Vi fick en vattenskada i vårt badrum mitt i sommaren. Genom Länsförsäkringar(vårt fb) sattes vi kontakt med Priwiba som deras entreprenör för besiktning av vattenskador mm. I början vart de lite gropar i vägen i kommunikationen, som i grunden skedde pga sjukdomstillstånd på deras sida. Vi har full förståelse för ledtider mm speciellt under sommarmånaderna. Vi fick en ny projekt ledare, Jonathan. Efter de flöt allting på jättebra. Från start till mål. Vi har alltid tagit del av planeringen i de olika stadierna. Vi har kodlås,... så hantverkarna har kunnat komma och gå som de vill (fungerat klockrent). Priwiba har använt några olika underentreprenörer, som alla gjort ett grymt jobb. Även deras kommunikation har varit super. Vid sjukdom eller liknanden har dom hört av sig i god tid och gett en ny tidsplan(oftast förskjutning på max 24h). Jag är lite av en perfektionist och har ett öga för detaljer och alla hantverkare har varit väldigt lyhörda på önskemål mm. Nu är vi sjukt nöjda, men jag säger detta ändå. Som uppdragsgivare rekommenderar jag dig att följa processen och var inte rädd för att granska/syna saker. Ta upp saker/funderingar oavsett storlek. När pusselbitarna väl är på plats är det svårt att korrigera saker i ett badrum.
Vi är grymt nöjda med resultatet och ger Jonathan och Co vår varmaste rekommendation! Offert på tillägg mm var enligt överenskommelse, så inga överraskningar. Vi skulle använda Priwiba samt underentreprenörer vid behov igen.