Profilea AB

Profilea AB

www.profilea.se

Din pålitliga partner för företagsprofilering! 🌟 Vi är här för att hjälpa ditt företag att sticka ut med allt från innovativ webbdesign till professionella arbetskläder. Vi drivs av att ta hand om alla detaljer, så att du kan fokusera på att driva ditt företag framåt. Med en stark passion för design och kvalitet, skapar vi...

5 omdömen om Profilea AB

Sedan starten hos Reco 2024

Christoffer G
Skrev om Profilea AB

Lätt att ha att göra med. Lyssnar på vad man vill ha och lovar inte mer än vad som kan garanteras men är inte rädd för att prova göra nya grejer. Vi har fått hjälp med loggor och har en hemsida som vi håller på att bygga på.

Svar från Profilea AB

Tack snälla Christoffer! - Det känns jättebra att kunna hjälpa till med ideellt arbete för Svenljunga IK's Discgolfsektion 🫶

Victor B
Skrev om Profilea AB

Jag har haft nöjet att arbeta tillsammans med Magnus i över två år, både som kollegor på tidigare bolag och som en partner mot marknad inom hans nya företag (Profilea AB). Magnus besitter en imponerande kunskap & är en oerhört pedagogisk, lugn och professionell projektledare. Han hanterar varumärkens tonalitet med omsorg och tar alltid hänsyn till kundens åsikter, utan att kompromissa med kvaliteten i sitt arbete med webb, design, modellering & print. (+ mycket mer) Personligen känner jag att Magnus har varit en ovärderlig...

Wow Victor! Vilka fantastiskt fina ord, tack snälla för den recensionen! 🩵

Nicolas B
Skrev om Profilea AB

Vi på slimecity.shop vill uttrycka vårt stora tack till Profilea AB för deras exceptionella arbete med den tekniska implementeringen på vår webbplats. Teamet på Profilea har varit enastående att samarbeta med och har levererat tjänster av högsta kvalitet inom flera områden. Först och främst, deras hantering av e-postintegrationen har varit felfri. Vi har nu en smidig och effektiv e-postlösning som förbättrar vår kommunikation med kunderna. Dessutom har Profilea AB hjälpt oss att optimera vår SEO-strategi, vilket har lett...

Svar från Profilea AB

Hej Nicolas! Tack för din fina recension. :) Slime City Studios är en fint varumärke som kommer växa sig starkt framgent! 🚀

Nenad K
Skrev om Profilea AB

Magnus är en av dom bästa jag har anlitat för Contact media! Han har hjälp till med det grafiska m.m. Vi kommer anlita dig igen till vår nästa projekt! Jag rekommenderar starkt

Svar från Profilea AB

Hej Nenad och tack för din recension! Alltid kul att få hjälpa er på Contact media oavsett omfattning av arbete ✌️🥂

Rickard H
Skrev om Profilea AB

Mycket trevligt bemötande. Beställde dekaler samt klistermärken och är mer än nöjd med produkterna, riktigt bra kvalité. Kommer vända mig hit igen.

Svar från Profilea AB

Tack Rickard! Det är bara att höra av sig när du känner att det är dags igen för mer arbete 😉