Vi handlade en bok från deras företag men ingick samtidigt ett avtal med dem med en prenumeration för 89 kr månaden som enbart innebär att man får köpa böcker hos dem billigare. Det är bara det att vi har inte fått avtalet till vår e-post och inte kunnat bekräfta det, men pengar har dragits från vår konto varje månad i nästan ett år. Företaget menar att vi godkänt avtalet med att ingå ett medlemsskap då vi köpte en bok för 59 kr till vår son för nästan ett år sedan. Vi har dock inte fått en enda påminnelse om att vi har... ett abonnemang hos dem som vi kunde utnyttja vilket ju bara betyder att de har satt detta i process för att kunder ska betala varje månad utan att få något för det. Vi har vänligt bett om våra pengar tillbaka och erbjudit oss att betala den högre avgiften på boken vi köpte från början, alltså priset man betalar om man inte är medlem, men det går Plusbok inte med på. Jag har aldrig varit med om ett företag med så dålig och icke tillmötesgående kundservice och jag hoppas att jag kan hjälpa någon annan att slippa råka ut för detta. De har till och med svarat mig att detta inte är första gången det händer vilket ännu mer bekräftar att de inte tagit ansvar och är ett seriöst företag för hade de gjort det så hade de ju självklart ändrat och påmint sina kunder om det abonemang med alla de pengar de drar varje månad.