Fint bemötande och all den service du kan tänkas behöva! Härligt ställe!

Iréne N
Skrev om People Västervik

Mycket nöjd med min klippning - vänligt och lyhört bemötande, mitt första besök, men frisören lyssnade på mina önskemål! Hon som klippte var inte helt färdig frisör ännu - men fantastiskt duktig! Jag är helt säker Nathalie, du kommer få ditt gesällbrev när du är klar!!

Alice L
Skrev om People Västervik

En fin upplevelse. Jag gick till en trainee som var mycket trevlig. Fick håret tvättat och styleat som jag ville och Marie som gick igenom håret gav kritik som trainen enkelt löste och resultatet blev bra. Dessutom fick jag extra tips och trix för att slippa slita på håret. Samt en välsmakande kopp kaffe

Brian B
Skrev om People Västervik

Fått tips om denna salong och den levde verkligen upp till förväntningarna! Proffsigt, trevligt och snygg miljö! Toppbetyg!

Sara S
Skrev om People Västervik

Mycket härlig upplevelse och ett gott bemötande! Sån avkopplande stund med 1h Japanese Headspa. Väl värt ett besök!

Ellen B
Skrev om People Västervik

Trevliga och alltid lyhörda. Kommer aldrig byta.

Kjell H
Skrev om People Västervik

Trevligt bemötande, bra jobb men dyrt. 445 kr för elevklippning i 15-20 minuter. Inte OK

Susanne K
Skrev om People Västervik

Jag var nöjd med allt, var första gången så jag hade inga förväntningar. Jag klippte mig.

Desiré G
Skrev om People Västervik

Trevlig personal, de hade bra samarbete. Lugn och skön stämning på salongen!