Vi hade försäkring via Dina Försäkringar när vi halkade av vägen och Pjs bärgning kallades ut.
Först ringer de och säger att det var för halkigt för att komma, en timme senare ringer vi och säger att de sandat och bärgaren säger att denne skall komma, 9 på morgonen dagen efter ringer vi Dina Försäkringar igen då ingen bärgare kommit. Dina kollar med bärgaren som hävdar att de ringt, men inget av de två nummer vi lämnat har missat samtal. Bärgaren kallas ut igen, när eftermiddagen börjar närma sig slutet och ingen börgare... kommit ringer vi Dina Försäkringar igen som kollar med Pjs Bärgning som säger att de var på platsen och ringt oss men ingen svarat, återigen så har inget av de nummer vi lämnat missat samtal.
24 timmar efter första samtalet beslutar vi oss för att bärga bilen själva med hjälp av tre grannar, då bilen stod trafikfarligt och ingen bärgare kom fanns inget annat val.
Försöker reda ut vad som hänt, varför de inte kom, men de svarar varken i telefon, mail eller på sociala medier på detta. Till Dina Försäkringar ger de massa olika anledningar.